מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 20 לאוקטובר 24

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 

אחרי כמה שבועות שבהם שיחקו הכוכבים לפני השמש שסבלה אותם בחיבה, מגיע הזמן שגם היא עולה על הבמה ומבצעת כמה צעדי ריקוד שכמובן משפיעים על כולנו… לטוב או לרע? תלוי את מי שואלים. בייסיקלי בעיקרון תמיד זויות שיוצרת השמש טובות בסך הכל כי הן מפעילות את כולנו בעוצמה.

השבוע השמש לא רק פועלת אלא גם מפעילה בעוצמה את פלוטו היצרי והכוחני, ואז עוברת למזל עקרב שעליו שולט פנימה..זה כבר מיקום לא פשוט. העיקר שתיזהר, ואת הסוודר תלבש ואל תשאיר אותו בתיק, היתה אומרת סבתא שלי, צדקת שכזו.

 

הזויות המשמעותיות בשמים השבוע

@ השמש בזוית של מתח 150 מדויקת לנפטון הרגשני

@ השמש בזוית פעולה מדויקת 90 לפלוטו היצרי והכוחני

@ השמש עוברת למזל עקרב

 

הזוית המבלבלת של השבוע – זו זוית המתח בין השמש, המיקוד האנרגטי של כולנו, לבין כוכב נפטון המבלבל ומערפל.

הזוית הזו מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה ואיתה גם צורך לשלב יצירתיות בעשייה שלנו. מצבי הרוח שנלווים לזוית הזו עלולים לגרום לנו שלא לפעול יותר מדי עם כל האפים והדאונים האלה. קחו אותם בפרופרציות.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה עקרב שור ודלי, דגים קשת בתולה ותאומים.

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין השמש לבין פלוטו היצרי והכוחני. הזוית הזו מביאה איתה פתיל קצר ותגובות קיצוניות, והיכולת שלנו לעבור ממצב רוח למצב לוחמני היא מהירה מאוד, כשלא צריך הרבה כדי לתדלק את המנוע האגרסיבי הזה. הזוית הזו עלולה לגרום לאירועים אלימים במיוחד, אם מבחינת טרור ואם מבחינת מלחמה פרופר, כשגם אלימות מילולית נכללת בתפריס. אולי משום כך חשוב השבוע במיוחד לגלות רגיעה ואיפוק, ולא לאבד את הצפון.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה דלי גדי ועקרב.

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש למזל עקרב. המעבר הזה הופך את האריה החביב שלנו לטעון ולוחמני, וביחד איתו מושפעים באופן כזה גם השוורים הדליים והאריות עצמם. מבחינת האריות – הגיע הזמן להשקיע בבית ובבני הבית. בגדול, זהו מיקום טעון ולא קל, ובו כדאי לחשוב היטב לפני שנכנסים לויכוח, או לחשוב למה לא יוצאים ממנו כשהוא מתחיל להסלים.

אבל.. המעבר למזל עקרב מביא איתו לא רק גישה לוחמנית לא גם הרבה עומק,  ויכולת להכנס לעומקו של כל נושא. כשהשמש תעבור על האופק של מפת המדינה שהוא במעלה הראשונה במזל עקרב, נרגיש זאת כולנו.

מי בעיקר יושפע מהמעבר? במיוחד כל המזלות השייך לקבוצת הקבועים: אריה, דלי שור ועקרב.

 

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הירשמו לאסטרו טיפ  הטיפ שמעצים את היום שלך – הקבוצה החינמית שלי בוואטסאפ

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

 

@  מפות אסטרולוגיות אישיות – אני עושה זאת בזום, וזקוק בין היתר לשעת לידה מדויקת ככל אפשר. (אפשר גם לפנות למשרד הפנים לשם כך *3450.) טל. 052-4215559    מייל. yairtri@gmail,com   אם אין שעת לידה, נצטרך לסמוך על הזכרון של אמא, הסבתא או הדודה ..:-)

@

 

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

כוכב מרס ממשיך לנוע במזל סרטן ולהביא איתו קיטורים ודרמות, ובסוף השבוע מתחיל להכנס לזוית של עימות עם פלוטו. פעלו בזהירות,המנעו מריבים, ואל תאבדו את הראש.

שור

מעברה של השמש בהמשך השבוע למזל עקרב שממול המאכלס את בית היחסים שלכם, הוא זמן טוב לשדרג את הקשרים הקרובים שלכם, ולעשות עבודת עומק. ונוס שבבית הכספים שלכם עלולה לגרום לבזבוזי כספים.. זהירות.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל עקרב הטעון והחשדני, והתאומים החביב  והדינמי שלנו מגלה שלא מספק הסמול טוב השמח שלו – עכשיו זקוקים גם למינונים גבוהים יותר של עומק ומשמעות.

סרטן

כוכב מרס עדיין במזל שלכם, מביא איתו הרבה אומץ דרייב ואנרגיה עם דרייב חזק לפעולה. זהו זמן טוב להתמקד במה שחשוב לכם באמת, סרטנונים: פעילות פיזית וספורטיבית. קדימה.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל עקרב, והאריה המתוק מלך הג'ונגל הופך חשדן ופה ושם גם השרדותי  וכוחני. זמן טוב לקחת ברצינות ענייני כספים, ולשפר את התקשורת הביתית

בתולה

ונוס הרגשית עוברת למזל קשת המאכלס את בית המשפחה שלכם, וזהו זמן מצוין להתמקד בכל מה שקשור ליכולת שלכם להשקיע בבית ובסביבתו, לשפר אווירה בבית, ובעיקר להכניס את האהבה לתקשורת המשפחתית.. פתחו את הלב, בתולות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל קשת המאכלס את בית התקשורת שלכם. הגיע הזמן לדבר בכנות ובאומץ  ולתת למלים שלפעמים לא נעים לכם לומר לצאת – ובגדול. קדימה.

עקרב

מזלטוף עקרבים! השמש עוברת למזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזהו זמן טוב לפעול באופן ממוקד ויעיל, וליהנות ממסיבות ההפתעה השמחות שלכם.  ונוס עוברת לבית הכספים  שלכם, וכדאי להזהר שלא לאבד את הראש בקניונים…

קשת

משהו טוב קורה לכם השבוע, קשתים: ונוס שוהה במזל שלכם, הקסם האישי שלכם במיטבו, וזהו זמן מצוין לפעול רך יותר ועדין יותר, לרסן את הצד ההרפתקני שלכם ולהתמיר אותו בטוב לב ובאמפטיה והכלה למי שאתכם… שווה, ובגדול.

גדי

מרס שוהה עדיין במזל סרטן מול המזל שלכם, והוא גורם מדי פעם לויכוחים ואי הבנות מסוגים שונים, ולפעמים אפילו לדרמות גדולות ביחסים. מומלץ לגלות איפוק כי תיכף הוא יוצא משם… אל תשברו את הכלים.

דלי

זוית של מתח שהתחילה בשבת ממשיכה עד יום שלישי ועלולה לגרום לקצרים בתקשורת ולאי הבנות מסוגים שונים. זהו זמן שבו חשוב וכדאי להגדיר באופן מדויק לאן הולכים ומה עושים, ובעיקר – לא לנתק קשרים…

דגים

זוית של מתח בין השמש לנפטון שליט המזל שלכם עלולה לגרום לתחושות של חוסר ודאות וחוסר בטחון, ולהביא איתה החלטות גרועות. את ההחלטות כדאי אכן לדחות לסוף השבוע, ולהזהר מאכילת יתר ובעיקר מהמתוקים…

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן