האסטרולוגיה של היחסים – הקוד הזוגי @ חלק 2

לפניכם השיחה השניה של אלכס מערוץ הזוגיות ושלי בנושא האסטרולוגיה של הזוגיות – הקוד הזוגי פרק 2. קשה להעמיק במערכת יחסים זוגית מבלי שתעמיק בהיכרות האישית שלך עם הצרכים הרגשיים שלך עצמך. האסטרולוגיה של היחסים עוסקת קודם כל במערכת היחסים הרגשית של האדם עם עצמו

אחרי שהסברתי בפרק הקודם באופן כללי מהו לשיטתי קוד הזוגיות, שנמצא בכל מפת לידה, נציץ רגע במפת הלידה שלנו עצמנו כדי להבין את הקוד הרגשי שלנו עצמו עוד לפני שנפנה לצד הזוגי: זה הקוד האישי.

את דרך החשיבה הזו פיתחתי לפני שנים, אחרי שמערכות היחסים שלי עצמי עלו על שרטון, והחלטתי לצלול פנימה כדי להבין סופסוף למה.

האסימון נפל לי, כשהבנתי שבדיוק כפי שיש קוד של תכנות למחשבים שלנו המורכב משתי מלים בסיסיות IF  ו THAN כלומר אם.. אז.. כך לכל אחד מאתנו יש קוד אישי משלו שמופעל כשסיטואציה מסוימת מתרחשת, ואז תגובה מסוימת עולה. התגובה הזו מורכבת מאוסף של לגיטימציות שנוכל לראות במפת הלידה שלנו שקיבלנו ואנחנו גם פועלים לפיהן, או שלא קיבלנו ולכן בסיטואציה מסוימת נפעל אחת, ולא נבין למה, ובמקביל אוסף של פרשנויות רגשיות לקוד האישי הזה.

הבנת עומק של הקוד הזה שאני קורא לו הקוד הרגשי, תעזור לנו מאוד גם להבין למה אנחנו מגיבים כפי שאנחנו מגיבים גם בקוד הזוגי שבמערכות היחסים שלנו, שם הקוד האישי שלנו מפעיל אותנו בעצמה הסוד – הוא הקוד.

בקוד הזה נמצאים הרבה מאוד סוגי מודלים שאת רובם קיבלנו ובשלב מסוים אנחנו גם יכולים לפתח אותם בעצמנו אחרי שנוצר קרע בין האידאל הפנימי שלנו ובו התפיסה של מי שאנחנו חושבים שאנחנו, ומה שאנחנו חושבים שאנחנו צריכים, לבין המציאות בפועל שאנחנו בוחרים באופן לא מודע שמראה לנו – אם באמת נסכים להסתכל באומץ ולקחת אחריות – מה אנחנו באמת צריכים, מתחת לפני השטח. זה בעיקרון נושא השיחה שלי עם אלכס בפרק השני של האסטרולוגיה של היחסים.

אגב, קיבלתי לא מעט תגובות מעניינות אחרי הפרק הראשון של אנשים שהנושא הזה מפיל אצלם אסימון כזה או אחר,  וגם כמה פניות של אנשים שהיו רוצים ללמוד את נושא הקוד הזוגי לעומק. ובכן, אם יהיו מספיק פניות כאלה אשמח  ללמד בזום קבוצה של עשרה אנשים להבין לעומק את הקוד האישי והזוגי אצל כל אחד ואחת מהקבוצה, ולהראות לכם איך יישמתם זאת במודע או שלא במודע בחייכם דרך מערכות היחסים שבניתם.

מה נדרש לשם כך? אומץ לקחת אחריות ולהבין מה באמת מרכיב את הקוד הזוגי של כל אחד ואחת, למה התקבלה לגיטימציה ולמה לא. נוכל גם להעלות מערכות יחסים מהעבר או מההווה לבחון אותן לעומק אחת לאחת, ומשם – לקבל גם לגיטימציה לשינוי הקוד הזה, ודרך כך גם לבחון מערכות יחסים פוטנציאליות שיעלו בהמשך. 

מי שזה מעניין אותו יכול לשלוח לי מייל ל [email protected]. ואם יהיו מספיק אנשים – יתכן ובאמת אפתח קבוצת לימוד ועבודה.

והנה הלינק לשיחה השניה שלי עם אלכס: האסטרולוגיה של היחסים – הקוד הזוגי. מפגש 2.

ולמי שרוצה להזכר בסרטון הראשון כדי לחבר את רצף המחשבה

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן