תחזית יומית – רביעי 3 לאוגוסט 22

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי 3/8

ירח במאזניים 150 מרס ואורנוס  

שמש במזל אריה 120 יופיטר

מרקורי במזל אריה 150 פלוטו (מדויק!)  150 נפטון (יציאה)

ונוס במזל סרטן  60  מרס ואורנוס

מרס במזל שור צמידות אורנוס (יציאה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל טלה

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים 60 פלוטו

פלוטו בגדי

 

זויות המתח השתלטו על חיינו משלשום, והן ממשיכות להכתיב למשל לתושבי הדרום את סדר היום ואת הפעילות: שיתוק כל האקשן כתוצאה ממתחים לחצים ופחדים.

תושבי הדרום רוטנים ומתמרמרים, ודי בצדק: כשהמתח מכתיב את היומיום שלך, תחושות של תסכול וחוסר אונים הן אלה שבולטות היום, בצד התחושה שלא הם אחראיים על חייהם אלא החלטות שאין להן שום קשר ישיר אליהן, לא בצד הזה, ולא בצד השני.

כבר אתמול דיברתי על שתי זויות המתח – זויות בנות 150 מעלות – שיוצר מרקורי, האחת עם נפטון שגורמת לבלבול ומסמוס מטרות, והשניה – עם פלוטו היצרי והכוחני, שמביאה איתה גם כעסים מצד אחד, ותחושות של תסכול וחוסר אונים מצד שני.

זה לא ממש משתנה גם היום: אמנם הזוית עם נפטון נחלשת, אבל היום אפילו הירח יוצר זויות של מתח עם מרס ואורנוס, ומכתיב שינויים מהירים במצב הרוח, דרמות קטנות ומרגיזות, ורגעים של רצון לנתק הכל – או לפחות חלק – מהתקשורת עם מה שעוטף אותנו, ולהכריז – די, לא משחקים!

התחושות האלה עלולות להכתיב פעילות אגרסיבית בערב או בלילה וגם מחר – אבל ממחר גם חלק מהתסכול הזה עשוי לרדת,  ולגרום לנו לצאת לפעולה.

אז.. זוית הפעולה של מרקורי עם פלוטו ושל הירח עם מרס ואורנוס גורמות למצב הכוחני והמתסכל, זוית הכובד של ונוס עם סטורן מביאה איתה כובד ובדידות, אבל כנגד כל אלה יוצרת זוית הפעולה של הירח עם ונוס את הצורך ב…חיבוקי.

ואם נדע, אם נעז לבקש אותו, את החיבוק הזה, אזי כל השאר יהיה בהחלט בגדר הסביל, ואפילו יותר מזה… כן כן.

וכך נראית מפת השמים של היום הזה

@

וכך נראית מפת השמים של השבוע

 

 

@

 

 כאן נמצא האתר שבו אפשר למצוא לינקים לכל הפעילויות שלי: אתר האינטרנט, ערוץ היו טיוב שלי, האינסטגרם וקורס המאסטר 1 שלי

@

 

 

 המכללה לאסטרולוגיה וקורס הדגל שלי: להיות אסטרולוג מקצועיMaster1

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך והאנשים הקרובים אליך ולשלוט בחייך?

ב קורס מאסטר1 תלמד לעשות זאת!

כל הפרטים – נמצאים כאן – Master1

 

@

רוצים  לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי :  ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

ולמזלות עצמם

טלה

זה עלול להיות שבוע מתוח במיוחד: צמידות בין מרס שליט המזל שלכם לכוכב אורנוס עלולה לגרום לקצרים בתקשורת כעסים פתאומיים ופתיל קצר: חשוב ללמוד השבוע לוותר ולהרגיע, ולא להתעקש על המלה האחרונה. סבלנות.

 

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל סרטן הרגשני המאכלס את בית התקשורת שלכם, ומביאה איתה שבוע של קסם אישי רך, ויכולת להיעזר בו כדי לקדם תכניות ויוזמות שחשובות לכם. זוית של ונוס עם סטורן מכריחה אתכם להתמקד בעובדות, לפני שבורחים אל האהבה…

 

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר לא מעט תהפוכות השבוע לפני שהוא עובר למזל בתולה המעשי, ומצבי הרוח משתנים במהירות ואיתם גם התכניות שלכם, התגובות שלכם, והיכולת לשנות מטרות ולהתאים את עצמכם למציאות המשתנה גם מבחוץ. דינמיות יכולת אלתור ושמירה על יציבות – אלה המטרות שלכם

 

סרטן

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה רגישות רבה וגם רגשנות יתר ביחסים ובדיאלוג עם העולם. השמש שבבית הכספים שלכם מכריחה אתכם להתמודד עם העובדות ולא עם החלומות. מרקורי עובר בהמשך לבית התקשורת שלכם, וזה הזמן להפעיל גם את המלים בחכמה ומיקוד למטרות האמיתיות שלכם.

 

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת במזל שלכם תוך שהיא יוצרת זוית הרמונית עם יופיטר כוכב השפע שבמזל טלה. את האנרגיה הזו אפשר להשקיע בצמיחה והתפתחות אישית השבוע, ובתכניות ארוכות טווח. גם נסיעה עשויה להוות כעת משהו שיעזור לכם להפתח לאזורי פעולה חדשים ולאנשים לא מוכרים. הרחיבו מעגלים.

 

בתולה

השבוע הזה נפתח קצת ברגל שמאל כשמקבץ הכוכבים במזל אריה מכביד עליכם מאחורי הקלעים עם שלל משימות ומטלות מסוגים שונים. אבל בהמשך השבוע עובר מרקורי למזל שלכם, משהו משתחרר שם,והתקשורת שלכם הופכת זורמת מעשית ונעימה יותר. רק סבלנות. עדיין חשוב לנקות משקעים שעוצרים אתכם מאחורי הקלעים.

 

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בבית הקריירה והתדמית שלכם, והקסם האישי שלכם – ביחוד הצד העדין והקסום שלו – חזק במיוחד. זוית פעולה בין ונוס לסטורן עלולה להקשות ולאכזב, ולגרום לכם להרגיש שאתם לבד במערכה…השקיעו קצת יותר מחשבה בתכנית כלכלית חכמה לטווח ארוך.

 

עקרב

הדרייב שלכם לעשייה ולמימוש חזק במיוחד השבוע, אבל כשמרקורי עובר מבית הקריירה שלכם לבית החברתי נראה שהגיע הזמן לעבוד קצת יותר על הקשרים שלכם, ובעיקר על הקשרים עם מוסדות וארגונים בחייכם. זמן לדחוף קדימה רעיונות ויזמות ובעיקר למצוא לכם שיתופי פעולה שיעזרו לכם לממש אותם בשטח.

 

קשת

משהו טוב קורה לקשתים האמביציוזיים השבוע: מרקורי כוכב התקשורת עובר לבית הקריירה שלכם ועוזר לכם לקדם את האמביציה שלכם, ואת היכולת לדחוף דברים קדימה. זמן טוב לשפר ולשדרג תדמית, ובעיקר – לדבר לשתף ולחלוק, ולתת למלים להגדיר מטרות.

 

גדי

ונוס הרגשית ממשיכה גם השבוע לנוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ולפעול באופן מרכך ואמפטי כדי לעדן את שריונות של הגדי המופנם. נצלו את המיקום הזה כדי להפתח לרגשות עדינים, למלים רכות, ולהרבה אהבה שהגדי הקשוח לא בקלות מתמסר לה… מרקורי שעובר למזל בתולה מאותת על הצורך בנסיעה שמחה שתשנה את מצב הרוח, ותביא איתה מטרות חדשות  וגישה שונה  ומאפשרת.

 

דלי

השמש ממשיכה לנוע בבית היחסים שלכם, וזהו זמן להגדיר מחדש את המקום הרגשי שבו נמצא כעת כל אחד.

צמידות טעונה בין אורנוס שליט המזל שלכם לבין כוכב מרס האגרסיבי עלולה לגרום לשבוע עצבני וחסר מנוח, ריבים קטנים ודרמות מיותרות, וגישה תוקפנית וחסרת סבלנות. חשוב כעת לא לנתק קשרים אלא לדבר ולשתף. זמן טוב לרעיונות מבריקים ולתובנות חדשות.

 

דגים

זוית של מתח בין מרקורי לנפטון עלולה להביא איתה תקשורת רגשנית אך מבולבלת ולא ברורה, וכמה החלטות גרועות כששיקול הדעת המעשי שלכם אינו במיטבו.

בהמשך – כוכב מרקורי עובר השבוע אל בית הזוגיות והיחסים שלכם, ומאפשר לכם לתרגם למלים את כל הרגשות שחוויתם השבוע.

 

@

 

 

 

 

 

ומה קורה למזלות?

רביעי 3/8

טלה

זוגיות ויחסים – נראה שזה האישו ביום הזה, וזה קורה דווקא כשמרס שליט המזל שלכם צמוד לאורנוס התזזיתי… זמן לבילוי בשנים. המנעו מניתוקים.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בבית התקשורת שלכם והשור שלנו מקסים מתמיד.. יום מצוין לאודישנים, ראיונות עבודה, או חיזור גורלי

תאומים

זוית מדויקת של מתח בין מרקורי שליט המזל שלכם לבין פלוטו היצרי עלולה לגרום לפתיל קצר תגובות קיצוניות ומאבקי אגו…גלו איפוק!

 

 

סרטן

גם היום הזה שוהה הירח שליט המזל שלכם בבית המשפחה ומאפשר לכם להשקיע יותר בבני הבית, ובתקשורת איתם. השקיעו בזמן איכות עם כולם.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, עם זוית הרמונית ליופיטר כוכב השפע… מרקורי מביא איתו כמה דרמות לתיאבון.

בתולה

מצד אחד – נושאי חומר וכספים ממשיכים לדרוש השקעה רבה יותר של חשיבה ומיקוד. מקבץ כוכבים מאחורי הקלעים רומז לחכות לפני שנכנסים לאקשן.

מאזניים

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה לו במזל שלכם ומביא איתו מינון גבוה של עוצמה וקסם אישי שאפשר לנצל לפגישות ולשיחות משמעותיות. קדימה.

עקרב

זוית מדויקת של מתח בין מרקורי כוכב התקשורת לפלוטו היצרי עלולה לגרום לכעסים פתאומיים מתחים ותסכול. שחייה הליכה וקצת ספורט ינטרלו את זה

קשת

הירח שוהה היום בבית החברתי שלכם,  והקשת שלנו יכול בעיקר היום לקחת יזמה הקשורה למוסדות וארגונים בחיים, לקדם את עצמכם, ולשעוט קדימה.

גדי

קריירה ודרייב – המלים האלה אינן זרות לגדיים, היום הזה מתאים במיוחד ליזמה אמביציוזית שכזו, לגישה אסרטיבית, ועשייה ממוקדת מטרה.

דלי

אורנוס שליט המזל שלכם צמוד לכוכב מרס, ונראה שהרגשות לא שקטים. זהו זמן ליזמה חדשה אולם קשה להחליט לאן. חשוב לא לריב עם אנשים קרובים.

דגים

זוית המתח בין מרקורי כוכב התקשורת לנפטון שליט המזל שלכם עדיין בסביבה. זמן לנקות משקעים ולפעול ביצירתיות כדי לקדם, לשווק ואפילו לחזר. דו איט.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן