מה קורה השבוע בכוכבים? תחזית שבועית – 1 לספטמבר 24

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 

המעורבות הרגשית של כולנו גבוהה מאוד עכשיו, אבל היא תהיה גבוהה עד יותר בשבוע הקרוב, ולפעמים אפילו תגרום לנו לאבד פרופורציות, ולהגזים בתגובות שלנו, לשני הכיוונים. הזויות שיוצר כוכב מרס לפלוטו ולנפטון ובהמשך גם מרקורי יוצר את אותן זויות, הופכות את השבוע הזה לסוג של קרוסלה רגשית או יותר נכון טרמפולינה, כיון שכוכב מרס לא רק מסובב אותנו אלא גם מקפיץ אותנו בקיצוניות המוכרת שלו, ובעיקר כשהוא עובר למזל סרטן הרגשני אחרי חודשיים במזל תאומים השכלתני.

כן, מגיע הזמן שבו אנחנו חייבים ללמוד איך להתמודד עם הרגשות הקיצוניים שמציפים אותנו, ואנחנו מתחילים להרגיש אותם כבר עכשיו, ביום הראשון של השבוע: בהמשך, כאמור, זה היה קיצוני אפילו יותר. החזיקו חזק במוט האוהל…

 

הפעולות המשמעותיות בשמים השבוע

@כוכב מרס בזויות פעולה לנפטון הרגשי ולפלוטו הכוחני

@כוכב מרס עובר ממזל תאומים למזל סרטן

 

זויות הפעולה של מרס

מכיון שמרס הוא סוג של פלנטה שמקצינה כל סוג של פעילות שהיא לוקחת בה חלק, הוא מקצין שני סוגי התנהלות על פי אופי הפלנטות שאיתן מתרחשת האינטרקציה

זוית פעולה בין מרס לנפטון הרגשני – הזוית הזו מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה מאוד, ואיתה גם סוג של חוסר פרופורציות. הרגש כעת כאילו משחק איתנו, ומצבי הרוח משתנים במהירות כשהכוון הבסיסי הוא למטה, ולא למעלה.

במצב שכזה מצב הרוח הוא עגמומי עד פסימי, והרגשות מטלטלים אותנו, כשהפעילו המעשית עלולה להיות מאכזבת בגלל שיקול הדעת שלנו שממש לא במיטבו כעת.

מה לעשות? להתמקד בפרטים הקטנים של הצד הפרקטי של כל נושא, ו..לחכות בסבלנות.

 

זוית פעולה בין מרס לפלוטו היצרי והכוחני על פניו זו אחת מהזוגיות האלימות שקיימות באסטרולוגיה. לשני הכוכבים האלה אוריינטציה כוחנית, והם משתמשים בהם כדי להשיג דברים או כדי להתגרות או לייצר פרובוקציות.

תחת זוית כזו אנחנו סובלים מפתיל קצר במיוחד, שגורם לנו להגיב בקיצוניות על כל גרוי ולפרש באופן מוטעה מלים או מעשים של מי אתנו או אפילו מרוחק מעט.

התוצאה – גישה עצבנית חסרת שקט ופה ושם אפילו אלימה מילולית, כשדברים לא קורים כפי שרצינו. עם שתי פלנטות כאלה זה עלול להדרדר גם לאלימות פיזית של ממש, וכדאי לפעול בסבלנות ובאורך רוח מכסימליים, ובעיקר לא להרוס קשרים יפים בגלל קריזות של רגע שמתרחשות תחת זוית שכזו בין השנים האלה.

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרס כוכב האקשן, למזל סרטן.

כוכב מרס השולט על מזל טלה השייך ליסוד האש ומזל סרטן השייך ליסוד המים, הם שני אלמנטים שממש הפוכים זה מזה מבחינת ביטוי, התנהלות, ומצבי רוח.

כוכב מרס במזל סרטן זה כמו טורפדו בבריכת שחייה שקטה: מרס מרגיש רע במזלות ביסוד המים, ובכולם הוא מסעיר מאוד את הרגשות, מביא איתו עצבנות וחוסר שקט שהם ממש האנטיתזה של האווירה הביתית השקטה והחמימה שאמורה להיות במזל סרטן, תוך כדי גרימת תסיסה וחוסר שקט באווירה הביתית של בני המשפחה.

במה הוא יכול להועיל, למרות הכל? ראשית, מרס הוא כוח עבודה לא קטן, ולכן עבודה בבית או מהבית יכולה להיות פתרון מעניין למעבר הזה שלו למזל סרטן. מרס יכול להביא איתו גם את בשורה השיפוצים שהתעכבו, וככזה הוא בהחלט קטליזטור רציני לעשייה אמיתית ובכל השטחים, החל מתכנון וכלה בעבודה עצמה.

מרס גם מגביר את אי השקט בבית, ועלול לגרום לנו לרצות למכור את הבית – או כאמור לשנות ולשפץ אותו כדי לתת ביטוי לאנרגיה העוצמתית שלו דווקא בתחומי הבית וסביבתו.

 

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

@

הירשמו לאסטרו טיפ  הטיפ שמעצים את היום שלך – הקבוצה החינמית שלי בוואטסאפ

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

 

@  מפות אסטרולוגיות אישיות – אני עושה זאת בזום, וזקוק בין היתר לשעת לידה מדויקת ככל אפשר. (אפשר גם לפנות למשרד הפנים לשם כך *3450.) טל. 052-4215559    מייל. yairtri@gmail,com   אם אין שעת לידה, נצטרך לסמוך על הזכרון של אמא, הסבתא או הדודה ..:-)

 

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם עובר למזל סרטן, ומביא איתו דרמות רגשניות, עצבנות וחוסר שקט בעיקר בתחומי הבית וסביבתו, ובקרב התקשורת עם בני הבית. חשוב בזמן שכזה לדעת לעצור ריבים וויכוחים בזמן לפני שיסלימו.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל מאזניים, אבל כמעט בלי זויות עם כוכבים אחרים. בגדול, היא עוזרת לשוורים לשדרג קשרים עם הקהילה ועם אנשים קרובים, להתקרב יותר לאנשים אהובים, ולהפוך תקשורת לאמפטית ואוהבת.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עדיין פועל באופן איטי מהרגיל כשהוא חוזר לאיטו מהילוכו האחורי ועוד לא נכנס לקצב הרגיל שלו. לכן כדאי לגלות הרבה סבלנות כשדברים לא קורים כפי שרציתם או קורים לקט יותר ולא בקצב שלכם.

סרטן

אל הבית הסרטני החמים והשקט נכנס בולדוזר פרוע, וחשוב לדעת איך תתייחסו אליו: האם תאפשרו לו להשליט את רצונו השתלטני על כולם ולגרום ליושבי הבית לפרוץ במלחמות אגו? זמן להרבה פעילות פיזית וספורטיבית, סרטנונים.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל בתולה המאכלס את בית הכספים שלכם, וכמעט לא יוצרת זויות עם כוכבים אחרים. אולי משום כך לא מעט אריות ירגישו לבד במערכה השבוע. זמן טוב להשקיע מחשבה בנעשה בחשבון הבנק שלכם.

בתולה

השמש שוהה במזל שלכם וחוגגת לכם ימי הולדת אבל הילוכו של מרקורי שליט המזל שלכם במזל אריה מביא איתו צורך לפעול ולעשות יותר ממש אתם מסוגלים לבצע כעת. כדאי לחכות שמרקורי יחזור בשבוע הבא למזל בתולה, ואז לפעול.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה השבוע ב.. מזל שלכם. זהו זמן מצוין להתרכך ולרכך, ולתת מקום גדול יותר לאהבה בחייכם, בין אם המדובר בבן או בת זוג, ובין אם למה שאתם עוסקים בו, לרעיונות חדשים ויצירתיים, ולמחשבות על יזמות חדשות.

עקרב

זוית של מתח בין כוכב מרס לפלוטו שליט המזל שלכם עלולה לגרום לכם בקלות לצאת מפרופורציות, ולהגיב בתוקפנות – לפעמים אפילו חסר בסיס אמיתי – כשדברים יוצאים משליטה. הרבה פעילות פיזית וספורטיבית ושיחות עומק יעזרו לכם למהות ת הרגש.

קשת

מיקומה של ונוס במזל מאזניים בבית החברתי שלכם מביא איתו דיאלוג חברתי וחברי משפר, קירוב מחודש של חברים שקצת התרחקו לאחרונה, והרחבת המעגל החברתי שלכם והיכרות עם כמה וכמה חברים חדשים. יהיה מעניין..

גדי

ונוס שוהה בבית הקריירה שלכם, מייצרת לכם הרבה קסם אישי מול העולם, ומאפשרת לכם לקדם נושאים ויזמות שחשובים לכם במיוחד. זמן טוב לצאת למסע רכישות של לבוש ואביזרים, ולשדרג את תדמיתכם.

דלי

כוכב פלוטו עזב לפני כמה ימים את המזל שלכם וחזר לחודשיים למזל גדי, ובכך סגר לפחות זמנית את הבאסטה מבחינת שינויים וחידושים. כעת הזמן לסגור מעגלי תקשורת מסוגים שונים שנשארו פתוחים, ולחזור לקרקע מוכרה כדי להחליף כוחות.

דגים

זוית פעולה בין כוכב מרס לבין נפטון שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה ימים חסרי מנוח, וקושי למצוא לכם פינה שקטה או פעילות שתרגיע אתכם. אהבה למשל בהחלט יכולה להרגיע עכשיו, בעיקר החלק הפיזי שלה. זמן טוב לשחייה והליכה מהורהרת עם ערב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן