מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 4 לאוגוסט 2024

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

השבוע אפשר כבר לראות איך תהליך מסוים שהחל בעצם בעשרת הימים האחרונים מתעצם, ואז השבוע עוצר וחוזר כדי לסגור מעגלים שנפתחו בעשרת הימים האחרונים,  והסגירה הזו של תהליך שכבר החל להשתפר עד שחלה התפנית בסוף השבוע הקודם עם שני החיסולים, מחזיר אותנו שוב למקום חשוף אפילו במידה רבה יותר לסיכונים מסוגים שונים, חלקם אף אלים במיוחד.

מרקורי כוכב התקשורת שלנו וונוס הרגשית היא הכוכבים העיקריים בדרמה הזו. מרקורי עובר להילוך אחורי, ומהר מאוד חוזר לזוית המתח העוצמתית עם פלוטו היצרי, אותה זוית שהפעילה את שני החיסולים שהפכו לפצצה מתקתקת שמאיימת על המרחב שלנו כולו. כעת הוא חוזר לזוית עם פלוטו, כמו כוכב מערבונים מזדקן שבא לנקום בתושבי העיירה ונכנס לזוית המתח עם פלוטו שהופכת להיות הפתיל הקצר הזה שמאיים על כולנו. באותו הזמן ונוס שלנו שסיימה זה עתה סוף שבוע סופר טעון בזוית עם אורנוס התזזיתי, עוברת למזל בתולה ומיד יוצרת את אותה זוית של מתח עם פלוטו שמרקורי לא מזמן יצר..

ובאמת, מה יותר מתוח מזה, שואל במאי הכוכבים המטורף שמן הסתם השתכר בסוף השבוע ורואה מבעד לענני ההנג אובר שלו את שני כוכבי הדרמה שלו משחקים בנפצים האלה בשמים כמו ילדים של ערסים משועממים בחופש הגדול, שנכנסים לרחוב של עיר מהבילה בחמסין עם נפצים של אבק שריפה מחומר נפץ סיני חדש שאמור להפחיד את כולנו, וזורקים אותו שוב ושוב באויר כשתושבי העיירה נסים על נפשם, כי תיכף..

וזה המצב כרגע: כולנו בני ערובה לאוקיינוס של חומר נפץ שעלול להופיע מהיכן שהוא, מהאוויר כנראה, מחפשים מראש מחסה פוטנציאלי לפני שאיזה זקן מטורף מעבר לים ישלח בנו את כל זה, ומצד שני שולחים מבט דואג למזגן שמתחיל לחרחר – מכירים את התקתוקים האלה של מזגן שעובד רצוף חודשיים וחצי ומתחיל לאבד שליטה? – כי רק זה חסר שיפסיק לעבוד עכשיו, בזמן שאבא ואמא רבים ביניהם מי ילך לכלבו ויחזור עם ערימת מתוקים בזמן שיורשי העצר הקטנים שוכבים להם בסלון במבט מלכותי אדיש של מה 'כפת לי אני, ומשחקים בטלפונים הבלתי נגמרים שלהם, וזו רק ההתחלה של אוגוסט, רבאק, רק ההתחלהההה….

שימו לב לערימת הזויות המטורפת הזו שמתרחשת השבוע בשמים, וזה אולי יתן לכם רמז למה אני מתכוון…

 

הזויות המשמעותיות בשמים השבוע

@מרקורי כוכב התקשורת עובר להילוך אחורי

@ונוס בזוית של מתח 150 לנפטון המטשטש ומערפל

@ונוס עוברת למזל בתולה

@ונוס בזוית של מתח 150 לכוכב פלוטו הכוחני

@צמידות מרקורי בהילוך אחורי וונוס במזל בתולה

@שמש בזוית של מתח 150 לכוכב סטורן הנוקשה

 

מה באמת קורה בכוכבים השבוע? אז ככה: בשני – מרקורי הזה שכבר הטריף לנו את השכל בעצירה הלא נגמרת הזו בתחילת מזל בתולה לאורך השבוע הקודם עושה טובה וסופסוף פורץ לו בהילוך האחורי המעצבן הזה, שהוא בעצם אחד הסיוטים של כל מי שלא ממש מבין באסטרולוגיה למרות שמה כבר קורה.. שלושה חודשים הוא הולך קדימה ואז שלושה שבועות אחורנית, מנסה לעכל את כל מה שקרה להתחרט על מה שהיה לבטל את הפגישות שקבע ואת הצ'קים שנתן ועכשיו מתברר שאין להם כסוי..

אבל הפעם, הפעם זה באמת לא קל, כי הוא חוזר כמו גנב שחוזר למקום הפשע לזוית הקטלנית הזו עם פלוטו, ומראה לנו באיזה פלשבק סהרורי כמה לובשי טורבן קשישים שממש מתים ללחוץ על הכפתור ולא מפסיקים לאיים מכמה מדינות באזור, ולמרות שהזוית עצמה תהיה באפס מעלות רק בתחילת השבוע הבא, היא בהחלט יכולה להתחיל לפעול גם השבוע לקראת רביעי והלאה כשהזנב של הזוית הזו מדגדג שוב את פלוטו..

ומרקורי בהילוך אחורי עצמו במזל בתולה מראה לנו שכל הפרפרציוניזם של המזל הזה לא עוזר כשהוא בהילוך אחורי אלא רק מביא איתו עצבים, ולכן מעבר לפחד – זה בדיוק הזמן להתחיל לסגור מעגלים שמיצו את עצמם  לנקות מחיינו אנשים ביקורתיים מדי וכאלה שרק מתחשבנים איתנו, ולעשות רשימת מלאי של מה צריך לעשות בשארית הזמן של אוגוסט המזיע הזה כדי בכל זאת לחזור לקרקע יעילה ופוריה יותר. אבל הפעם, כאמור, זה לא יהיה קל, בטח לא כשהילדים סיימו לטפס על הקירות ואת שאריות הקייטנה ומתחילים לבדוק את הגבולות שלנו ברצינות כשהם רבים אחד עם השני..

לא לא, אוגוסט זה המקום הכי מטורף שיש למרקורי ללכת בו אחורנית, אבל בדיוק כמו עם החיסולים האלה או כמו עם החום הזה שרק מתחזק, מי שואל אותנו בכלל, אזרחים שהופכים לאט לאט לתושבים לחוצים עצבניים ואגרסיביים, שאופיינים לעמים סביבם שחיים באזור הזה של כדור הארץ, בסביבת הים התיכון.

חוץ ממרקורי – ונוס עוברת למזל בתולה, שזה אומר שהדרמות שהביאה איתה למזל אריה עם ה אוהבת עוזבת ובסטייל נגמרות, ואחרי שהיא מסיימת את זוית המתח שלה עם נפטון שמביא איתה ים של ערפול ובלבול ואי ודאות, היא מתחילה את המהלך שלה במזל בתולה שכולל כמובן את ההתחשבנות הצינית והסקפטית הקלאסית שלה ביחסים כשהעינים שלה כל שטות שאתה עושה ומצליפה בך בלשונה החדה בלי רחמים, אבל חכו רגע עם זה – עוד לפני שהיא באמת הופכת אותנו לקרציות של פרטים קטנים היא יוצרת את זוית המתח הזו עם פלוטו, שגם היא לבדה יכולה לגרום לאיזה אייאטולה קשיש לשחק קצת עם הכפתור האדום שמפעיל מאות כטבמי'ם לכוון אחת המדינות הקטנות והמזיעות ביותר במזרח התיכון הזה, ולחשוב עם ללחוץ עליו לפני שהוא אוכל את הקובה מחשי שלו או אחרי זה, עם הצ'ילם והגרפץ… כן כן, גם להם יש בעיות של החלטה, מסתבר, אבל אם יש שם אסטרולוג בסביבה הוא בהחלט יכול לבחור את היום הזה שבו ונוס יוצרת זוית של מתח מדויקת עם פלוטו באמצע השבוע…

וכל זה כנראה לא הספיק לבמאי הכוכבים שלנו: אלוהים יודע מה הוא שתה שם בסו'פש כשהחליט שלכל הג'ננה הזו כדאי להוסיף לקראת סוף השבוע גם את זוית המתח המדויקת בין השמש לסטורן שתכביד על כולנו, ותבהיר לנו סופית עד כמה המצב גרוע בחשבון הבנק שלנו וגם של המדינה כולה (ואני עוד ממעיט..) מה שמביא איתו גישה פסימית וסקפטית לגמרי בסופו של השבוע, אלא אם אנחנו עסוקים בגירוד רסיסי הכטב'מים והטילים ששוגרו אלינו בחדווה על ידי הבמאי הזה, שבהנג אובר המטורף שלו – אולי היה שם עוד משהו בצבע לבן, לא בטוח – מעדיף לשלח בנו כמה זויות שכאלה בו זמנית, ולו רק כדי להפוך את המלים עם סגולה לעם לבדד ישכון, תרתי משמע..

אכן, שלל זויות שומטות לסתות לפנינו – נחזיק היטב במוט האוהל, ביד השניה נעביר את המזגן ל 18 מעלות שכן פינגוינים לא מרגישים כלום כידוע, תרופה נפלאה לפחדנים, ואז פשוט נחכה לראות איך המפגש בין מרקורי שהולך אחורנית לונוס שנעה קדימה ביום חמישי יביא איתו את חשבון הנפש של הבמאי המטורף שלנו שצריך להחליט מה הכוכבים שלו יעשו קודם: הורסים הכל באכסטזה של נקמה כוכבית כשמרקורי הולך אחורנית מנצח על התהליך,  או  מסתפקים בלריב עם כולם, ואז מסיימים גם לריב עם עצמנו וחוזרים למזגן..

ופטור בלא ספקולציה כלשהי אי אפשר: ראיתי שהאסטרולוגים עוסקים בנסיון לאתר את הזמן שבו האירנים ינסו לנקום בנו, אז מה צריך לחפש כדי להבין מתי זה יקרה? רצה הגורל ואלוהי הכוכבים זימן להם בדיוק את המתנה המתאימה: מרקורי בהילוך אחורי. זה הכוכב שבזוית מדויקת לפלוטו גרם (בעוד כמה תוספות) לשני הסיכולים הממוקדים של שוכר והניה, ומה יותר מתאים לנקמה כשהכוכב הזה מסתובב וחוזר בהילוך אחורי כמו בומרנג קוסמי בחזרה לזוית שהפעיל קודם לכן כדי לנקום?

על פניו, יום שני המדובר – היום – הוא אכן היום שבו הוא עובר להילוך אחורי, ובאופן תיאורטי זה בהחלט מתאים ליזמה נקמנית שכזו.זו אפשרות אחת.

האפשרות השניה מתוחכמת יותר, מבחינה כוכבית: היא טוענת שלא מספיק שמרקורי יעבור להילוך אחורי – הוא צריך להיות גם באותו המיקום בדיוק כפי שהיה אז, כלומר במעלה ה 0 (אפס מעלות( במזל דלי, כדי שיהיה בדיוק מול פלוטו היצרי כפי שהיה אז, תיאוריה שמתאימה בדיוק לנושא הפיי-בק (קש בק בפי הבנקאים כשהם מנסים לתאר לי בערמומיות שכדאי לי להוציא כספים בכרטיס האשראי שלי) כלומר לשלם לך כגמולך, ומהבחינה הזו התאריכים ה 13 ובעיקר ה 14 לאוגוסט יתאימו במיוחד.

אישית חושב שפרק הזמן הזה  והפעלתו של מרקורי בהילוך אחורי כפקטור נקמתי עשויה להיות חידוש מרענן בעולם הבין גלקטי, משהו בנוסח עין תחת עין בדיוק כשהעינים נמצאות שוב זו מול זו בעזרת מרקורי, מה שאומר שגם שם מתקדמים ויכול להיות שמרקורי או מי מטעמו ישתמשו אפילו בצ'טג'יפיטי כדי לקבוע לוח זמנים מדויק כדי שיתאים לתיאוריה העתיקה, מה גם שיש בהחלט מצב שהם משתמשים באסטרולוג ואז המשוואה תהיה אפילו מורכבת יותר, מה שאומר שנראה גם שינויים באולימפיאדה כמו למשל שארצות הברית לא תיקח מדליית זהב בכדורסל, אבל עוד חזון למועד. מה שברור עכשיו יותר ויותר שכל הסיפור הזה כלומר הטיימינג של הסיכולים האלה לפחות מבחינה קוסמית עושה רע לישראל גם בגללל כל ההשלכות על הנקמה מצד אחד והחטופים מצד שני, אבל אסטרולוג הוא כידוע לא אדם שיושב בקבינט ומקבל החלטות, אם כי חייב לציין שלהוסיף למקום הזה אסטרולוג, והכוונה לאסטרולוג טוב, עשויה בהחלט להיות תוספת מרעננת של מי שיכול לא רק לתת פייט בקטע של בריין סטורמינג, סיעור מוחות עלק, אלא גם לתכנן ביחד עם לובשי המדים מה הולך להיות קדימה, ומתי הזמן באמת לעשות מה שצריך, ואפילו איך.

ובבניין ירושלים ויישובי העוטף וחזרת החטופים ננוחם

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

אסטרו טיפ  הטיפ שמעצים את היום שלך – הקבוצה החינמית שלי בוואטסאפ

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

ואחרון חביב ומלהיב:

בת זוגי היצירתית מירית מעלה את lindos ערוץ התכשיטים המדהימים 

https://www.facebook.com/lindos.mir

@ חשוב: רבים פונים אלי לאחרונה ומבקשים שאערוך להם מפה אישית. זו אכן תקופה לא קלה ודורשנית מאוד, והמעברים של פלוטו סטורן ואורנוס ובקרוב גם נפטון אכן יוצרים מציאות שונה ומורכבת, המחייבת הבנה של המצב והיערכות מחודשת בתחומים שונים. החלטתי לשנס מתניים, ואני חוזר לערוך מפות אסטרולוגיות אישיות. אני עושה זאת בזום, וזקוק בין היתר לשעת לידה מדויקת ככל אפשר. (אפשר גם לפנות למשרד הפנים לשם כך *3450.) המחיר – 700 שקלים. טל. 052-4215559    מייל. yairtri@gmail,com

@

 

למזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם מסתפק השבוע בהצמדות ליופיטר כוכב השפע ובזוית פרקטית לשמש, מה שאומר שנראה שאתם חסינים מפני הבלגן הכוכבי הגדול של השבוע. פעלו בזהירות, ושמרו על עצמכם.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עושה אקרובטיקה אמיתית בין מזל בתולה לפלוטו ומרקורי שגורמת לכם לפרכס בעצבנות ובחוסר שקט לאורך השבוע כולו. חשוב לזרום עם שינויי מצב הרוח, ולא לשבור את הכלים גם אם מתחשק…

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עושה ויברח, וקצת משגע אתכם כמו תמיד בשבוע הראשון שלו. במקום לכעוס שהכל נעצר או מתבטל או מתקלקל – זה הזמן לנקות מחייכם את כל מי ומה שהפריע לכם וישב לכם על המוח. הגיע הזמן לניקוי הגדול.

סרטן

השמש עדיין בבית הכספים שלכם, וכדאי להיעזר בה כדי לפתור בעיות ולחזור לאיזון. מרקורי עובר לבית התקשורת שלכם אבל מיד פוצח בהילוך אחורי מה שעלול לגרום לתקשורת מבלבלת ומתסכלת… חישבו היטב על המלים שלכם

אריה

מרקורי וונוס עוברים לבית החומר והכספים שלכם, אבל מרקורי מתחיל הילוך אחורי שם וכדאי להזהר שלא לבזבז כספים על שטויות, ולהמנע מהחלטות פזיזות. זמן מצוין לחזור לחברים מהעבר.

בתולה

ונוס עוברת למזל שלכם ועוזרת לכם לפתוח את הלב ולאפשר קצת יותר מקום לאהבה, אבל הילוכו האחורי של מרקורי שגם הוא כאן עלול להביא איתו טעויות בשיפוט ובשיקול דעת, ובצעדים פזיזים. כדאי להתייעץ השבוע עם אחרים.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל בתולה הביקורתי וגם שולחת זוית מרגיזה לפלוטו, ואתם עלולים להרגיש עצבנות וחוסר שקט ולריב עם כל מי שלא מבין אתכם כשאתם גם לא ממש מבינים את עצמכם.. שבוע מורכב. אל תנתקו קשרים.

עקרב

ונוס יוצרת השבוע זוית של מתח עם פלוטו היצרי, אלמנט שעלול לגרום לריבים קטנים אך מסיביים דווקא עם אנשים שאתם אוהבים. מומלץ עכשיו להמנע מהצורך להלחם על כל דבר: נסו לוותר ולהתפשר, למרות שהעקרב כידוע תמיד מוכן לקרב

קשת

הילוכו האחורי של מרקורי בבית הקריירה שלכם עלול להביא איתו כמה אי הבנות עם סמכויות וחשוב לגשר על הפערים ולתקן אי הבנות קטנות שעלולות להתפתח לעימותים גדולים. כבו כל שריפה אפשרית בכל סוגי היחסים.

גדי

זוית של מתח שיוצרת השמש לקראת סוף השבוע עם סטורן שליט המזל שלכם עלולה  לגרום לרגשות אכזבה ותסכול. חשוב עכשיו להתמודד עם הבעיות באופן פרקטי, ולא להתנתק. אל תתנו לפרפקציוניזם שלכם להכתיב לכם מהלכים.

דלי

הילוכו האחורי של מרקורי במזל בתולה עלול לגרום לשרשרת של קצרים בתקשורת ואי הבנות. תכניות עלולות להתבטל עכשיו ולא לצאת לפועל, וחשוב להכין תמיד פלאן בי, יענו אפשרות אלטרנטיבית. סמכו השבוע בעיקר על עצמכם.

דגים

זוית של מתח בין נפטון שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית עלולה לגרום למעורבות רגשית גבוהה במיוחד. חשוב להתמקד בפרטים הקטנים ולא לאפשר לרגש לשנות את מצבי הרוח שלכם באופן קיצוני מדי. לקראת אמצע השבוע הכל יתחיל להתאזן (בשאיפה..).

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן