מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 28 ליולי 2024

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

נתחיל לגע בסוף השבוע שזה עתה הסתיים. לצערי אני חייב לומר ששוב צדקתי: ידעתי שהסיכוי שאירוע קשה יהיה אפשרי מאוד בסוף השבוע, ולכן טרחתי והשקעתי בהורוסקופ מיוחד לסוף השבוע הזה בערוץ האסטרולוגיה שלי (שאני מקווה שכולכם קראתם ונזהרתם), ושם המלצתי להזהר וכמה שיותר מאפשרות שכזו.

בגדול, זה לא נגמר בזה, ושבוע טעון מאוד עובר עלינו, אחרי שהזוית המדויקת בין מרקורי לפלוטו היצרי הביאה איתה את האסון בצפון. הזוית הזו תמשיך עוד יומיים שלושה ולכן האפשרות של אירועים מסוג זה עלולה להתמשך גם לימים נוספים השבוע.

אולם.. בהמשך, במקום שמרקורי ימשיך הלאה עוד נכנס למצב האטה, לפני שהוא פורץ בהילוך אחורי בשבוע הבא וחוזר לאותה זוית לוחמנית שוב.. וזה אומר שאנחנו צריכים להזהר מאוד, כי הצירוף הזה של מרקורי שחוזר לזוית עם פלוטו בזמן שפלוטו עצמו בהילוך אחורי ובזוית למפת המדינה עלול באמת להביא איתו מבצע לוחמני בצפון, ולו רק כדי להחזיר לחיים את ההסכם עם לבנון שבו חיזבאללה לא נמצא מעבר לליטני, ולהחזיר את תושבי הצפון לביתם. זו אפשרות ריאלית מבחינת הכוכבים, אולם הילוכו האחורי של מרקורי בהמשך מראה שהחשיבה של כולנו לא במיטבה, ולכן נקווה שמי שמקבל הם החלטות למעלה גם מודע לכך.

במקביל ממשיכה ונוס הרגשית לייצר זוית של כובד עם סטורן הנוקשה שהכבידה עלינו מאוד בסוף השבוע, כובד שישאר עד יום שלישי לפחות.

אולם האלמנט המשמעותי בשמים השבוע הוא זוית הפעולה של ונוס הרגשית לאורנוס התזזיתי, ולכל ההשלכות שהיא יוצרת. ביום רביעי היא תיצור זוית פעולה מדויקת עם אורנוס וזה יהיה היום המסוכן של השבוע. סביר להניח שביום הזה – או בערב שלישי או  – ישראל תחזיר מכת נגד רצינית. זהירות.

 

התנועות המשמעותיות במפת השמים השבוע

@ונוס במזל אריה בזוית פעולה מדויקת לאורנוס התזזיתי

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה של ונוס הרגשית שבמזל אריה, עם אורנוס התזזיתי שנמצא במזל שור.

ונוס מייצגת את עולמנו הרגשי ביחד עם הירח, ואת היכולת שלנו להעניק מעצמנו, לאהוב ולהיות נאהבים. כשונוס יוצרת זוית פעולה עם אורנוס התזזיתי עלולים להווצר ניתוקים רגשיים כאלה  ואחרים, התקפים של כעס פתאומי או רצון בספייס ולהיות לבד. או פשוט רצון לטרוק טלפון או דלת, ולהיות קצת לבד..

לכן כדאי מאוד להזהר השבוע ביחסים, וגם אם מאוד מתחשק – לא לנתק קשרים, לא לגלות סבלנות וסובלנות למרות הזוית הזו ולמרות החמסינים שבחוץ.\

מסג' כתפיים טוב, עוגת גלידה קפואה ומזגן חזק במיוחד יעזרו לנו להתגבר על זה…

אבל הזוית הזו עלולה לפעול גם מבחינה חברתית ופוליטית ויש בהחלט סיבה להחלטות מהירות ופזיזות – אפילו של פעולה אגרסיבית בגבול הצפון – שכדאי שתיעשה בשיקול דעת, כי בזוית הזו הוא לא ממש קיים.

בוטום ליין – נשמור על עצמנו ככל האפשר, ולא ננתק קשרים או נקבל החלטות אימפולסיביות, לפחות עד השבוע הבא.

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

אסטרו טיפ  הטיפ שמעצים את היום שלך – הקבוצה החינמית שלי בוואטסאפ

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

ואחרון חביב ומלהיב:

בת זוגי היצירתית מירית מעלה את lindos ערוץ התכשיטים המדהימים 

https://www.facebook.com/lindos.mir

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם שוהה במזל תאומים וקצב הדברים מהיר מאוד כעת, אולם חשוב להזהר עכשיו מהחלטות פזיזות ומריבים פתאומיים שהוא עלול לייצר בגלל אגו פעיל, או פתיל קצר במיוחד. זהירות..

שור

ונוס שליטת המזל שלכם בזוית פעולה חדה לאורנוס התזזיתי עלולה לגרום לשינויים פתאומיים במצד הרוח ולסיכונים מיותרים. נסו לא לאבד שליטה ולהתפרץ גם כשקשה, כי שור כועס אפחד לא יכול לעצור..

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עדיין נמצא בחלק מהשבוע בזוית העימות מול פלוטו באופן מדויק, ואז.. עוצר, לקראת כניסתו בהמשך להילוך אחורי. זה מצביע על אפשרות נמשכת של מצב רוח לוחמני ושגיאות בשיפוט..

סרטן

השמש וונוס ממשיכות לנוע בבית הכספים שלכם, וממליצות לארגן מחדש את כל תחום החומר והכספים בחייכם כעת, להגדיר מטרות, ואם אפשר גם לעמוד בהן. נושא הבטחון, הן האישי והן הכלכלי משמעותי השבוע.

אריה

השמש יוצאת לאיטה מתוך זוית העימות עם פלוטו וחלק מהלחצים יורד, ובהמשך עובר מרקורי כוכב התקשורת לבית הכספים שלכם, ומאפשר לכם לשנות סדרי עדיפויות ולארגן הכל באופן מדויק יותר. חשובות במיוחד כעת הרגלים על הקרקע.

בתולה

צעדיו הראשונים של מרקורי כוכב התקשורת שלנו במזל שלכם מאפשרים לכם לחשוב מסלול מחדש, לארגן את היומיום שלכם באופן קפדני יותר, ולבנות לכם מטרות חדשות ומדויקות לזמן הקרוב, והחשוב יותר – לדבר, והרבה.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זוית פעולה מדויקת לאורנוס התזזיתי ומביאה איתה לא מעט עצבנות וחוס שקט למערכת. זה הולך להיות פרק זמן שיכריח אתכם לפעול במקסימום סבלנות, ולא להתפתות לנתק קשרים ויחסים.

עקרב

זוית המתח בין מרקורי לפלוטו היצרי עדיין נמצאת שם השבוע, ולכן חשוב וכדאי לנצל את המתח הזה למקסימום פעילות פיזית וספורטיבית כדי לא לריב העולם. זמן מצוין לשיחות עומק שחייבים לבצע.

קשת

מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל בתולה המאכלס את בית הקרייה שלכם, עשוי לגרום לאמביציה שלכם להתחזק, ולכם לדבר לשכנע ולהזיז דברים כדי שהם יקרו. אל תקחו שום דבר השבוע כמובן מאליו.

גדי

זוית המתח בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה ממשיכה להשפיע עליכם עד אמצע השבוע, וכדאי להמנע מקונפליקטים רגשיים עם אנשים קרובים ולהקשיב למי שאתכם קצת יותר. חשוב להזהר מבזבוזי כספים שלא לצורך.

דלי

זוית הפעולה בין ונוס הרגשית לאורנוס שליט המזל שלכם מרמזת שהשבוע אתם זקוקים לקצת יותר ספייס וחופש אישי מאשר כרגיל. אולם חשוב להמנע מניתוקי קשרים, שכן בשבוע הבא יהיה קשה לחזור אליהם…

דגים

מרקורי כוכב התקשורת צועד לו בבית היחסים והשותפויות שלכם, ומאפשר לכם להכנס למקצה שיפורים תקשורתי בשני הנושאים האלה. כעת הזמן לדבר לשתף לחלוק וכמה שיותר, ולתת למלים לפעול אתכם ועבורכם, ובלי הציניות הרגילה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן