מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 25 לאוגוסט 24

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

כמו בכל שבוע, גם השבוע נפגוש בשתי מגמות שונות. החיובית – מרקורי כוכב התקשורת שלנו חוזר להילוך רגיל, ומשהו בתקשורת שלנו סוף סוף מתחיל להסתדר, כולל אי ההבנות של השבועיים האחרונים. גם ונוס הרגשית עוברת סוף סוף למזל מאזניים עליו היא שולטת, ומפסיקה בכך את החודש הסופר ביקורתי כשהיתה במזל בתולה. אולם עוד לפני כן ונוס נכנסת לזוית של עימות עם נפטון המטשטש ומערפל ומביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה במיוחד שתשפיע על כל השבוע הזה, ותביא איתה תחושות לא קלות של חוסר יציבות, מצבי רוח משתנים במהירות, ושפע של אפים ודאונים שתגרום לנו להרגיש כמו בקרוסלה רגשית ששום דבר בה לא יהיה בטוח לגמרי.

יהיה מעניין…

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@מרקורי חוזר להילוך רגיל במזל אריה

@ונוס בזוית של עימות 180 עם נפטון המטשטש ומערפל

@ונוס עוברת למזל מאזניים

@ השמש ללא זויות עם כוכבים אחרים

 

האירוע המשמעותי של השבוע  – מרקורי כוכב התקשורת שלנו חוזר להילוך רגיל

כן, האירוע המשמעותי בשמים השבוע הוא ללא ספק חזרתו של מרקורי שלנו להילוך רגיל במזל אריה. שלושת השבועות האחרונים התאפיינו בים של דרמות מסוגים שונים כשמרקורי חזר ממזל בתולה המעשי למזל אריה הדרמטי, והביא איתו שפע של אירועים מסוגים שונים, החל ממסע ומתן רב תהפוכות בנושאר החטופים וכלה במסע התגובות הקשוח של חיזבאללה בצפון ועד התגובה ההולמת של ישראל בשבוע הזה שמנע תגובה חריפה עוד יותר. ומה עם מהלך משמעותי יותר בצפון? מה עם מתן אולטימטום לחיזבאללה לנסיגה מעבר לליטני אחרי ההפצות של צה'ל ביום ראשון? לכך כנראה הממשלה הזו לא מסוגלת עדיין, לצער כולנו, וחבל.

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית העימות בין ונוס הרגשית לנפטון הרגשני.

הזוית הזו בין ונוס לנפטון שהוא בעצם זה ששולט עליה מביאה איתה  מעורבות רגשית גבוהה במיוחד, ומתן השליטה בחיינו כעת לעולם הרגשי שמטלטל אותם כהוגן מעלה מטה באופן קיצוני, ומגביר את תחושת הערפול וחוסר הודאות שסבלנו מהן כל כך לאחרונה, ולצערנו אף מתגברות השבוע.

אולי משום כך כדאי להזהר מאוד בכל מה שקשור לחומר וכספים השבוע, ואם אפשר – לדחות החלטות הקשורות לנושאים האלה לשבוע הבא. זה נכון גם לנושאי יחסים – התאהבות, אכזבה, והחלטות דרמטיות – כל אלה עלולות להגיע השבוע ביחסים, וכדאי אם אפשר לא לאבד את הראש, והחלטות חשובות גם כאן – לדחות לשבוע הבא.

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של ונוס ממזל בתולה השיפוטי והביקורתי השייך ליסוד האדמה, אל מזל מאזניים העדין והשכלתני עליו היא שולטת.

ונוס במזל מאזניים מביאה איתה את היכולת שלנו להעצים את היכולת לנהל שיחות עומק של אחד על אחד, לנתח מצברים, להתבונן לעומק במערכות היחסים שלנו, להגיע למסקנות, ואף להיות קשובים יותר לפרטנרים שלנו כמו גם לנהל בהצלחה רבה יותר את מערכות היחסים בלי שיפוטיות וביקורתיות יתר כפי שהיה כשוונוס היתה החודש במזל בתולה.

שיחות בירור מסוגים שונים, שיחות סטייל פנינו לאן, שיחות חיזור – לכל אלה יהיה מקום חשוב כבר מהשבוע, וכדאי שנשתמש כשאנחנו נכנסים לקונספט של שיחות מהסוג הזה, בפורמט של אחד על אחד, ובגובה העינים.

 

השמש ללא זויות משמעותיות עם כוכבים אחרים – גם לאלמנט הזה של חוסר זויות לשמש יש משקל השבוע, בעיקר כי הוא לא שכיח וגם כי הוא מחזק השבוע את אלמנט חוסר הודאות והקושי לסמוך על אחרים במצבי לחץ ומשבר.

לכן רבים מאתנו ירגישו לבד במערכה כשהם מגיעים לקבלת החלטות חשובות לגבי חייהם, כשהצירוף של ונוס מול נפטון וחוסר זויות של השמש – שהיא עצמה נמצאת מהשבוע במזל בתולה הביקורתי ועוד בזוית של מתח לפלוטו היצרי – מביא איתו קושי לפעול לבד ולחוש בטחון בהחלטות שלנו.

אבל, ובהפוך על הפוך, דווקא זה מה שיגרום לנו במקרים מסויימים לצאת מהתלות שלנו באחרים לגבי קבלת החלטות משמעותיות, ולקבל אותן למרות הכל תוך הסתמכות על האינטואיציה ותחושות הבטן שלנו.

וטוב שכך…

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

@

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

@

הירשמו לאסטרו טיפ  הטיפ שמעצים את היום שלך – הקבוצה החינמית שלי בוואטסאפ

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

 

@  מפות אסטרולוגיות אישיות – אני עושה זאת בזום, וזקוק בין היתר לשעת לידה מדויקת ככל אפשר. (אפשר גם לפנות למשרד הפנים לשם כך *3450.) טל. 052-4215559    מייל. yairtri@gmail,com   אם אין שעת לידה, נצטרך לסמוך על הזכרון של אמא, הסבתא או הדודה ..:-)

@

@

ולמזלות עצמם

טלה

כוכב מרס שוהה במזל תאומים המילולי כשקרבתו ליופיטר כוכב השפע מאפשרת לו עדיין קבלת הרבה אנרגיה ליזמות חדשות וזוית הפעולה שלו עם ונוס גורמות לסערות ודרמות ביחסים ובכלל. גלו איפוק ואל תנתקו השבוע קשרים.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת ממזל בתולה השייך ליסוד האדמה שגרם לכם לחוש איתה בנוח, למזל מאזניים הקשור יותר לתקשורת אישית ובין אישית, אלמנט שמכריח את השור שלנו להשתדל יותר להקשיב לזולת ולתרגם את רגשותיו – למלים…

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם חוזר סוף סוף למזל אריה המאכלס את בית התקשורת שלכם, והגיע הזמן לסיים את תהליך סגירת המעגלים מהעבר והדלתות שנשארו פתוחות, ולהתארגן מחדש לקראת תהליך מחודש של צמיחה אישית וכלכלית.

סרטן

חזרתו של מרקורי להילוך רגיל במזל אריה מאפשרת לכם גם חזרה לתהליך טוב יותר של מיקוד בנושאי חומר וכספים, וחזרה איטית לקרקע מוצקה ויציבה יותר. זהו זמן טוב לחשוב כמה צעדים קדימה מבחינה כלכלית, ולעשות את הצעדים המתאימים לכך.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה בבית החומר והכספים שלכם במזל בתולה השבוע, ופותחת אותו בזוית של מתח לא קלה לכוכב פלוטו היצרי שתלווה את השבוע הזה. חשוב לא להכנס לדרמות מיותרות וסערות הרסניות. חוסר זויות לכוכבים אחרים עלול לגרום לאיבוד פרופורציות

בתולה

השמש שליטת המזל שלכם חוגגת לכם ימי הולדת השבוע, מה שאומר שזו הולכת להיות שנה לא פשוטה עבור ילידי השבוע כי מרקורי השבוע הוא או בהילוך אחורי או בעצירה והילוך איטי, כששני אלה מצביעים על שנה הדורשת התארגנות מחודשת ובכל התחומים, בעיקר הכלכלי

מאזניים

השבוע נפתח קצת ברגל שמאל כשאל ונוס שליטת המזל שלכם מצטרפת השמש ושתיהן נמצאות מאחורי הקלעים של מזל מאזניים. אולם בהמשך השבוע עוברת ונוס למזל שלכם, ומחזירה בעדינות את תחושת הבטחון והבית שהיתה כה חסרה לכם לאחרונה.

עקרב

מעברה של השמש למזל בתולה  וזוית המתח שהיא יוצרת עם פלוטו שליט שלכם עלולה לגרום להביא איתה פתיל קצר ותגובות קיצוניות כשדברים לא קורים כפי שרציתם, ואתם מאבדים שליטה. חשוב לא להגזים, כיון הדברים עלולים להסלים באופן קיצוני השבוע.. בי קול!

קשת

חזרתו של מרקורי להילוך רגיל במזל אריה מביאה איתה יכולת להכנס למסע של נסיעות לימודים וצמיחה מחודשת לקשתים. השמש במזל בתולה שוהה בבית הקריירה שלכם, וזה הזמן לפתח מחדש את שרירי האמביציה שלכם, ולרוץ קדימה עם תכניות חדשות.

גדי

הילוכה של השמש במזל בתולה השייך גם הוא ליסוד האדמה עשוי להביא איתה תחושות של נינוחות והקלה לגדיים: כעת אפשר לקדם ביתר קלות תכניות ויזמות שעלו על שרטון לאחרונה, אבל זה לא יקרה מעצמו ובלי מאמץ ממוקד מטרה מצדכם.

דלי

חזרתו של מרקורי להילוך רגיל בבית הזוגיות והיחסים שלכם מביאה איתה את היכולת לשדרג מערכות יחסים וקשרים קרובים שקצת עלו על שרטון לאחרונה. זה זמן לתרגם את כל התובנות של השבועות האחרונים לשיפור ושדרוג התקשורת בקשרים שלכם, דליים.

דגים

זוית העימות בין ונוס הרגשית לנפטון שליט המזל שלכם עלולה לגרום למעורבות רגשית גבוהה מדי, והדגיג עדין עלול בקלות לאבד פרופורציות ואת הקרקע מתחת לרגלים. חשוב בעיקר השבוע לא לתת רק לרגש לנווט ולכוון אתכם, אלא להיעזר באנשים קרובים מעשיים ויציבים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן