מה קורה בכוכבים? סופשבוע 20-21/9/24

אז.. מה קורה בסופ'ש בכוכבים?

כמו שאנחנו רואים, מרביעי והלאה המתחים הבלגן והפעולות המלחמתיות הלכו והתחזקו כתבתי אתמול שהזויות הקשורות השבוע מגיעות לשיאן בסוף השבוע וליתר דיוק בשבת, וכן כך בדיוק פועל החיזבאללה, ומטחי הטילים רק הולכים ומתחזקים מאז. לא אתפלא אם אכן יגיעו לשיא בשבת, ואז ינתן גם האות למלחמה עצמה, שבעצם כבר מתנהלת אבל שומרת על שפיות ועצימה מסוימת יחסית למלחמה בקנה מידה גדול.

אבל… הגבול לחציית המקום הזה קרוב מתמיד, וכאמור סבירות גבוהה שזה יקרה מחר או אפילו מחרתיים.

זה לא אומר שאנחנו נידונים לישיבה פסיבית בממ'ד נכון לרגע זה, אבל אישית לא הייתי מתרחק מדי ממקומות שאפשר להיות בהם, רק ליתר בטחון.

בטחון… כן, המלה הזו היא בדיוק מה שאין עכשיו, בטח לא כשזוית העימות בין השמש לנפטון מגיעה לדיוקה ואורנוס מבעיר את הניצוץ הלוחמני החסר בוונוס בזוית המתח שגם היא מגיעה לשיאה בסו'פש, אולם כדאי לזכור שהזויות האלה משפיעות גם ביחסים קרובים, בעיקר זו של ונוס ואורנוס, ובמימד המשפחתי יכול להיות גם הוא חשוף לזעזועים כאלה ואחרים כמו כעסים פתאומיים או מתח בין זוגי כשהסיבה לא נראית לעין, אבל הטריגר לפיצוץ בהחלט נמצא באויר, וזה – בשליטתנו אם לאפשר לו להגיח החוצה ולגרום לריב זוגי בסופ'ש, או להיות מסוגלים לתרגם אותו לשיחת עומק שבהחלט תנקה דברים ותבהיר אותם, ועדיף שעכשיו.

בקיצ – סופ'ש מתוח לפנינו: פעלו בזהירות, שמרו על עצמכם, ואם מגיעים פתאום כמה אסימונים שנופלים כפי שקורה פעמים רבות במקומות שכאלה – הניחו להם ליפול, ואולי דווקא מהם תצוץ לה איזו הארה חיובית לקראת הסתיו המתקרב..

ובינתיים – חיבוק מהסוג המרגיע (יכול להתבטא גם בשלוש טפיחות רכות על הגב) ממני, יאיר

 וכך נראית מפת השמים בסוף השבוע

 

@

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הירשמו לאסטרו טיפ  הטיפ שמעצים את היום שלך – הקבוצה החינמית שלי בוואטסאפ

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

 

@  מפות אסטרולוגיות אישיות – אני עושה זאת בזום, וזקוק בין היתר לשעת לידה מדויקת ככל אפשר. (אפשר גם לפנות למשרד הפנים לשם כך *3450.) טל. 052-4215559    מייל. yairtri@gmail,com   אם אין שעת לידה, נצטרך לסמוך על הזכרון של אמא, הסבתא או הדודה ..:-)

@

@

הורוסקופים שישבת

טלה

הירח שוהה במזל שלכם בשישי והופך אותו ליום הטוב של השבוע. זמן מצוין למפגש עם חברים על קפה, וארוחת ערב נפלאה כשהטלה שלנו במצב רוח טוב.. בשבת – הנאות פשוטות: אוכל טוב, חברים שמזמן לא ראיתם, וסתלבט אמיתי.

שור

שישי הוא לא היום הטוב שלכם. הצטברה לה הרבה עייפות, פיזית ומנטלית, והשור שלנו רוצה לנוח… מנוחה ורגיעה הן מלות המפתח של היום הזה. אבל הירח עובר למזל שלכם בשבת: זמן לאקשן מכל הסוגים, טיול או שנים ואפילו מפגשון

תאומים

הלחצים יורדים בהדרגה כשמרקורי יוצא מהזוית עם סטורן שממול. את סוף השבוע הזה כדאי להקליל עד כמה שאפשר. זמן  טוב לשיחות שמחות, לחיק טבע קרוב שאפשר לראות בו חצבים, ולהרגיש את הסתיו גם בפעילות איטית ונינוחה יותר.

סרטן

שישי אקטיבי מאוד שם אתכם במרכז העניינים כשהירח שליט המזל שלכם שוהה במזל טלה. זמן להרבה מאוד אקשן מכל הסוגים, ואפילו למסיבה טובה בשעות הערב. בשבת – חברים מכרים ידידים קרובים: זמן לראות ולבלות איתם, כשהדגש על הצד החברתי.

אריה

זוית מדויקת של עימות בין השמש שליטת המזל שלכם לבין נפטון המטשטש ומערפל, גורמת למעורבות רגשית גבוהה במיוחד, וזה אומר מצבי רוח משתנים במהירות, וקריזות קטנות יכולות להפוך לדרמות גדולות.. אנשים רגועים וים של בינג' של סרטים שהקלטתם – מומלצים

בתולה

השמש ומרקורי עדיין במזל שלכם ונראה שאתם על המסלול החיובי מבחינת פעילות, אבל הירח במזל טלה עלול להביא איתו סערות פתאומיות ולא צפויות – המנעו מריבים מכל סוג בשישי. בשבת מרגיע הירח במזל שור את הרוחות. זמן לאירוח שקט, ולהרמוניה עדינה.

מאזניים

הירח שוהה בבית היחסים שלכם, ומאפשר ליהנות משיחות עומק של אחד על אחד, וממלים שמזמן לא אמרתם. זמן לשדרג את התקשורת הזוגית. בשבת – זמן לפעילות זהירה, להמנעות מסיכונים מכל סוג, ולשיחות נפש ועומק מהסוג החביב עליכם.

עקרב

זוית המתח בין ונוס לאורנוס מגיעה לשיאה בסוף השבוע, וחשוב להזהר משינויים פתאומיים במצב הרוח, והחלטות פזיזות. זהו זמן לשהות עם אנשים שמכירים אתכם היטב, ומקבלים אתכם כפי שאתם. שבת תתאים לבילוי סולידי ורגוע.

קשת

הירח הטלאי מסעיר את הלבבות בשישי הזה כשהירח שוהה בבית הרומנטיקה שלכם. כעת הזמן לשיחות דרמטיות על מהות היחסים, ולבילוי האהוב במיוחד על קשתים: נסיעות ארוכות, נופים אחרים, וגלגלים שלא מפסיקים לנוע… צאו לטייל.

גדי

הדגש בסוף השבוע הזה הוא בעיקר על בית ומשפחה, גדיים. זמן טוב לארגן מחדש את הבית לנקות ולשנות אווירה, ואם אפשר לארח בו בשישי או בשבת אנשים אהובים לשעות יפות של ביחד, כי אז תמצו באמת את אוירת השבת הזו

דלי

זוית של מתח בין אורנוס שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית עלולה לגרום לריבים קטנים ומרגיזים עם אנשים אהובים, ואפילו צורך בפסק זמן זעיר ולשיחות סטייל פנינו לאן… זמן להרבה ספייס ולהיות קצת לבד, במקום לריב עם מי שמתקשה לקבל זאת…\

דגים

הירח הטלאי מתאים למסע קניות גדול ולחידוש מלאי לבית ולעצמכם בשישי, ואז – ים של פינוקים קטנים, וזמן איכות אישי. בשבת – סדרת מפגשים נעימים עם אנשים שאיתם אפשר לחלוק ולשתף, וכל המלים שרציתם ולא אמרתם לאורך השבוע הזה…

 

 

שישי 20/9

ירח בטלה 180 ונוס 90 פלוטו

שמש במזל בתולה 180 נפטון (כניסה)

מרקורי במזל בתולה 90 יופיטר  180 סטורן (יציאה)

ונוס במזל מאזניים 120 יופיטר 150 אורנוס (כניסה) 150 נפטון (כניסה)

מרס במזל סרטן

יופיטר במזל תאומים

סטורן בדגים

נפטון בדגים

פלוטו בדלי בהילוך אחורי

 

שבת 21/9

ירח בשור 60 מרס וסטורן

שמש במזל בתולה 180 נפטון (מדויק!)

מרקורי במזל בתולה 90 יופיטר  180 סטורן (יציאה)

ונוס במזל מאזניים 120 יופיטר 150 אורנוס (מדויק!) 150 נפטון (כניסה) 90 פלוטו (כניסה)

מרס במזל סרטן

יופיטר במזל תאומים

סטורן בדגים

נפטון בדגים

פלוטו בדלי בהילוך אחורי

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן