תחזית יומית – שלישי 10 למאי 22

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי 10/5

ירח בבתולה 90 מרקורי

שמש במזל שור 60 מרס 90 סטורן (כניסה)

מרקורי במזל תאומים 60 ונוס ויופיטר  מתחיל להאט

ונוס במזל טלה

מרס במזל דגים 60 אורנוס ושמש

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דגים צמידות נפטון (יציאה)

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו בגדי

יום ביקורתי מצד אחד, איטי מצד שני, ומלא ציפיות ברובו: מרקורי עוצר בשעות הערב ומחר מתחיל לנוע בהילוך אחורי, ממש בזמן שיופיטר מסיים פרק רגשני במזל דגים, נפרד מהאקווריום שהכיל אותו ושיפגוש שוב בחודש אוקטובר, ועובר למזל טלה.

כל זה יקרה מחר, אבל כבר היום אפשר לחוש בשינוי הויברציות, כמו גם בשינויי מצב הרוח: ציפיה עמוקה, גוש גדול של עוצמה שאוסף כוח בפנים, וצורך נוסטלגי זעיר להתגעגע למשהו מוכר, מפעם.

בעיקרון זהו יום של קונפליקט: מרקורי מסמן שהוא הולך לנוע אחורה, בעוד יופיטר מסמן שתיכף הוא נע קדימה ועובר למזל טלה וזה אומר שהיום אנחנו פה, בצומת בין שניהם,  המוח חושב אחורה אבל הגוף מתחיל ליהנות מהאדרנלין, ולנוע קדימה.. מעניין.

 

וכך נראית היום מפת השמים

@

וכך נראית מפת הכוכבים של השבוע

@

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

 

 

 

 

ומה קורה למזלות?

 

שלישי  10/5

טלה

הירח הבתולי הופך את היום הזה מבחינתכם ליום של מטלות ומשימות: תשלומי חשבונות, עיריה, מוסך וכל מה שלא מתחשק אבל חייבים. אל תדחו.

שור

השמש במזל שור מדגישה את כל מה שקשור ליכולת שלכם להתמקד במה שחשוב באמת: היזמות שלכם. ירח בתולי עוזר לראות את כל התמונה, ולפעול בהתאם

תאומים

נושאי בית ומשפחה זקוקים היום להשקעה מיוחדת מבחינתכם, תאומימים. מרקורי שליט המזל שלכם מאט את הקצב…תיכף יבוא השינוי.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה בבית התקשורת של הסרטנים, והסרטנון שלנו מוזמן היום לדבר לשתף לחלוק ואפילו לחזר… קדימה! אל תשאירו דברים בבטן.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עדיין בבית הקריירה שלכם, אבל נכנסת לזוית פעולה עם סטורן הנוקשה.. זמן לפרפקציוניזם אמיתי. היו טובים לעצמכם.

בתולה

אחרי יומיים שבהם לא הייתם במיטבכם, עובר הירח למזל שלכם והקסם האישי חוזר, ובעוצמה. זמן לאסוף את האנרגיה שלכם ולצאת למסע של אקשן

מאזניים

יש כמה וכמה תכניות מעניינות ליום הזה אבל הירח הבתולי מדגיש את הצורך להשאר מאחורי הקלעים היום ולא לפעול בקדמת הבמה. דחו למחרתיים.

עקרב

הצד החברתי שלכם מודגש היום והעקרב המופנם מוזמן לחזור ולהתמקד במעגלים החברתיים שלכם, ולשיתופי פעולה פורים בתחום המקצועי.

קשת

אמביציה ודרייב –מלות המפתח של היום, וכדאי להגדיר מטרות לפעולה בזמן הקרוב ואז – לאפשר ליופיטר שליט המזל שלכם לעבור לטלה מחר, ולדמיון להשתולל..

גדי

הירח במזל בתולה השייך גם הוא ליסוד האדמה, ותחושת הנינוחות הזו עוזרת לקדם את מה שחשוב באמת. זוית פעולה נוצרת בין סטורן לשמש.. הגדירו מטרה.

דלי

השמש יוצאת לאיטה מהצמידות עם אורנוס שליט המזל שלכם, ואתם מתחילים להירגע. זמן לחזור לקרקע, אבל להזהר היום ולא לקחת סיכונים בכל תחום

דגים

זוגיות ויחסים – אלה המלים המשמעותיות של היום הזה. הירח שוהה בבית היחסים שלכם ומאפשר לכם להתבונן לעומק בקשרים הקרובים ובדיאלוג הזוגי. דברו על הכל.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן