מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 23 ליוני 24

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 

שבוע מעניין לפנינו, שבו זוית הפעולה בין פלוטו לאופק של מפת המדינה ממשיכה להביא איתה איומים מסוגים שונים מבחינה מדינית ופוליטית אך היא גם מגבירה את האלימות בתוך המדינה, ומדליקה אור אדום לגבי רמת ומינון האלימות הזו כעת בחיינו.

 

הזויות המשמעותיות של השבוע

@ פלוטו בהילוך אחורי בזוית פעולה 90 מעלות למפת המדינה

@ ונוס בזוית מעשית 60 מעלות למרס

@ מרקורי בזוית מעשית 60 מעלות לאורנוס

 

הזוית הקשה של השבוע – זוהי זוית הפעולה האגרסיבית לאופק של מפת המדינה שיוצר הילוכו האחורי של כוכב פלוטו במעלה הראשונה במזל דלי לאופק של מפת המדינה, אלמנט שמפעיל פתיל קצר גם אצלנו – וגם שם, בצד השני.

הזוית הזו קיבלה חיזוק מכמה זויות לא קלות בשבוע האחרון ושתים מהן עדיין בסביבה עד יום שלישי, כשלאחר מהן המתח מתחיל לרדת, אולם הדלת שהזוית הזו פתחה עדיין שם, וחלק מהריקושטים שלה בדמות הפעלות וטריגרים שיכולים להפעיל עדיין את מתג המלחמה עדיין בסביבה.

יחד עם זאת אנחנו רואים איך מפלס האלימות בכל אזורי הפעולה שלנו הולך ומתחזק, וגם לכך אחראי פלוטו, ומכיון שפלוטו פוגע בזוית האופק של המדינה, הרי שבעקיפין גם המדינה עצמה אחראית לחלק מכך.

הזוית הזו גם מחליטה את התמודדות המדינה באופן כללי עם האתגרים הניצבים בפניה, וזה נכון קודם כל להנהגת המדינה, שפלוטו מתחיל לכרסם באופן משמעותי יותר בבסיס ההנהגה שלה.

האלימות המשטרתית שאנחנו רואים בזמן האחרון היא ביטוי ישיר לכך: משטר שמאותגר פלוטונית הוא גם משטר שמפעיל אלמנטים פלוטוניים כשהוא מרגיש שהוא מותקף מבפנים. כך היה גם בהפגנות המחאה הקודמות עם אלימות המשטרה המקתזיות והפרשים, וכך זה גם עכשיו – אולם עכשיו כנראה שהמשטר עצמו מכוון לאלימות כלפי המפגינים כדי לגרום להם להפסיק להפגין בכל מחיר, ואחראים לכך כנראה ראש הממשלה והשר לבטחון לאומי – את מפת ראש הממשלה אפשר לראות באתר שלי וההשפעות עליה עכשיו ואתמול פרסמתי גם את מפת בן גביר שהכנסתי כשקיבל את התפקיד – שאחראים לכך שאלימות המשטרה מול המפגינים חצתה כל גבול אפשרי, בעוד בנושא הטרור אין יד תקיפה באמת. הגישה הזו לא היתה יכולה להתרחש ללא יד מכוונת מאחורי הקלעים, וגם לאור התגובות הרפות של הממשלה לאלימות הזו אם בכלל.

אבל האלימות הזו מצביעה על התחלה של איבוד השליטה של הממשלה בכל תחום, החל מהקואליציה שלא מצליחה להעביר חוקים  וקולות פנימיים בתוך הקואליציה הקוראים לשינוי וכלה בהפגנות המתגברות בעד החטופים ובעד הבחירות.

במוצאי שבת הדביק פלוטו הדביק את הכתובת הזו באדום על הקיר, ומכיון שזוית הפעולה בין פלוטו והאופק של המדינה ממשיכה, הרי שגם התהליך לא יופסק בזמן הקרוב אלא בהתגייסות אמיתית של זרועות החוק האחרות לנושא.

 

הזויות המעשיות של השבוע

@ונוס בזוית מעשית 60 מעלות לכוכב מרס – זויות מסוג זה הן בעיקר זויות מעשיות של שתופי פעולה מסוגים שונים.

הזוית הזו מדברת בעיקר על שותפויות מצד אחד, ומערכות יחסים זוגיות מצד שני. זהו זמן טוב לשכוח מחלוקות ולחבר כוחות לשתופי פעולה פורים שיעזרו לשני הצדדים להתמקד באתגרים בינונייים וגדולים ולהצליח לממש אותם.

בנושא הזוגי זהו זמן טוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, לדבר על מחלוקות, ולהפוך להיות צירוף של שני אלמנטים שחיבור ביניהם הופך זוגיות למושלמת: חברות – ושותפות לגורל.

מי בעיקר יושפע לטובה מהזוית הזו? מזלות טלה מאזניים סרטן וגדי, שור עקרב אריה ודלי.

 

@מרקורי כוכב התקשורת בזוית מעשית 60 מעלות לכוכב אורנוס – זו אחת הזוית הפרקטיות הטובות שיש, בעיקרון. מרקורי הוא כוכב התקשורת שלנו, בעוד אורנוס כוכב השינויים והתדר הגבוה הוא אוקטבה גבוהה של מרקורי.

שתוף פעולה בין השנים עשוי להפוך את התקשורת שלנו ליוזמת ואיכותית, המשלבת בתוכה את התקשורת הפשוטה שבין אדם לחברו, אם הצד הטכנולוגי העוצמתי שמתפתח במהירות עכשיו מול עינינו וקשור גם ל AI והאפליקציות המפעילות אותה.

זמן מצוין להתעדכן בכל השינויים האחרונים הקשורים לתקשורת ולמודלים החדשים של ה AI ולשכלל את דרך העברת המסרים שלנו במלים, צלילים  ובצבע.

מי בעיקר יושפע לטובה מהזוית הזו? מזלות תאומים בתולה קשת ודגים, דלי אריה עקרב ושור

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

@ בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

@ הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו לראות ולהגיב לתחזית השבועית שלי!

אסטרו טיפ  הטיפ שמעצים את היום שלך – הקבוצה החינמית שלי בוואטסאפ

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

ואחרון חביב ומלהיב:

בת זוגי היצירתית מירית מעלה את lindos ערוץ התכשיטים המדהימים 

https://www.facebook.com/lindos.mir

@

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם שוהה במזל שור המעשי, ויוצר זוית מעשית עם ונוס. יום מצוין להורדת מתחים ומיקוד בשתופי פעולה.

שור

כוכב מרס שוהה במזל שלכם ולא עושה לכם חיים קלים, אולם מבחינה מסוימת הוא מעיר אתכם וגורם לכם לפעול והרבה. זמן לאקשן אבל גם לזהירות לא לריב…

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל סרטן הרגשני והקשר לבית ולמשפחה הולך ומתחזק. זמן לקדם תקשורת חכמה ויוזמת והעמקת העיסוק בטכנולוגיות חדשות

סרטן

השמש ונוס ומרקורי שוהים במזל שלכם, ונראה שהחיים ממטירים עליכם מטלות ועיסוקים שונים. חשוב לא להעמיס על עצמכם יותר מדי. זמן מצוין ליזמות חדשות

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל סרטן הרגשני  ללא זויות עם כוכבים אחרים. זמן מוזר שבו הרגש שולט אבל קשה לתרגם אותו לעשייה משמעותית. תנו ללב להוביל..

בתולה

הצד החברתי שלכם פעיל השבוע במיוחד, כששלושה כוכבים שוהים בבית המאכלס את הפעילות החברתית שלכם ומאפשרים לכם להיות פעילים חברתית ולקדם את מה שחשוב לכם באמת

 

מאזניים

שלושה כוכבים שוהים בבית הקריירה שלכם ודוחפים אתכם קדימה, מאזנאים. זהו זמן שבו כדאי להגדיר מחדש מטרות ולפעול בהתאם, כשגם הזוית המעשית של ונוס עם מרס תורמת לכך

עקרב

כוכב מרס שוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ועלול ליצור מאבקי כוח ואגו ביחסים. זהו זמן להתמקד יותר בצד הפיזי של היחסים, ולא להתעקש על המלה האחרונה.

קשת

מקבץ הכוכבים הרגשי במזל סרטן עלול לגרום לכם לפעול ללא שיקול דעת אמיתי, קשתים, ולאכזב בתוצאות. חשוב עכשיו להמנע מהחלטות פזיזות, ודרמות מיותרות.

גדי

זוגיות שותפויות ויחסים – זהו שבוע מאתגר במיוחד שכולל בתוכו את שלושת הנושאים האלה. זמן לחזק יחסים, לדבר על הכל, לקרב לבבות – אך אם הלב פנוי זה הזמן לצאת להיכרות חדשה

דלי

זוית פרקטית בין אורנוס שליט המזל שלכם לבין כוכב מרקורי עשויה לעזור לכם להכיר אנשים חדשים  ומעניינים, וליצור שתופי פעולה פורים. זמן להגדיל את המעגל החברתי.

דגים

מקבץ הכוכבים הגדול במזל סרטן הופך את הדגיגים שלנו לרגשניים ורומנטיים במיוחד. זמן לפתוח את הלב, אך להזהר במקביל שלא לאבד את הצפון כשהרגש עולה ומציף

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן