תחזית יומית – שני 3 למאי 21: היום הכי כבד של השבוע…

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני    3/5

ירח  בדלי צמידות סטורן  90 אורנוס ושמש

שמש במזל שור צמידות אורנוס (יציאה) 90 סטורן (מדויק!)

מרקורי במזל שור 120 פלוטו 90  יופיטר (מדויק!)

ונוס  מזל שור 60 נפטון

מרס  במזל סרטן 60 אורנוס

סטורן במזל דלי 90 אורנוס 

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

נראה שהיום הזה הוא סטורני מאוד במהותו: כך מתבטאים אסטרולוגים בשיחות זה עם זה, אבל הכוונה שלהם היא בעצם לומר: היום הזה כבד, מכביד, מעיק, ואני כל הזמן רוצה לישון…

כן, אלה התסמינים של סטורן הנוקשה הזה, וזו בעיקרון ההשפעה שלו, כל המלים האלה יחד או רק חלק מהן, ובכל מקרה קשה להתווכח עם תחושת הכובד הזו אלא רק להתמסר לה, מה שאומר לעבוד כמה שאפשר עד שהעפעפיים יורדים מעצמם, ואז לעשות הפסקה של שיחה כיפית וקפה ומשובח, ואז כשנדמה שזה, שזה עבר – לחוש בעוד עשר דקות את הכובד הזה חוזר, והקפה בעצם לא ממש עזר..

כן, זה אחד הימים האלה שממש על הזוית המדויקת עצמה בין סטורן לשמש, הבטריה הקוסמית שלנו, כשסטורן מכריח אותנו לא רק להיות כאן ועכשיו אלא גם להתארגן קצת אחרת, רגשית חברתית וכמובן כלכלית.

אבל יש גם אור בקצה המנהרה: ממש היום יוצר גם מרקורי כוכב התקשורת שלנו זוית פעולה מדויקת ליופיטר כוכב השפע, אלמנט שרומז שאולי כבד על הלב – אבל דווקא הלשון קלילה יותר, ובעזרתה אפשר בהחלט לשחרר כמה חסימות שסטורן יוצר היום או יצר אתמול, ולזרום הלאה באופן קליל יותר, ומחר גם מרקורי עובר למזל תאומים, מה שאומר שהתקשורת הזו בכלל כבר קלילה ונעימה יותר.. בשאיפה.

אז זה אומר שיש רק בגדול את היום הזה לעבור וגם יש כובד השיא שלו זה עכשיו. ובהמשך היום נרגיש גם את הזוית של מרקורי..

ואלה בהחלט חדשות טובות לכולנו.

ואיך כל זה נראה במפת השמים?

 

 

כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה 2 למאי 21

@

התחזית השבועית הכללית  2 למאי 21

מה קורה בכוכבים? התחזית השבועית – 2 למאי 2021

@

 

 

@ 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדשעוד לפני התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון ולהיות חלק מעולמי המוזר: כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

ומה קורה היום למזלות?

שני 3/5

טלה

ירח דליי מאפשר לטלה שלנו לשפר עמדות במוסדות וארגונים, כמו גם לנקות את שולחן שלכם ממה שהצטבר בו: תשלומי חשבונות, שיחות בירור, עיריה או מוסך- זה בדיוק הזמן לאלה.

שור

הירח צמוד היום לסטורן בבית הקריירה שלכם, ומאפשר לכם להפוך את היום הזה ליעיל וממוקד מטרה, אם תוכלו להגדיר באופן מדויק לאן איך ועם מי הולכים – ובעצם לאן… עוצמה – יש. היום חסר רק הכיוון.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם יוצר היום זוית פעולה מדויקת ליופיטר כוכב השפע, אלמנט שמביא איתו תקשורת שמחה ואופטימית, ותחושה שאפשר להתגבר על הכל – ואפילו להצליח! יזמה חדשה תתקבל בברכה.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם נצמד באופן מדויק לכוכב סטורן הנוקשה, אלמנט שהופך את היום הזה לקשוח ומכביד במיוחד. נצלו את הצמידות הזו לדיאלוג עם סמכויות, לחתימה על חוזים, ואפילו להצעת שותפות או הצעת נישואים…

אריה

שהותו של הירח היום במזל דלי המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם ביחד עם הצמידות הנוקשה עם סטורן הקשוח, הופכות את היום הזה למאתגר ודורשני במיוחד. שימו את הרגש בצד, והסתערו על העובדות!

בתולה

מקבץ הכוכבים הגדול במזל שור הכולל את השמש ונוס ואפילו מרקורי כוכב התקשורת מביא איתו פתיחות לרעיונות חדשים ויצירתיים במיוחד. זהו זמן מצוין לא רק לגישה חדשה אלא גם להתחלות חדשות ומעניינות… קדימה.

מאזניים

הירח שוהה בבית הביטוי האישי שלכם, כשונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לחבר אתכם לקרקע המציאות, ולעובדות בשטח. זהו יום שבו כדאי לתת לרגש לדבר, לפתוח את הלב, וליהנות מערב רומנטי שמח..

עקרב

נושאי בית ומשפחה דורשים מכם היום לא מעט תשומת לב, עקרבים. זהו זמן שבו כדאי וחשוב לשפר תקשורת עם בני הבית, ובמקביל גם לשפר ולשדרג אווירה. שעות הערב יתאימו לאירוח של אדם או זוג מבין חבריכם הטובים.

קשת

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, קשתים. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם כשהוא צמוד לסטורן הנוקשה, ומכריח אתכם לדבר לחלוק ולשתף את מה שחשוב לכם היום באמת, קשתים. תנו למלים לעבוד איתכם – ועבורכם, כולל בעמידה מול קהל.

גדי

זה אחד הימים המאתגרים של השבוע מבחינתכם, גדיים. השמש צמודה במדויק לסטורן הנוקשה שליט המזל שלכם, וזהו זמן שבו כדאי להזהר מעימותים וויכוחים עם סמכויות. זמן טוב לקדם תכניות, אבל.. בזהירות רבה.

דלי

אחרי יומיים שבהם לא ממש הייתם במיטבכם עובר הירח גם למזל שלכם, דליים, מדגיש את הנוכחות והקסם האישי שלכם,ומאפשר לכם להיות במיטבכם: זה בדיוק הזמן לפגישות החשובות של השבוע, ולהחלטות משמעותיות הקשורות לזמן הקרוב. אל תדחו!

דגים

נראה שדווקא אתם לא ממש נמצאים במיטבכם היום, דגיגים: הירח שוהה במזל דלי, ואתם זקוקים עכשיו בעקר לפעילות מאחורי הקלעים, ולא לאקשן במרכז הבמה. כעת הזמן להחליף כוחות, לאכול נכון, להוריד הילוך, ובעיקר בעיקר – לנוח…

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן