מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 9 ליוני 24

אז… מה קורה השבוע בכוכבים?

שבוע מתוח מתקרב אלינו, המשך ישיר למתח של השבוע הקודם, למרות שסופו נמהל בבשורות נפלאות עבור כולנו. אולם כעת כשאפשר לראות שההצלה המופלאה קרתה תחת זוית הפעולה שבין מרס לפלוטו, אפשר באמת להעריך את הסיכון הגדול שלקחו מבצעי הפעולה, וגם את המחיר הנורא של נפילתו של הלוחם האמיץ של הימ'מ בזמן הפעולה. צחוק ודמע שמשו בנו בערבוביה בשבת הזו.

כוכב מרס ימשיך הלאה ליצירת זוית פעולה מדויקת לפלוטו, מה שאומר שלפחות עד אמצע השבוע הסיכונים גבוהים.

שתי זויות כוכביות יכבידו עלינו השבוע: גם השמש וגם מרקורי יצרו זויות פעולה עם סטורן הנוקשה ששוהה במזל דגים, והשבוע הזה יתאפיין בכובד תקשורתי ורגשי לכל אורכו.

נצטרך הרבה סבלנות לשבוע הזה, ללא ספק, אבל אחרי מה שעברנו בסוף השבוע נדמה שהמצברים המרוקנים שלנו מעט התמלאו…

בשורות טובות לכולנו

 

הזויות המשמעותיות השבוע בשמים

@ מרקורי בזוית פעולה לסטורן הנוקשה

@ כוכב מרס עובר למזל שור

@ שמש בזוית פעולה לסטורן הנוקשה

@ כוכב מרס יוצר זוית פעולה לפלוטו היצרי  והכוחני

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של כוכב מרס ממזל טלה השייך ליסוד האש, למזל שור השייך ליסוד האדמה.

כוכב מרס השולט במזל טלה השייך ליסוד האש, מביא איתו תסכול מסויים בדרך פעולתו במזל שור. מזל טלה ומזלות האש בכלל הם דינמיים מאוד, מוחצנים, פועלים במהירות, וחייבים לשלוט במה שהם עושים, אבל מזל שור הוא מופנם, איטי, וכפוף להרגליו.

 

הזוית האלימה של השבוע – זו זוית הפעולה בין מרס כוכב האקשן לפלוטו היצרי והכוחני. הזוית הזו מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה מאוד ופתיל קצר. בזמן שכזה התגובות קיצוניות, ולכל הכוונים. גם פעולות אלימות בנושאים צבאיים אפשריות כעת, גם בגלל הזויות של פלוטו והילוכו האחורי. מומלץ לכן לפעול בזהירות מכסימלית עד יום רביעי בערך ולהמנע במקביל מריבים וסכסוכים מקומיים שעלולים להסלים בקלות. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות עקרב שור דלי ואריה טלה מאזניים סרטן וגדי.

 

הזויות המכבידות של השבוע – יש שתים כאלה, והן נוצרות כשהשמש ומרקורי יוצרים זוית פעולה עם סטורן הנוקשה.

הזויות האלה מביאות איתן תחושות של כובד ובדידות, מדגישות את החלקים הפחות טובים בחיינו, ומכריחות אותנו לפעול באופן חכם ומדויק ואפילו פרפקציוניסטי, כדי להגיע להישגים. זמן מצוין לחתימת חוזים והסכמים מכל הסוגים, אולם במקביל אנו עלולים להידרש להשקיע הרבה יותר זמן ומאמץ כדי להגיע לתוצאות מינימליות. דברים עלולים כעת בקלות להתקע ולעלות על שרטון, ואנחנו נדרשים למכסימום הסבלנות והסובלנות שלנו, בכל נושא. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות בתולה תאומים דגים וקשת, גדי סרטן מאזניים וטלה.

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

@ בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

@ הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו לראות ולהגיב לתחזית השבועית שלי!

אסטרו טיפ  הטיפ שמעצים את היום שלך

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

ואחרון חביב ומלהיב:

בת זוגי היצירתית מירית מעלה את lindos ערוץ התכשיטים המדהימים 

https://www.facebook.com/lindos.mir

@

 

@

 

 

ולמזלות עצמם

טלה

קצב הדברים מואט כשמרס שליט המזל שלכם עובר למזל שור, וזה עלול לתסכל אתכם. נראה כאילו מישהו עוצר אתכם עכשיו או לא זורם אתכם. גם הזוית האלימה עם פלוטו עלולה לגרום לתגובות קיצוניות. שמרו על עצמכם השבוע.

שור

כוכב מרס עובר למזל שלכם ומביא איתו ים של אנרגיה דרייב ואמביציה חזקה במיוחד. אולם מרס מביא איתו גם עצבנות וחוסר שקט, בעיקר כשדברים יוצאים משליטה, והם יוצאים… פעילו בזהירות, ונסו לא לריב עם העולם

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל תאומים ונצמד אל השמש, אלמנט שמוסיף לכם עוצמה וכוח. זהו זמן טוב לגלות אזורי פעולה חדשים, ובעזרת יופיטר גם לפעול באופן אקטיבי במיוחד, ולא לוותר לעצמכם..

סרטן

מעברו של כוכב מרס למזל שור הופך אתכם להרבה יותר חברתיים, ובמקביל זהו גם זמן טוב לפעול באופן נמרץ יותר עם עם מוסדות וארגונים בחייכם, ולקדם את עצמכם ואת התכניות שלכם. צאו מהקליפה, סרטנונים…

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים כשהיא צמודה גם לונוס הרגשית וגם למרקורי כוכב התקשורת שעוזרים לה להזיז דברים, אולם בתחילת השבוע מכבידה מאוד הזוית עם סטורן… המשיכו לנוע קדימה בלי לוותר!

בתולה

כוכב מרס מביא אליכם את בשורת הצמיחה האישית והרחבת האופקים: זה הזמן להעז או לצאת לנסיעה שמזמן רציתם או להרחיב את אזורי הפעולה שלכם, ובמקביל – לראות את כל התמונה, ולפעול בהתאם.

מאזניים

מעברו של מרס למזל שור מביא איתו צורך מעניין לחזק את אחיזת הרגלים על הקרקע, לפני שעפים קדימה עם תכניות בעזרת מקבץ הכוכבים במזל תאומים. זמן טוב לבדק בית מבחינה בריאותית. אל תגזימו עם עוגות הגבינה..

עקרב

כוכב מרס מול המזל שלכם עלול לאתגר אתכם מאוד בכל מה שקשור למערכות היחסים שלכם. חשוב בתקופה הזו לדעת לוותר  ולא להכנס לעימותים עם בני זוג שותפים ואנשים קרובים.

קשת

יופיטר שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל תאומים בבית היחסים שלכם. זהו זמן טוב לקשתים הפנויים לצאת לסדרת דייטים כדי להתחיל לצוד את הנפש התאומה, ולאלא שיש יחסים – להעמיק ואפילו למסד

גדי

סטורן הנוקשה יוצר זויות לא קלות עם מרקורי ועם השמש  ומכביד לא מעט השבוע, ובעיקר דורש מכם התמקצעות מצד אחד אך גם דיוק מכסימלי ופרפקציוניסטי בפעולות שלכם. לכו עד הסוף.

דלי

כוכב מרס נכנס לבית המשפחה שלכם, וזהו זמן מצוין להתחיל לחשוב על שיפוצים בבית עבודה בבית ומצד שני גם שינוי אווירה בבית, חשוב להזהר שלא לריב כעת עם בני הבית על שליטה ועל המלה האחרונה

דגים

כוכב מרס עובר לבית התקשורת שלכם והדגיג העדין שלנו מגלה את הצד היותר אסרטיבי שלו ואפילו תוקפני כשיש לכך סיבות. העניין הוא שהמתח והלחץ עלול לגרום לקיטורים ולריבים קטנים… חשוב לדעת לוותר ולהתפשר.

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן