מה קורה בכוכביםי? תחזית שבועית 21/5

אז… מה קורה השבוע בכוכבים?

 שבוע של שינויים לפנינו, ובעיקרון אלה שינויים לטובה: השמש עוברת למזל תאומים התקשורתי, כוכב מרס עובר למזל אריה האקטיבי, והזוית הפרקטית שביניהם מבשרת טובות לכל מי שחושב על שתופי פעולה ועשייה ממוקדת מטרה

יחד עם זאת זוית העימות של מרס עם פלוטו וזוית הפעולה עם יופיטר מכריחות אותנו להמנע מהחלטות פזיזות ומלקיחת סיכונים מכל סוג: זהירות וסבלנות הן בהחלט מלות המפתח של השבוע.

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@שמש עוברת למזל תאומים

@מרס עובר למזל אריה

@מרס 180 פלוטו

@מרס 90 יופיטר

 

השמש עוברת למזל תאומים –  מזלטוף לתאומים! אחרי חודש במזל שור המופנם והמעשי, השמש עוברת למזל שלכם, ונראה שהגיע הזמן לדבר לשתף ולחלוק את כל המלים שאגרנו בזמן האחרון.

המיקום הזה משפיע לא רק על המלים שלנו אלא גם אל הצורך לנוע לנסוע ללכת, ולהזיז את הכוף. המעבר ישפיע בעיקר על מזלות אריה תאומים  דגים בתולה וקשת.

 

המעבר האנרגטי של השבוע – זהו מעברו של מרס למזל אריה השייך ליסוד האש.

כוכב מרס הלוחמני יצר לא מעט דרמות אישיות ומשפחתיות כשהיה במזל סרטן. כעת הצד הלוחמני שלו מקבל ביטוי ישיר יותר במזל אריה, וזהו זמן טוב להלחם על עקרונות והדברים שחשובים לנו.

אולם מרס גם נמצא מול כוכב פלוטו, וכדאי לפעול השבוע בזהירות רבה הן בכבישים והן בדיאלוג בן אדם לחברו.

 

הזויות הקשות של השבוע – אלה שלוש הזויות שבין יופיטר מרס ופלוטו שעלולות לגרום לשבוע הזה להיות דרמטי במיוחד.

חשוב במיוחד השבוע להכנס לשוב ריב שהוא שעלול להסלים במהירות או למבצעים קשוחים מכל סוג. חשוב במיוחד עכשיו לא לקחת סיכונים בשום תחום, ולא לבזבז כספים שלא לצורך.

מי בעיקר יושפע מהזויות האלה? מזלות עקרב אריה דלי ושור.

 

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

 

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

 

חדש!  מועדון הכוכבים של יאיר! 

 

@יש לכם שאלות לאסטרולוג מקצועי אבל לא בא לכם להוציא כסף על מפגש עם אסטרולוג?..

@ למדתם בעבר אסטרולוגיה – או שלמדתם לבד – אבל לא עד כדי פענוח מושלם של מפה אסטרולוגית ואתם רוצים להשלים את הידע שלכם בקורס האינטרנטי הטוב ביותר ברשת?..

@ אתם יודעים אסטרולוגיה אבל אין לכם פרטנרים לעניין. ומתחשק לכם לנתח מפות עם אחרים בקהילה אסטרולוגית בניהול אסטרולוג מקצועי?..

 

בשביל  כווולכם הקמתי את מיזם הדגל שלי – מועדון הכוכבים של יאיר!

 בואו לקבל ממני תשובות לשאלות אישיות  וגם להשלים את הידע שלכם  בקורס האינטרנטי שלי מאסטר 1 והצטרפו לקהילה האסטרולוגית שאני בונה שמורכבת מאנשים כמוכם וכל זה בלווי אישי שלי 24/7..

 וזה קורה כאן ב מועדון הכוכבים של יאיר 

 

@

אסטרו טיפ – הטיפ שמעצים את היום שלך

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

chat.whatsapp

 

@

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם עובר למזל אריה ויוצר זויות עם יופיטר כוכב המרחבים ופלוטו הכוחני. שבוע שבו כדאי לפעול בזהירות, אך במקביל – להגדיר מחדש מטרות לפעולה.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל סרטן המשפחתי, ויוצרת זוית של שתופי פעולה עם כוכב אורנוס. זמן לעשייה משתופת עם מי שחושב כמוכם, ולמציאת פרטנרים לפעולה.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם כבר נע קדימה אבל עדיין באיטיות מרגיזה. גלו איפוק וסבלנות כשדברים לא זזים בקצב הרצוי: אם הבסיס טוב –  זה יקרה, ואפילו בקרוב.

סרטן

כוכב מרס ששהה חודשיים במזל שלכם עוזב סוף סוף ומגיע לבית הכספים שלכם. חשוב במיוחד כעת להתנהל בזהירות, לא לבזבז כספים שלא לצורך, ולהתייעץ לפני כל פעולה.

אריה

משהו טוב קורה לכם אריות: כוכב מרס נכנס למזל שלכם, ומבחינה אנרגטית הוא עוזר לכם להעביר הילוך ולרוץ קדימה. אולם מרס גם חסר גבלות ומאבקי כוח ואגו עלולים לצוץ.. זהירות

בתולה

השמש עוברת השבוע לבית הקריירה שלכם, והגיע הזמן להעביר הילוך, ואפילו לחשוב בגדול. זמן לאתגרים גדולים, אולם גם לניקוי משקעים שהצטברו מאחורי הקלעים.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה להסעיר את האמביציה שלכם, ולאלה מכם שמעיזים – בעיקר מעיזות – היא יכולה גם להשפיע להרגיע ולדחוף קדימה. זמן לקבוע עובדות בשטח.

עקרב

זוית פעולה מיופיטר לפלוטו שליט המזל שלכם וזוית עימות ממרס שממול, עלולות להפעיל אתכם בעוצמה מבחינה רגשית. זמן לשיחות עומק נפלאות, וחשיבה לטווח ארוך.

קשת

יופיטר שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל שור ומכריח את הקשתים לרדת לקרקע, ולהתמודד עם הצד המעשי והפרקטי כולל כספים. זמן לבדק בית כלכלי.

גדי

ונוס שנמצאת מול המזל שלכם מאפשרת לכם להשקיע קצת יותר ביחסים הקרובים, ובפרטנרים שלכם. זמן לדבר על מה שחשוב באמת, לפתוח את הלב, ובעיקר להקשיב..

דלי

כוכב מרס עובר השבוע לבית היחסים שלכם, ונראה שאתם הולכים לפגוש קצת יותר אקשן בשבועות הקרובים. זמן להלחם על מה שאתם מאמינים בו, ועל העקרונות והערכים שלכם.

דגים

השמש עוברת לבית המשפחה שלכם, והגיע הזמן להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו, כמו גם בבני הבית. ונוס במזל סרטן ממשיכה להביא איתה מצב רוח רומנטי.. פנו מקום לאהבה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן