מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 7 ליולי 2024

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 

אם השבוע הקודם היה מלווה בדרמות, השבוע הזה מביא איתו עוד כמה לתיאבון, אבל את הדרמה האמיתית שומר כנראה לשבוע שאחרי כן.

ונוס הרגשית עוברת ממזל סרטן למזל אריה, והדרמות שהתחלנו לחוות בכל התחומים בשבוע הקודם מגיעות כעת גם אל מערכות היחסים שלנו, ואל כל מה שקשור לחומר וכספים.

זוית העימות של ונוס בהמשך עם פלוטו מביאה איתה גם שוב עימות לוחמני במיוחד, ועלולה להיות הקש שישבור את גב הגמל בנושא המלחמה בצפון, למרות שקש כזה היה כבר בשבוע שעבר והצליח למרות הכל להחזיק.

אבל לא לעולם חוסן, בעיקר כשהמלחמות עכשיו – בעידודו של פלוטו בהילוכו האחורי בזוית לאופק של מפת המדינה – הופכות להיות כמעט בכל זירה אפשרית, הן פנימית והן חיצונית.

 

האירועים המשמעותיים בשמים השבוע

@ ונוס הרגשית עוברת ממזל סרטן למזל אריה

@ ונוס הרגשית יוצרת זוית מדויקת של עימות עם פלוטו היצרי והכוחני

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל סרטן הרגיש והמשפחתי השייך ליסוד המים, למזל אריה האקטיבי השייך ליסוד האש.

ואכן, ונוס מוסיפה לא מעט אש לחיינו השבוע. המעבר שלה למזל אריה מביא איתו הרבה מאוד דרמות חדשות, גם כאלה שלא הכרנו בשבוע הקודם. כעת אנחנו נצטרך לקבל כמה החלטות כואבות, והתגובות עלולות להיות קיצוניות במיוחד.

חשוב בשבוע שכזה לשמור על איפוק מכסימלי, ולהמנע מעימותים למרות שאלה יגיעו ממילא, אבל כדאי להבדיל בין דרמות למאבקים אמיתיים שמתחוללים עכשיו הן בגבול והן על דמותה של המדינה: אלה אינן דווקא דרמות, אלא מאבקים לגיטימיים על דמותה של המדינה והחברה שלנו, כחלק הראשון מהמהפך הגדול שמעברו של פלוטו למזל דלי יעשה כאן.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור עקרב אריה ודלי מאזניים סרטן טלה וגדי

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית העימות בין ונוס הרגשית לכוכב פלוטו היצרי והכוחני.

הזוית הזו עלולה להביא איתה את הדרמות והקונפליקטים הרגשיים שאנחנו הולכים לעבור השבוע אל מחוזות קיצוניים, וזה בהחלט יכול להגיע לאקט סמלי שכזה כמו פתיחת מלחמה מוגבלת או הכרזה דרמטית אחרת (מכון החטופים למשל).

ונוס הרגשית מייצגת את מערכות היחסים ויכולת הנתינה שלנו ביחד עם עולם החומר לסוגיו, והדיאלוג הרגשי בכלל. עימות בין אלה לבין כוכב פלוטו היצרי והכוחני עלול לגרום להחלטות קיצוניות ודרמטיות במיוחד, עם אימפקט שישפיע על כולנו.

בכל מקרה ההשפעה יכולה להיות גם על מערכות היחסים של כולנו בעיקר מערכות יחסים טעונות שהן ממילא במשבר. חשוב מאוד כעת להרגיע את הרוחות ברגע שנדלק סכסוך כלשהו, ולא לאבד את הראש ולהתעקש על המלה האחרונה כשדברים יוצאים מפרופורציה.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות עקרב אריה שור  ודלי, אך בעקיפין באופן כזה או אחר – כולנו, בעיקר כי כשהזוית הזו פוגעת במעלה הראשונה במזל דלי שם נמצא פלוטו היצרי, היא פוגעת גם במעלה הראשונה במזל עקרב שם נמצא האופק של מפת המדינה, וכך יש לדברים השפעה לא רק עלינו כבודדים אלא גם על המדינה כולה.

 

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

@ בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

@ הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו לראות ולהגיב לתחזית השבועית שלי!

אסטרו טיפ  הטיפ שמעצים את היום שלך – הקבוצה החינמית שלי בוואטסאפ

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

ואחרון חביב ומלהיב:

בת זוגי היצירתית מירית מעלה את lindos ערוץ התכשיטים המדהימים 

https://www.facebook.com/lindos.mir

 

@

@

 

 

ולמזלות עצמם

טלה

כוכב מרס שליט המזל שלכם מתחיל להתקרב לכוכב אורנוס שנמצא בהמשך מזל שור, והתוצאה תהיה מתחים ולחצים מסוגים שונים, ותגובות קיצוניות. כדאי לצאת למינון גדול יחסית של פעילות פיזית וספורטיבית כדי לשחרר לחצים.

שור

כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם, ולהביא איתו עצבנות וחוסר שקט, וכשהשור חסר שקט הכל אפשרי, כידוע. מעברה של ונוס למזל אריה מביא איתו צורך להשקיע יותר בבית וביחסים בתוך הבית. זמן לשינוי אווירה, ולתחושת ביחד עם בני המשפחה.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל אריה ולהביא איתו תקשורת חכמה ויוזמת ואפילו כמה קשרים חדשים. זמן טוב לשיתופי פעולה מסוגים שונים ולשיחות עומק כנות עם אנשים קרובים בגובה העינים.

סרטן

השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולחגוג לכם ימי הולדת, אבל ונוס הרגשית עוזבת את מזל סרטן  ועוברת למזל אריה המאכלס את בית הכספים שלכם. כעת הזמן לבנות תכנית פעולה כלכלית, כי ונוס עלולה לגרום להוצאות רבות מהרגיל…

אריה

אל המזל שלכם שבו שוהה כבר מרקורי כוכב התקשורת  ומשפר את התקשורת שלכם עוברת השבוע גם ונוס הרגשית והאריה שלנו מוזמן לא רק לפתוח את הראש עם מרקורי, אלא גם את הלב עם ונוס.. זמן לתת לאהבה מקום גדול יותר בחייכם.

בתולה

כוכב יופיטר שוהה כעת בבית הקריירה שלכם בתולות. זהו פרק זמן שבו כדאי להשקיע עד כמה שיותר בהגדרת מטרות מדויקת וביציאה לפעולות ודחיפה קדימה. זמן טוב גם לשדרוג יחסים עם סמכויות, ואפילו זמן טוב לקידום אישי.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל אריה השבוע המאכלס את הבית החברתי שלכם. הגיע הזמן להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם מצד אחד, ומצד שני לשפר תקשורת עם מוסדות וארגונים בחייכם ולהריץ תכניות ויזמות לפעולה.

עקרב

זוית העימות בין ונוס הרגשית לפלוטו שליט המזל שלכם עלולה לגרום לכם להגיב באופן קיצוני השבוע ולקלקל יחסים בגלל קריזות פתאומיות ומעורבות רגשית גבוהה מדי. חשוב לגלות השבוע איפוק מכסימלי, כולל ביחסים קרובים. חפשו את המכנה המשותף.

קשת

יופיטר כוכב השפע שליט המזל שלכם שוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ואולי זה הזמן להתפנות אליו ולמה שהוא עושה: מייצר אנרגיה פתוחה ואופטימית ביחסים, ומאפשר לכם להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי ובמערכות היחסים שלכם.

גדי

מיקומם מהשבוע של מרקורי וונוס במזל אריה עלול לגרום לכם להכנס למאבקי כוח ואגו מיותרים, ולקחת סיכונים מיותרים. השמש במזל סרטן שממול מאפשרת לכם להצליח בשיחות עומק של אחד על אחד ובגובה העינים. דברו על מה שחשוב באמת.

דלי

כוכב מרס ששוהה במזל שור מתחיל להתקרב בהדרגה לאורנוס שליט המזל שלכם, דליים. המיקום הזה עלול לגרום לעצבנות וחוסר שקט, כמו גם רצון לקחת קצת יותר ספייס וחופש אישי ולהתנתק פה ושם. חשוב להמנע מניתוקים משמעותיים, ומריבים מיותרים.

דגים

כוכב סטורן ממשיך לנוע במזל שלכם ותיכף מתחיל להשפיע בעיקר על אלה שנולדו בשליש האחרון של המזל. זהו פרק זמן לא קל אבל בהחלט מלמד, שמכריח אתכם לפעול באופן חכם ומדויק ולממש פוטנציאל, ולא לשגות בחלומות, למרות הקושי. הקשיבו לו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן