תחזית סוף שבוע – 2-3/9

 

אז.. מה קורה בכוכבים בסוף השבוע?

שישי 2/9

ירח  בעקרב 180 אורנוס 90 ונוס וסטורן 60 פלוטו 120 נפטון

שמש במזל בתולה 90 מרס (יציאה) 150 יופיטר (יציאה)

מרקורי במזל מאזניים  120 מרס 180 יופיטר (מדויק!)

ונוס במזל 150 נפטון (יציאה) 150 פלוטו (מדויק!)

מרס במזל תאומים

סטורן במזל דלי 180 אורנוס (כניסה) בנסיגה

יופיטר במזל טלה

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים 60 פלוטו

פלוטו בגדי

 

שבת  3/9

ירח  בקשת 180 מרס 90 שמש 60 מרקורי

שמש במזל בתולה 90 מרס (יציאה) 150 יופיטר (יציאה)

מרקורי במזל מאזניים  120 מרס 180 יופיטר (מדויק!)

ונוס במזל 150 נפטון (יציאה) 150 פלוטו (יציאה)

מרס במזל תאומים 60 יופיטר

סטורן במזל דלי 180 אורנוס (כניסה) בנסיגה

יופיטר במזל טלה

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים 60 פלוטו

פלוטו בגדי

בסוף השבוע הזה מגיעות לדיוקן שתי זויות מעניינות, הפוכות זו מזו מבחינת החוויה שהן מעבירות אותנו, אך בשתיהן כדאי לפעול בזהירות, למרות שהאווירה שהן מביאות איתן שונה מאוד זו מזו.

הזוית החיובית ואפילו האופטימית היא זוית העימות שבין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין יופיטר כוכב השפע. תחת הזוית הזו אנו חווים את הרצון לנסוע, לטייל, לנוע עד כמה שאפשר, ולפגוש נופים אחרים, אנשים לא מוכרים, ויכולת לרענן את מצב הרוח באנרגיה שמחה ולא שגרתית.

אולם הזוית הזו עלול להביא איתה גם אופטימיות יתר, ומכיון שמרקורי כוכב התקשורת אחראי גם על מה שקשור לחשיבה ותנועה, הרי שחשוב עכשיו לנהוג בזהירות, ולא להתפתות לתת גז, לקחת סיכונים כמו עקיפה לא זהירה, ולטוס על הכביש במקום לנסוע באופן שגרתי.

אופטימיות יתר כזו עלולה אכן לגרום לנו לקחת סיכונים מיותרים. וחבל. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו?  מזלות תאומים, בתולה קשת ודגים.

 

 

הזוית השניה היא זוית המתח בין ונוס הרגשית, לפלוטו היצרי. המיקום הזה עלול להביא איתו רגישות יתר ביחסים הקרובים שלנו, פרשנויות שגויות הקשורות לפעילות יתר של האגו שלנו, ותגובות קיצוניות לפרשנויות מוטעות כשדברים יוצאים משליטה, וחבל. 

מכיון שהמדובר בוונוס הרגשית הצד הנשי והנשים בחיינו בכלל רגישות יותר לזוית הזו, ולכן כדאי שאנחנו הגברים נגלה רגישות גבוהה יותר, נבין ונכיל, ולא ניבהל גם כשהפרופורציות בסיטואציות מורכבות ילכו לאיבוד, וכולנו נאבד את הראש…

במלים אחרות – לא מנתקים קשרים אלא מגלים הבנה סימפטיה והכלה לאנשים הקרובים אלינו, ולא מקלקלים קשרים – כשונוס תצא מהזוית יהיה קשה לתקן…

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור עקרב דלי  ואריה, מאזניים טלה סרטן וגדי.

וכך נראית מפת השמים בסופ'ש

@

 

 כאן נמצא האתר שבו אפשר למצוא לינקים לכל הפעילויות שלי: אתר האינטרנט, ערוץ היו טיוב שלי, האינסטגרם וקורס המאסטר 1 שלי –    https://bama.bio/yairtribtlsky

 

 

 המכללה לאסטרולוגיה וקורס הדגל שלי: להיות אסטרולוג מקצועיMaster1

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך והאנשים הקרובים אליך ולשלוט בחייך?

ב קורס מאסטר1 תלמד לעשות זאת!

כל הפרטים – נמצאים כאן – Master1

 

@

רוצים  לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

 

@

 

 

@

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ומה קורה למזלות?

שישי 2/9

טלה

הירח שוהה במזל עקרב ושישי עויין לפנינו. חשוב כעת לפעול בזהירות להמנע מעימותים ולא לקחת סיכונים. בערב – שיחות עומק. השבת היא הרפתקנית: נסיעות, נופים ומרחבים.

 

שור

דיאלוג – זו אולי המלה המשמעותית של שישי ואתם זקוקים לה בשיחות של אחד על אחד, ובגובה העינים. זמן לדבר על הכל. בשבת – זהירות מכסימלית בכבישים ובדרכים, ורגישות גבוהה לצרכיו של מי שאתכם.

 

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם בזוית עימות ליופיטר כוכב המרחבים: נסיעות, טיולים, מפגשים עם אנשים שגרים רחוק, ושיחות אופטימיות עם אנשים שמזמן לא ראיתם. זמן טוב למלים שמשמחות את הלב, תאומימים.

 

סרטן

הירח שליט המזל שלכם הופך את השישי הזה לרומנטי במיוחד. זמן לפתוח את הלב הסרטני הרגיש, ולאפשר לאהבה להכנס. בשבת – ריגושים מהירים, שינויים במצב הרוח, ובילוי במקומות בהם לא ביקרתם.

 

אריה

יש הרבה תכניות לסופ'ש הזה, אבל השישי הזה מסתמן דווקא כביתי במיוחד. הירח העקרבי מחזיר את האריה לג'ונגל הפרטי שלו. זמן לארגן את הבית, ואפילו לארח. בשבת – הרפתקאות עם הירח הקשתי…

 

בתולה

תקשורת – זו מלת המפתח של השישי הזה. הירח בבית התקשורת שלכם וזהו יום מצוין לטלפונים לחברים שקצת התרחקו לאחרונה, ולשיחות של קרבה. בשבת – סתלבט ביתי כיפי, והתמקדות בביחד המשפחתי, בתולות.

 

מאזניים

השישי הזה יתאים למסע קניות גדול לבית למשפחה ולעצמכם. בערב – ארוחה שמחה, ושיחות רגשניות כיד ונוס הטובה עליה. בשבת – סדרת מפגשים שמחים וכל המלים שלא הספקתם לומר השבוע..

 

עקרב

על פניו השישי נראה כמו היום שלכם, עקרבים. הירח שוהה במזל שלכם, הקסם האישי שלכם במיטבו, וזה בדיוק הזמן להיכרויות חדשות עם הלב העקרבי פנוי, או לבילוי לא שגרתי. בש בשבת – מפגשים משפחתיים עם קרובים רחוקים, וחזרה לביחד.

 

קשת

בשישי הזה אתם לא במיטבכם למרות התכניות, ואולי שום כך כדאי לוותר על מה שמעייף אתכם, להוריד הילוך, ולהסתפק בטעינת מצברים. הירח עובר למזל קשת בשבת וזה הזמן לאקשן: נסיעות, טיולים, ומפגשים מרגשים.

 

גדי

הצד החברתי שלכם פעיל במיוחד בשישי הזה, והירח מאפשר לצאת מעצמכם ולפגוש חברים טובים שמזמן לא היו בקשר, ולבלות ביחד. שבת דורשת מכם להקשיב לעצמכם, להיות קצת לבד, לחזור לקרקע, ולהתחדש עם אנשים קרובים באמת. זמן למנוחה ורגיעה.

 

דלי

נראה שאתם נמצאים בשישי הזה במרכז העניינים, דליים. זמן לתכנן טיולים ואירועים, לצאת מהשיגרה,  ולהפוך את הסופ'ש ליומיים שמחים עם נסיעות ומפגשים. בשבת – זמן למפגשים חברתיים מכל הסוגים, ולהרחבת מעגלים.

 

דגים

נסיעות טיולים ומפגש עם נופים אחרים – את הרעב לאלה מביא איתו הירח ששוהה היום במזל עקרב. בכל מקרה אל תשארו בבית. בשבת – סדנה כיפית, טיולים בחיק הטבע, ובילוי עם חברים חדשים, ובמעגלים לא מוכרים. יום להפתעות, לשינויים, ולגישה חדשה.

 

מה קורה בכוכבים בסוף השבוע?

שישי 2/9

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן