תחזית יומית – רביעי 6/9

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  6/10

ירח במאזניים צמידות שמש ומרס 150 אורנוס  120 סטורן

שמש במזל מאזניים 120 סטורן  צמידות מרס (מדויק!) 150 אורנוס (מדויק!)

מרקורי במזל מאזניים בהילוך אחורי 150 נפטון (יציאה) 120 יופיטר

ונוס במזל עקרב 60 פלוטו

מרס במזל מאזניים 120 סטורן 150 אורנוס (מדויק!)

סטורן במזל דלי בהילוך אחורי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

אז הנה הוא, היום הכי מתוח של השבוע: צמידות בין השמש למרס, זויות של מתח בין השמש ובין מרס לכוכב אורנוס, זוית של מתח בין מרקורי לנפטון, וצמידות גם של הירח עם השמש ומרס וזוית של עם אורנוס.. מה עוד צריך כדי שנבין שיש ימים שבהם פשוט עדיף ממש לא לצאת מהבית?

אבל זהו, שבגלל הירח הזה גם בבית רבים… באסה.

כן, אי אפשר לברוח מהאורנוס זה: לא רק שהוא עושה בלגנים ברשת, הוא גם מעייף ומוציא את החשק לעשות משהו יצירתי, בעצם כל דבר… אני יכול לשבת ככה שעות ולבהות בו מכסח שם במפת הכוכבים, והוא מחזיר לי מבט: מה קורה, אחי? משו לא מוצא חן בעיניך? חשבתי שהתרגלת אלי…

יום לא קל עובר על כוחותינו. בהחלט ממליץ על זהירות מכסימלית בכל כוון, אבל גם על המנעות מקבלת החלטות פזיזות היום. גם בגלל הילוכו האחורי של מרקורי ועוד מול נפטון… דייסה שלמה, היום הזה. אוף.

וככה זה נראה במפת הכוכבים..

 

@

ה

 נראית התחזית השבועית במפת השמים של השבוע

 

@

כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה של השבוע

כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה – 3 לאוקטובר 21

@

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

@

@

ומה קורה היום במזלות?

רביעי 6/10

טלה

היום הכי בעייתי של השבוע וכמובן גם אצלכם: מרס צמוד לשמש ובזוית מתח לאורנוס.. הפתיל הכי קצר של השבוע! זהירותתתתת…

שור

ונוס שליטת המזל שלכם במזל עקרב העויין..יום שבו חייבים לגלות איפוק – שיחות עומק עם בן או בת הזוג יעזרו לשחרר לחצים.

תאומים

מרקורי ממשיך לנוע אחורנית והוא בזוית של מתח לנפטון…המעורבות הרגשית מגיעה לשיאה והצד המעשי קצת רדום… חכו עם ההחלטות שלכם.

סרטן

נושאי בית ומשפחה ממשיכים להעסיק אתכם ורק חשוב לשמור על טונים נמוכים כדי שלא להכניס כעסים ומתחים הביתה… מצבי רוח משתנים – אל תאבדו את הראש.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם גם צמודה למרס וגם בזוית פעולה לאורנוס התזזיתי וגם האריה שלנו יכול להיות עצבני בג'ונגל.. אל תאבדו שליטה, אריות, והמנעו מדרמות.

בתולה

הצד הפרקטי שלכם ממשיך לבקש עדיפות אבל ביום שכזה קל לכם להתפזר לכל מיני מקומות כולל פיזור הריכוז שלכם. התמקדו בעיקר ובמה שחשוב

מאזניים

הירח שוהה במזל שלכם כשהוא צמוד לשמש ומרס וביחד יוצר מקבץ אנרגטי עוצמתי ועצבני כאחד: חשוב לא לנתק קשרים היום, ולא לאפשר לעצבים להפעיל אתכם

עקרב

ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם אבל הירח במזל מאזניים רומז שכדאי דווקא היום לעשות קצת פחות – ולנוח יותר.. תנו מקום גדול יותר לעשיהה שקטה מאחורי הקלעים

קשת

הצד החברתי שלכם פעיל היום, וכשאצל כולם בלגן דווקא אצלכם אפשר להזיז דברים באופן חכם ומעשי, בעיקר כאלה שחיכו זמן רב לתזוזה הזו. קדימה

גדי

מי נמצא היום באור הזרקורים אם לא הגדי החמוד שלנו, אבל כשכל כך הרבה אקשן דיסהרמוני בסביבה.. זמן לחשיבה ארוכת טווח, ולא להחלטות פזיזות.

דלי

היום הכי מתוח של השבוע מבחינתכם: אורנוס שליט המזל שלכם יוצר זויות מתח גם עם השמש וגם עם מרס וחוסר השקט שלכם עלול לגרום לכם לעשות שטויות וחבל… בי קול!

דגים

מקבץ הכוכבים במזל מאזניים מעמיס עליכם ים של מחוייבויות, כשהתקשורת שלכם בין נפטון שליט המזל שלכם למרקורי ממול עלולה ליצור טעויות בשיפוט.. התמקדו בפרטים הקטנים, דגיגונים.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן