תחזית יומית – רביעי 27 לאפריל 22

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  27/4

ירח בדגים צמידות יופיטר ונפטון

שמש במזל שור 60 מרס

מרקורי במזל שור 60 ונוס 90 סטורן (יציאה)

ונוס במזל דגים צמידות נפטון (מדויק!)

מרס במזל דגים

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דגים צמידות נפטון (יציאה)

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו בגדי

 

שתי צמידויות מכתיבות בעצם את ההתנהלות שלנו היום: הצמידות המדויקת של ונוס עם נפטון, והצמידות בין הירח ליופיטר.

 לשתי הצמידויות יש עלינו אימפקט רגשי: רגשות ענוגים ואבודים משהו מהצמידות של ונוס עם נפטון,  ורגשות אופטימיים ואפילו תחרותיים משהו הקשורים לצמידות בין הירח ליופיטר כוכב השפע.

שתי הצמידות האלה מפעילות אותנו היום בעוצמה: נפטון מביא איתה כמה סימני שאלה ותחושה עגמומית ורומנטית, בעוד יופיטר מביא איתו אופטימיות ותקוה.

 

וכך נראית מפת השמים של היום הזה

@

 

וכך נראית מפת השמים של השבוע

 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

@

 

 

ומה קורה למזלות?

רביעי 27/4

טלה

לא ממש היום שלכם, טלאים. הירח שוהה עדיין במזל דגים ומדגיש את הצורך לפעול בעיקר מאחורי הקלעים ולא בקדמת הבמה. זמן למנוחה.

שור

צמידות מדויקת בין ונוס שליטת המזל שלכם לבין נפטון עלולה לגרום ליום מעורפל מבולבל ולא ברור, עם כמה החלטות גרועות. זהירות וקפדנות היא מלת המפתח של היום הזה.

תאומים

הלחצים הולכים ונחלשים כשזוית הפעולה בין סטורן הנוקשה למרקורי שליט המזל שלכם מתפוגגת בהדרגה, והתאומים שלנו חוזר להיות מעשי וממוקד. הגיע הזמן.

סרטן

מקבץ כוכבים גדול במיוחד – חמישה במספר – במזל דגים השייך גם הוא ליסוד המים כמו הסרטן, מביא איתו נינוחות מסויימת כשהשמש ומרקורי במזל שור מאפשרים לפעול. התמקדו!

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל שור המאכלס את בית הקריירה שלכם, ביחד עם מרקורי כוכב התקשורת: זמן לפעול בעוצמה מול אתגרים גדולים, אריות!

בתולה

בית השותפויות והזוגיות עמוס היום באופן מקסימלי, וזהו זמן מצוין להשקיע מחשבה בסיעורי מוחות, יועצים חכמים, ושותפים לרעיון או לדרך: זמן לפעול ביחד, ולא לבד.

מאזניים

אתם עלולים לפגוש היום מעורפל מבולבל ולא ברור, כשונוס שליטת המזל שלכם צמודה באופן מדויק לנפטון הרגשני. חשוב היום לשים בצד את הרגשות ולתת להגיון ולרציו עדיפות בכל החלטה.

עקרב

בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם עמוס היום במיוחד: חמישה כוכבים במזל דגים וצמידות בין ונוס לנפטון מסעירים אתכם, מרגשים אתכם, ועלולים לגרום לכמה סערות ודרמות… מעניין.

קשת

היחסים בתוך הבית והמשפחה משמעותיים היום, ומשמעותית היכולת שלכם לנקות משקעים רגשיים ולפותוח דף תקשורתי חדש.  יופיטר שליט המזל שלכם כבר מחפש את הדרך למזל טלה..

גדי

מקבץ כוכבים גדול במיוחד בבית התקשורת שלכם הופך את היום הזה לתקשורתי במיוחד. זמן מצוין ליזמות תקשורתיות חדשות מכל הסוגים, ולכמה וכמה היכרויות חדשות ומעניינות.

דלי

נושאי חומר וכספים דורשים גם היום התייחסות מיוחדת, דליים: זה בדיוק הזמן לסגור אוברדראפט אם אפשר, להחזיר חובות, ולהתמקד בבניית תכנית פעולה כלכלית לתקופה הקרובה.

דגים

צמידות בין ונוס הרגשית לנפטון שליט המזל שלכם מביאה איתה מעורבות רגשית מכסימלית בחשיבה ביחסים ואפילו בתחום המקצועי. היו יצירתיים – אך השארו על הקרקע.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן