מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 26 למאי 2024

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

האירוע המשמעותי ביותר במפת השמים השבוע הוא ללא ספק מעברו של יופיטר כוכב השפע למזל תאומים. יופיטר ישהה שנה במזל הזה, כשהוא נע קדימה ואחרונה, והוא מביא לא מעט אקשן למזלות המשתנים: תאומים, דגים קשת ובתולה. במקביל נצמד מרקורי כוכב התקשורת שלנו לכוכב אורנוס התזזיתי, והתקשורת שלנו לא תהיה קלה השבוע….

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ יופיטר עובר למזל תאומים

@ מרקורי נצמד לכוכב אורנוס התזזיתי במזל שור

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של יופיטר כוכב השפע והמרחבים ממזל שור למזל תאומים השייך ליסוד האויר.

יופיטר שוהה במשך כשנה במזל, ולכן אפשר לומר שבכל 12 שנה הוא פותח מעגל תקשורת חדש עם נושאי שפע נסיעות והתרחבות אישית… ואיך ישפיע על כל מזל?

 

טלה: יופיטר במזל תאומים יעודד אותך לחקור את הסביבה הקרובה שלך ולאמץ השקפה סקרנית. השתלב בקהילה שלך וחפש הזדמנויות ללמוד משהו חדש, לבדוק אפשרויות חדשות של מגורים,  והיכרויות של אנשים חדשים.

 

מזל שור: יופיטר בתאומים ירחיב את האפשרויות הפיננסיות שלך. היו פתוחים ומוכנים להתנסות כדי לשפר את המצב הכלכלי שלכם, גם אם זה מרגיש מפחיד בהתחלה. השקע יותר מחשבה בחשבון הבנק.

 

מזל תאומים: עם יופיטר במזל שלך, תהיה לך שנת מזל. חבק את האני האמיתי שלך ואל תדאג לגבי מה אחרים חושבים. האותנטיות שלך תוביל להצלחה ובעיקר עם תדבק בגישה מקורית  ורעננה כמו שאתה אוהב.

 

סרטן: יופיטר בתאומים ידחוף אותך לעשות קצת עבודה פנימית. חקור את הכישרונות והחולשות החבויים שלך, ועבוד דרך תהליך מודעות משולב עם בדיקה חוזרת של מערכות הערכים שלכם. זמן מצוין צמיחה אישית.

 

מזל אריה: חיי החברה שלך ישגשגו עם יופיטר בתאומים. היו פתוחים לקשרים והזדמנויות חדשות. זמן לפתח ציפיות לטיולים חברתיים שלכם ןלהכיר הרבה חברים ומעגלים חדשים.

 

בתולה: יופיטר במזל תאומים ינחה אותך להתמקד בקריירה שלך. הגיע הזמן להחליט באיזו דרך מקצועית ללכת. קחו את השנה הזו כדי לחקור ולבצע קיצוצים, ועד שנת 2025 יהיה לכם כיוון ברור יותר ואולי גם תוצאות בשטח.

 

מאזניים: יופיטר במזל תאומים יפתח הזדמנויות ללמידה וצמיחה. צלול לתוך השכלה גבוהה, טייל, ואמץ חוויות חדשות שמרחיבות את תפיסת העולם שלך. זמן להתנסויות חדשות ולגישה חדשה ומאפשרת.

 

מזל עקרב: יופיטר במזל תאומים יביא את השיקולים הכספיים לחזית. ריבוי משימות יהיה חיוני, אך הישאר מעודכן וקבל החלטות על סמך האוריינות הפיננסית שלך ואם תדייק תוכל להצליח בגדול.

 

קשת: התכוננו לשפע של אפשרויות בחייכם האישיים והמקצועיים. היה ברור מה אתה רוצה ובחר את ההתחייבויות שלך בחוכמה. כל מה שקשור לזוגיות ויחסים מודגש כעת: אם אתם לבד עדיין – זה הזמן לפתוח את הלב…

 

מזל גדי: יופיטר במזל תאומים יאתגר את עומס העבודה והשגרה שלך ויעמיס עליכם לא מעט. הישאר בכושר הסתגלות והשתמש במיומנויות פתרון בעיות שהוא מאפשר לטובתך. אם תשקיע – הפרודוקטיביות והרווחה שלך עשויים להשתפר.

 

מזל דלי: יופיטר במזל תאומים יגביר את השפעת הבית החמישי שלך שנושאיו הם הנאה, רומנטיקה ויצירתיות. חקור תחביבים ותשוקות חדשים, והיה פתוח להזדמנויות רומנטיות חדשות כולל כל מה שקשור לילדים…

 

מזל דגים: יופיטר במזל תאומים ישנה את חיי המשפחה והבית שלך. לדגיגים הבודדים – צרו משפחה משלכם, שפרו את הקשרים המשפחתיים ומצאו את המקום המושלם לאקווריום שלכם התמקם בו. אמצו את השינויים ומצאו תחושה של בית.

 

הזוית הקשה של השבוע – זו הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לבין אורנוס התזזיתי.

הזוית הזו עלולה לגרום לרבים מאתנו קושי תקשורתי אמיתי, ובעיקר סוג של קצרים בתקשורת. אורנוס מביא איתו תקשורת פזיזה והרפתקנית, ובעיקר חסרת מנוחה. זה עלול לגרום לנו לקבל החלטות פזיזות, וגם לנהוג בפזיזות בכבישים ובדרכים. חשוב לא לחפש קיצורי דרך עכשיו בגלל חוסר הסבלנות שלנו, אלא להתמיד ולהמשיך להיות יסודיים וקפדניים, ובעיקר לא לנתק קשרים.

מי בעיקר יושפע מהצמידות? מזלות תאומים קשת בתולה ודגים, דלי אריה שור ועקרב.

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

     –

@ בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

@ הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו לראות ולהגיב לתחזית השבועית שלי!

אסטרו טיפ  הטיפ שמעצים את היום שלך

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

ואחרון חביב ומלהיב:

בת זוגי היצירתית מירית מעלה את lindos ערוץ התכשיטים המדהימים 

https://www.facebook.com/lindos.mir

@

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

מקבץ כוכבים בבית התקשורת שלכם כולל יופיטר כוכב השפע מביא איתו סקרנות עירנות ורצון לנסות תהליכים חדשים ותקשורת מסוג אחר. הגיע הזמן לפתוח חלונות חדשים אל העולם

שור

מעברו של יופיטר לבית החומר והכספים שלכם מביא איתו שנה שמאפשרת השקעה אמיתית בנושאי כספים, וחשיבה לטווח ארוך בשילוב של תהליכים קצרים. איספו הרבה ידע לפני שתפעלו

תאומים

יופיטר עובר למזל שלכם וזו יכולה להיות שנת ההתרחבות שלכם. כעת הזמן להעביר הילוך ולפעול בגדול עם כל דרכי שיתופי הפעולה המוכרים שלכם. זמן לחשוב כמה צעדים קדימה.

סרטן

מקבץ הכוכבים הגדול במזל תאומים מכריח אתכם לחשב מסלול מחדש, ולהגדיר מחדש את הדרך. ועכשיו – סבלנות..

אריה

השמש שליטת המזל שלכם במזל תאומים החברתי, וזהו זמן לא רק להכיר אנשים חדשים אלא גם לייצר קשרים מועילים ושתופי פעולה

בתולה

מקבץ הכוכבים ההולך וגדל במזל תאומים המאכלס את בית הקריירה שלכם מטיל עוד ועוד משימות: התמקדו במה שחשוב באמת

מאזניים

יופיטר שעובר למזל תאומים מייצר תנופה חזקה וצורך בצמיחה אישית והרחבת אופקים מכל הסוגים. זמן לנסיעה.

עקרב

מרקורי ואורנוס במזל שור שממול מדגישים את הצורך בשדרוג התקשורת הזוגית והבינאישית. זמן לדבר על הכל.

קשת

מעברו של יופיטר לבית היחסים שלכם מאפשר להכיר אנשים שמתאימים לכם ומייצר מחוייבות רגשית גבוהה יותר לזוגיות. השקיעו בה.

גדי

הגיע הזמן להעביר הילוך מבחינה מקצועית, ולהריץ קדימה תכניות פעולה ויזמות חדשות, גדיים. זה הזמן לחשוב כמה צעדים קדימה, ולא לחכות.

דלי

צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לאורנוס שליט המזל שלכם עלולה לגרום לתקשורת עצבנית ואף תוקפנית. הזהרו מכעסים פתאומיים, וניתוקי קשרים.

דגים

מעברו של יופיטר כוכב השפע למזל תאומים מצביע על יכולת להכנס למסע שיפוצים ביתי, לשנות אווירה בבית, או אולי להביא ילד חדש ולהרחיב משפחה, דגיגים…

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן