תחזית יומית – חמישי 25/11

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ירח באריה 180 סטורן 90 אורנוס 120 שמש ומרקורי

שמש במזל קשת 60 סטורן  

מרקורי עובר למזל קשת (!)

ונוס בגדי 60  מרס 120 אורנוס

מרס במזל עקרב 180 אורנוס (יציאה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

אז מה קורה היום בשמים? הירח במזל אריה, השמש במזל קשת, ולמזל קשת עובר גם מרקורי כוכב התקשורת.. הרבה אש מגיעה היום לסביבה, ואת האש כדאי גם לנצל לא רק להתפעל מעצם היותה…

אז מה עושים איתה, עם האש הזו?

קודם כל מה לא עושים איתה: לא מסתגרים קצת מתכרבלים מנטלית בתוך עצמנו או מרעיפים איזה גל קטן של רחמים עצמיים שהתאים לירח במזל סרטן שזה עתה עבר חלף לו… לא לא…

האישו הוא פשוט: כשיש הרבה אש בסביבה – עושים.

והרבה, אם אפשר.

למשל, עם אנרגיה הזו אפשר בשקט להשלים את כל הסידורים שלא הספקנו בזמן האחרון, התשלומים, העיריה, המוסך.. אפילו אני הבאתי היום את המכונית למוסך. כן כן.

ומה עוד אפשר?

אז זהו שמבט שלם על היום הזה ועוד אפשרויות שאפשר לנצל בו, הכנסתי לסרטון הזה כאן

 

@

 

@

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

 

@

 

 

ומה קורה היום למזלות?

חמישי  25/11

טלה

מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל קשת המאכלס את בית התקשורת הגבוהה שלכם, והטלה שלנו הופך הרפתקני יותר – גם במלים… זמן להעז – ולומר הכל, טלאים.

שור

נושאי בית ומשפחה על הפרק, והשור שלנו זקוק עכשיו להשקיע קצת יותר לא רק בבית או בסביבתו אלא גם בתקשורת עם בני הבית. זמן לשתף בתכניות ובעיקר ברגשות, שוורים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל קשת המאכלס את בית הזוגיות והיחסים. זה הזמן לשיחות עומק כנות ובגובה העינים עם בן או בת הזוג. אם הלב פנוי – זמן לחיזור לוהט…

סרטן

אחרי יומיים שבהם הייתם במיטבכם הגיע המן לנצל את המומנטום ולתרגם את כל האנרגיה הזו לעובדות בשטח. זמן מצוין לעשייה פרקטית, ולמיקוד בחשבון הבנק.

אריה

לא ממש הייתם במיטבכם בימים האחרונים למרות מעברה של השמש למזל קשת אבל מעברו היום של הירח למזל שלכם מביא איתו קסם נוכחות – ודחף ליזום ולעשות.

בתולה

מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל קשת מביא איתו דגש מיוחד על התקשורת הביתית: זה הזמן לפתוח דברים, ולנקות משקעים שהצטברו. מבחינת עשייה – סבלנות…

מאזניים

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה מבחינתכם ושל התקופה הקרובה: מרקורי עובר לבי התקשורת שלכם, וזה בדיוק הזמן ליזמות תקשורתיות חדשות, ולהרבה מלים…

עקרב

מרקורי כוכב התקשורת עוזב את המזל שלכם אחרי שלימד אתכם לדבר לשתף ולחלוק בזמן האחרון, ומעברו לבית הכספים שלכם מביא איתו טאץ' מעשי ויכולת לקדם נושאי חומר וכספים.

קשת

משהו טוב קורה לכם היום קשתים: אל השמש ששוהה במזל שלכם מצטרף מרקורי כוכב התקשורת והשילוב הזה הופך את האקשן של התקופה הקרובה למושלם: מלים – ועשייה. קדימה.

גדי

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם ולעזור לכם לפתוח את הלב, וזה לא ממש קל: לגדי קשה קצת לתת אמון, אבל אם תתמידו – זה אפשרי. הירח שבמזל אריה ממליץ על המנעות מסיכונים.

דלי

זוגיות ויחסים – נראה שזה האישו ביום שכזה, דליים: הירח עובר לבית היחסים שלכם ומאפשר לכם להפתח ולהיחשף, להכיר אנשים חדשים, ואפילו – כן כן – להתאהב…

דגים

שהותם של הירח במזל אריה והשמש ומרקורי במזל קשת ממריצה אתכם לקום ולעשות, דגיגים: נסו להגדיר מטרה לפחות אחת באופן מדויק, ולצאת למסע של יזמה אישית אמיצה.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן