מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 19 למאי 2024

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

אחרי פרק זמן שבו דברים לא זזו, נראה שהשבוע סוף סוף יש אקשן. השמש וונוס עוברות ממזל שור האיטי השייך ליסוד האדמה למזל תאומים התקשורתי והמהיר, ואליהן יצטרף גם כוכב יופיטר בתחילת השבוע הבא. אולם דווקא עכשיו מתעקש מרס,  כוכב האקשן, שלא לייצר זויות עם כוכבים אחרים, ונראה שתזוזה אכן קיימת אבל היא בעיקר בדיבורים ותכניות, וכשמשהו זז סוף סוף זה בלי תכניות ובלי שליטה, וחבל..

שבוע שכזה..

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ צמידות שמש יופיטר במזל שור

@ השמש עוברת למזל תאומים

@ונוס נצמדת ליופיטר במזל שור

@ונוס עוברת למזל תאומים

 

הזויות הטובות של השבוע – כן, יש שתי זויות כאלה, ושתיהן בעצם צמידויות: השמש נצמדת ליופיטר כוכב השפע, ואחריה נצמדת אליו גם ונוס.

שתי הצמידויות האלה נחשבות בדרך כלל לצמידויות מאוד חיוביות, כיון שיופיטר כוכב השפע מביא איתו אופטימיות ורצון לצמוח  ולהתרחב. חשוב רק לדאוג שזו לא תהיה אופטימיות יתר שתגרום לנו להתאכזב בהמשך, אבל זה בהחלט פרק זמן מעניין שאפשר למרות הקושי הכללי להסתכל קצת קדימה, ולתכנן תכניות.

יחד עם זאת חשוב שלא לבזבז עכשיו כספים שלא לצורך, ולהזהר מאכילת יתר, בעיקר בנושא המתוקים…

מי בעיקר יושפע לטובה מהצמידויות האלה? מזלות אריה עקרב שור וגדי, מאזניים סרטן וטלה.

 

המעברים של השבוע

שתי פלנטות משנות מזל השבוע, והמעבר של שתיהן אמור לשנות את מצב הרוח שלנו.

השמש עוברת למזל תאומים – האנרגיה שהשמש מביאה איתה מקבלת איכות הרבה יותר זורמת, נעימה  וורבלית. כעת הכל זורם מהר יותר, וזה נכון גם ליכולת שלנו לדבר ולהבין וגם ליכולת שלנו לתרגם את כל זה למעשים ולקבוע עובדות בשטח. כעת כדאי לפני שפועלים – לדבר, לשתף, לתכנן – ולתת למלים חלק גדול יותר בכל תהליך של יצירה של משהו חדש. גם התקשורת שלנו עם אלה שסביבנו קלה יותר, וגם היכולת שלנו לייצר סמול טוק נעים יותר מתחזקת. תנו למלים לפעול אתכם, ועבורכם..

 

ונוס עוברת למזל תאומים – ונוס הרגשית מאוד רומנטית במזל שור, וזקוקה לאווירה הנכונה כדי להפתח, ולהרבה מגע, גם מגע פשוט כמו ליטוף או חיבוק. ונוס מאוד נאמנה במזל שור. אולם במזל תאומים כל זה משתנה: ונוס הופכת מילולית הרבה יותר, וגורמת לנו לפלרטט בקלות רבה יותר, לחזר בחיוך, ולהשתמש במלים כדי להקסים את בן או בת הזוג שלנו או את מי שאנחנו רוצים בחברתו. ונוס במזל תאומים עשויה להשמע שטחית במערכות היחסים, מכיון שהיא מחפשת בעיקר את הקסם המילולי  ואת ההפתעות, ולא את היציבות וההרגלים שאוהבים בני מזל שור. בקיצור – זמן נפלא לחזר, אבל לממש – זה כבר עלול להיות סיפור אחר… ראו הוזהרתם.

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

אסטרולאב – על אהבה וכוכבים – ניתוח מפות לידה בזוגיות וביחסים – יאיר טריבלסקי/סיגל ציון

והפעם – פרק 5: להיות עם ירח ואורנוס ביחד – או לחוד?

@ מועדון הכוכבים האישי שלי       –

@ בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

@ הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו לראות ולהגיב לתחזית השבועית שלי!

אסטרו טיפ  הטיפ שמעצים את היום שלך

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

ואחרון חביב ומלהיב:

בת זוגי היצירתית מירית מעלה את lindos ערוץ התכשיטים המדהימים 

https://www.facebook.com/lindos.mir

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם נמצא אמנם במזל טלה עליו הוא שולט, אך הוא אינו יוצר זויות עם כוכבים אחרים. התוצאה – תחושה שאתם לבד במערכה, קושי לדחות סיפוקים, ופה ושם כעסים פתאומיים. גלו איפוק – ושליטה.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת לבית החומר והכספים שלכם, והיא עלולה לגרום לכם לחרוג ממסגרת התקציב ולהוציא הרבה יותר ממה שהתכוונתם. חשוב להזהר השבוע גם בנושאי אוכל ומתוקים, ועודף פינוקים…

תאומים

מזלטוף, תאומימים! השמש עוברת למזל שלכם, אבל מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל שור ודברים קורים בקצב איטי, לפעמים איטי מדי, אבל באופן מעשי ויסודי יותר. גם ונוס עוברת למזל שלכם, והלב נפתח..

סרטן

מעברם של השמש ומרקורי למזל תאומים עלול ליצור קושי מסויים לשתף במה שעובר עליכם עכשו מאחורי הקלעים, אבל דווקא עכשיו זהו זמן טוב לדבר, לשחרר רגשות, ולנקות משקעים שהצטברו, סרטנונים.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל תאומים המאכלס את הבית החברתי שלכם, והאריה שלנו חוזר למעגלים החברתיים בגדול ובחיוך. זמן מצוין לקדם תכניות ויזמות שחשובות לכם, עם מוסדות וארגונים.

בתולה

מעברן של השמש וונוס למזל תאומים המאכלס את בית הקריירה שלכם, מאפשר לכם כעת לבלוט ולהרשים, ולאפשר לאמביציה שלכם לפעול באופן חכם ויוזם. כעת הזמן להדליק מבערים, ולרוץ קדימה, בתולות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם נצמדת ליופיטר כוכב השפע ומביאה איתה כמה הזדמנויות מעניינות, ואז עוברת למזל תאומים והקלילות המאזנאית חוזרת. זהו זמן טוב לשלב את הלב במהלכים השבוע, ולאפשר למצב הרוח הקליל לחזור

עקרב

שתי הפלנטות בבית הזוגיות שלכם – השמש וונוס – משתחררות ועוברות למזל תאומים, הלב משתחרר והחיוך חוזר, אבל זהו זמן לפעול בזהירות רבה יותר, להמנע מהחלטות פזיזות, ולא לקחת סיכונים.

קשת

בית הזוגיות והיחסים שלכם הופך משמעותי יותר כעת כשגם השמש וגם ונוס עוברות אליו, ולקשת הפנוי יש בהחלט אפשרויות רבות יותר להיכרויות מעניינות. צמידות בין  יופיטר לונוס מביאה איתה ים של קסם אישי.

גדי

כוכב מרס נמצא בבית הקריירה שלכם ודוחף אתכם קדימה, אולם מרס מביא איתו אנרגיה תוקפנית, וכדאי להזהר איתה מול סמכויות. זמן טוב לחשוב על אזורי פעולה נחשבים בנושאי עבודה ומקצוע.

דלי

הצמידות בין אורנוס שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית משתחררת בהדרגה, ונראה שאתם יכולים כעת לצאת מהבועה ולהפגין נוכחות רבה יותר, בעיקר בתחום הרומנטי. תנו לרגש לדבר, וללב – להפתח.

דגים

מעברן של השמש וונוס למזל תאומים מדגיש את הצורך להשקיע עכשיו קצת יותר בבית ובמשפחה, דגיגים. זמן טוב למסע שיפוצים קטן, לקניות לבית, ולשינוי אווירה. זמן טוב  גם להחזיר הביתה את תחושת הביחד.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן