תחזית סוף שבוע – 26-27/8

אז.. מה קורה בכוכבים בסופ'ש?

שישי  26/8

ירח  באריה 90 אורנוס 150 נפטון  

שמש במזל בתולה 90 מרס (מדויק!)

מרקורי עובר למזל מאזניים (!)  120 פלוטו ומרס – משולש 

ונוס במזל אריה  90 אורנוס (מדויק!)

מרס במזל תאומים

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (כניסה)

יופיטר במזל טלה

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים 60 פלוטו

פלוטו בגדי

 

שבת  27/8

ירח  בבתולה צמידות שמש 90 מרס 150 יופיטר  

שמש במזל בתולה 90 מרס (מדויק!)

מרקורי במזל מאזניים  120 מרס

ונוס במזל אריה  90 אורנוס (יציאה)

מרס במזל תאומים

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (כניסה) 

יופיטר במזל טלה

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים 60 פלוטו

פלוטו בגדי

 

שתי זויות המתח שליוו אותנו לאורך כל השבוע – זוית הפעולה בין מרס האסרטיבי לשמש, ובין אורנוס התזזיתי לונוס הרגשית, מגיעות לשיאן בסוף השבוע הזה.

זה אומר שכל המטענים שצברנו כל השבוע עלולים דווקא עכשיו להגיע לפיצוץ. זה נכון לכל אחד מאיתנו בדיאלוג הרגשי עם עולמו שלו, וזה נכון גם לפוליטיקה שלנו כמו גם לקונפליקט בין האוצר לארגון המורים: כעת הוא מגיע לשיאו, בסופ'ש הזה.

המסקנה – כאן יפלו ההחלטות. מכיון שמתחילת השבוע והלאה הזויות יתחילו להתפוגג, יש בהחלט מצב שבו דווקא בסופ'ש, מכסימום בראשון, יגיעו השנים לפתרון הבעייה, גם אם חלקי, ושנת הלימודים תצא לדרך.

כמובן שזה גם תלוי באחרים ובמפות הלידה שלהם, אבל כתהליך – זה השיא: מכאן אפשר רק לרדת, כלומר להתבצר – או להגיע להסכמה.

מעברו בסופ'ש של מרקורי כוכב התקשורת למזל מאזניים מדגיש את השניה: כעת אפשר לנהל דיאלוג של אחד על אחד ובגובה העינים, ולפתור בעיות ברצינות ובאחריות.

בכל מקרה, שתי אופציות לפנינו: לריב ולכעוס – או לגשת לשולחן, להתיישב, ו..לדבר.

וכך נראית מפת השמים של סוף השבוע

@

 

 

 כאן נמצא האתר שבו אפשר למצוא לינקים לכל הפעילויות שלי: אתר האינטרנט, ערוץ היו טיוב שלי, האינסטגרם וקורס המאסטר 1 שלי –    https://bama.bio/yairtribtlsky

 

@

 

וזה – קורס מאסטר1 שלי במכללה לאסטרולוגיה

 המכללה לאסטרולוגיה וקורס הדגל שלי: להיות אסטרולוג מקצועיMaster1

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך והאנשים הקרובים אליך ולשלוט בחייך?

ב קורס מאסטר1 תלמד לעשות זאת!

כל הפרטים – נמצאים כאן – Master1

 

@

רוצים  לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

 

@

 

ומה קורה למזלות

טלה

זוית הפעולה בין מרס שליט המזל שלכם לבין השמש ממשיכה בדיוקה גם בסוף השבוע, מה שאומר זהירות מכסימלית הן במלים שלכם והן בכל סוגי הפעילויות והבילוי. הפתיל שלכם קצר במיוחד עכשיו: גלו איפוק! פעילות פיזית וספורטיבית תוריד לחצים: טיול בחיק הטבע, שחייה, ונסיעה ארוכה וזהירה לנופים אחרים.

שור

זוית הפעולה שבין ונוס שליטת המזל שלכם לכוכב אורנוס מגיעה כעת לדיוקה, והמתח בשיאו. נחוץ כעת מינון גבוה במיוחד של סבלנות זהירות ואיפוק במערכות היחסים שלכם. חשוב לא להתעקש על המלה האחרונה. סופ'ש מצוין להארות תובנות ושיחות מבריקות.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל מאזניים  המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם והשייך ליסוד האויר, ונראה שזה בהחלט שינוי לטובה אחרי שבועות ביקורתיים ומשימתיים. הגיע הזמן לפתוח את הלב, לראות את הזולת כמו שהוא, ליהנות משיחות נפלאות בגובה העינים בסופ'ש, ולשדרג את התקשורת הזוגית.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה בבית הכספים בשישי, וזהו זמן מצוין למסע גדול של קניות וחידוש המלאי לבית למשפחה ולעצמכם. בשבת עובר הירח לבית התקשורת שלכם וביחד עם מעברו של מרקורי כוכב התקשורת לבית המשפחה, הגיע הזמן לשדרג את התקשורת המשפחתית ואת תחושת הביחד.

אריה

נראה שהשישי הזה הוא היום שלכם, אריות: הירח שוהה במזל שלכם והנוכחות מרשימה. אולם זוית הפעולה בין מרס לשמש עדיין מדויקת,  ורגישות היתר כעת עלולה לגרום למאבקי כוח ואגו בקלות יתרה. מומלץ להראות לעולם את האריה המאופק והסבלן, ולא לאריה העצבני כשדברים לא קורים כפי שרצה. מרקורי עובר לבית התקשורת שלכם: במקום לשאוג – נסו לדבר… זה יהיה יעיל הרבה יותר.

בתולה

נראה שבשישי הזה אתם לא ממש במיטבכם. השמש ממשיכה לנוע במזל בתולה אבל יוצרת זוית פעולה לא קלה לכוכב מרס שתשפיע על מי שיש לו יומולדת בסביבת התאריכים הזו, והירח במזל אריה מאותת על הצורך בעיקר במנוחה. בשבת הירח עובר למזל שלכם, וזהו יום מצוין לסופר אקשן: מפגשים כיפים, טיולון, ואפילו אהבה… ורק בזהירות.

מאזניים

משהו טוב ומשהו פחות טוב קורים לכם בסוף השבוע הזה. נתחיל מהטוב: מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל לכם וזה הולך להיות חודש סופר תקשורתי ומכל הבחינות. ומה פחות טוב? זוית המתח בין ונוס הרגשית לאורנוס התזזיתי נמצאת כעת בדיוקה, והופכת את סוף השבוע הזה למתוח ולא צפוי. שמרו על עצמכם, המנעו מהחלטות פזיזות, ואל תנתקו קשרים.

עקרב

נראה שאתם נמצאים באור הזרקורים בשישי הזה, עקרבים. הירח באריה מדגיש את הקסם האישי שלכם, וזהו זמן מצוין למסיבה טובה או למפגש מעניין. בשבת – כעת עובר הדגש לתחום החברתי. זה זמן לפגוש חברים שקצת נעלמו לכם מתחת למזגן, לבלות ביחד, ואם אפשר – גם להרחיב את המעגל החברתי שלכם.

קשת

הירח שוהה במזל אריה בשישי ומצביע על האהבה הגדולה של הקשתים: נסיעות וטיולים. זה הזמן לארוז קצת אוכל ילדים סבתא וכלב, ופשוט לנסוע לסופ'ש כיפי (אחרון לפני הלימודים…) ועדיף למקום שמח. בשבת – הנאות קטנות, מילוי מצברים איטי, וחברותא נעימה שעושה לכם את השבת…

גדי

הירח במזל אריה עלול להביא איתו שישי טעון, וכדאי להתנהל בו בזהירות. זהו זמן טוב לשיחות עומק מכל הסוגים, אבל גם לזהירות בכבישים ובדרכים. בשבת – הגיע הזמן לטייל, ובמקום חדש בו עוד לא ביקרתם. מרקורי שעובר למאזניים מביא איתו תקשורת חדשה ומעניינת ופתיחות רבה לאנשים חדשים ולנופים לא מוכרים.

דלי

גם הירח וגם ונוס שוהים בשישי הזה במזל אריה המאכלס את בית היחסים שלכם, ולכן ההמלצה הכוכבים בגדול היא – בילוי בשנים, מלים רכות, ושיחות רגשניות מלב אל לב. בשבת – חוזרים לעצמכם, טוענים מצברים, מתכנסים מעט, ומתחילים להתארגן לשבוע עמוס וטעון. אל תעייפו עכשיו את עצמכם.

דגים

נראה שבשישי הזה אתם פוגשים כמה משימות מטלות ובעיקר מחויבויות חברתיות או משפחתיות, וזהו זמן להיות יותר עם אנשים קרובים שחשובים לכם, וגם הם זקוקים למעט צומי… בשבת עובר הירח למזל בתולה שם נמצאת גם השמש. זמן לשיחות משמעותיות שנדחו, או לנסיעה לביקור חברים שגרים רחוק.

 

@

 

 

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן