מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 18 לאוגוסט 2024

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 

שבוע רב תהפוכות ושינויים בכוכבים עובר עלינו, עם דגש מיוחד על שתי הגברות בחבורה: השמש וונוס. מצבי הרוח ישתנו השבוע בצורה קיצונית, אפים ודאונים לרוב יעלו וירדו, רגעים של תקוה יתחלפו ברגעים של כובד ובדידות ולהיפך, ורק דבר אחד כנראה לא ישתנה: גל החום המעצבן הזה, שמתעקש לעשות לנו חיים קשים ולדרוש מהמזגנים האומללים שלנו את הבלתי אפשרי, דווקא בשבועיים האחרונים של החופש האינסופי הזה, כשמתחת לשמש היוקדת הזו נמתחת שורה ארוכה של הורים מותשים, פחי אשפה גדושים בניירות של אלפי ארטיקים קסטות ומה לא,  וילדים שותקים שלא זזים לרגע מהטלפונים מול הרובלוקס, מיעוטם מול הטבליזיה ושידורים עתיקים של קראמל ובחד לבד, ובליבם תפילה להורים: אנא גשו שוב לכלבו, ותביאו משהו מתוק….

ולגבי כל השאר – השמש, המרכז האנרגטי של כולנו, הופכת להיות השחקנית הראשית בחבורה, ומסמלת בזויות שלה כמו גם במעבר שלה למזל בתולה הביקורתי בהמשך את כל מה שכולנו עוברים כאן חודשיים שלמים – בשבוע אחד שנראה כמו שנה… כנכן, יש גם שבועות כאלה. הבעייה שבזמן האחרון הם התרגלו להגיח שוב ושוב, בזמן שגורל החטופים גורל הצפון גורל הדרום וציר פילדלפי  ועוד גורלות שונים, תלויים במצב רוחם של השחקנים הראשיים שנראה שזה גדול גם עליהם, ולא בידינו.

אוף!

 

האירועים המשמעותיים בשמים השבוע

@השמש בצמידות למרקורי בהילוך אחורי

@השמש בזוית פעולה מדויקת 90 לאורנוס התזזיתי

@השמש בזוית של מתח 150 לפלוטו היצרי והכוחני

@השמש עוברת למזל בתולה

@ונוס בזוית פעולה מדויקת 90 מעלות לכוכב מרס

@ונוס בזוית של עימות 180 לסטורן הנוקשה

 

 

הכוכבת הגדולה של השבוע היא השמש, והזויות שהיא יוצרת מראות חלק מהמהפכים הרגשיים שכולנו נעבור השבוע. אבל לצידה מככבת גם ונוס, וההשפעה שלה לא פחות עוצמתית השבוע…

שבוע של שתי נשים, ודווקא בו חל יום האהבה.. רק מרקורי בהילוכו האחורי מפריע לאידיליה, ואולי גם רומז שזהו זמן טוב יותר לסגור מעגלים או לנקות זכרונות שעוצרים ומפריעים לנו, מאשר להתחיל מערכות יחסים חדשות.

 

הצמידות התקשורתית של השבוע – השמש נצמדת למרקורי כוכב התקשורת שנמצא בהילוך אחורי. הצמידות הזו מביאה איתה יכולת גם לסגור מעגלי תקשורת מהעבר שמיצו את עצמכם, וגם להחזיר לחיינו לרגע אנשים שאיתם המעגל נשאר פתוח ולו רק כדי לעשות אעת הקלוז'ר המפורסם… זמן להיזכר, להתגעגע מעט, ו.. להמשיך הלאה

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה של השמש עם כוכב אורנוס התזזיתי.

הזוית הזו נחשבת לקשה כי היא מביאה איתה עצבנות וחוסר שקט, וים של קצרים בתקשורת, אי הבנות, צורך לנתק קשרים או מעגלים חברתיים כי מישהו עיצבן אותנו – וזה יכול להיות כל אחד עם הפתיל הקצר הזה של השבוע – ואפילו לשבור את הכלים ולעשות דווקא גם אם זה פוגע בנו… פרשנויות מוטעות של צעדים או מלים של אחרים עלולות לגרום לנו להגיע בעוצמה ובלי סיבה, וכדאי במיוחד להזהר מכך. אל תנתקו קשרים השבוע בגלל כעסים או תסכול.

 

השמש בזוית של מתח 150 לפלוטו היצרי – זו זוית לוחמנית במיוחד, והיא עלולה להציף אותנו בחמת זעם בשתי שניות בגלל פרשנויות שלנו את דברי או מעשי אחרים, ולגרום לנו לעשות מעשה שאחריו אי אפשר לסגת או לומר מלים פוגעות, ליצור מחווה דרמטית או איום בניתוק, או החלטה דרמטית חד כיוונית רק כי הג'ננה עלתה לראש ושמה מסך על העינים. הזוית הזו דומה לזו שהביאה את הסיכולים הממוקדים ויכולה להכות בנו בהתאם כולל מטח גדול במיוחד של כטבמים או תגובה אירנית כלשהי. זהירות היא מלת המפתח ברוב הזויות של השבוע, אבל כאן בזוית בין השמש לפלוטו היא חזקה במיוחד.

 

השמש עוברת למזל בתולה – המעבר הזה הוא בגדול דווקא רצוי. מזל בתולה שייך ליסוד האדמה, ואין בו את הצורך ליצור דרמה מכל דבר כמו למזל אריה למשל, שם נמצאת השמש עכשיו. באופן טבעי מפלס הדרמות ירד בגלל המעבר הזה, ובגלל הצורך לפעול באופן מעשי ולא בג'סטות קיצוניות כאלה ואחרות, וטוב שכך. מצד שני מפלס הביקורתיות יעלה עכשיו אבל למרות הכל – יסוד האדמה של מזל בתולה יעדיף להרגיע מאשר להקצין, וטוב שכך.

 

גם ונוס הרגשית משתתפת בחגיגת הפלנטות, ושתי הזויות שהיא יוצרת עוצמתיות לא פחות ואולי אפילו יותר מהזויות של השמש. את הזויות האלה נרגיש בעיקר בחיי הרגש הקרובים שלנו, במשפחה ובמערכות היחסים, כשבמקומות האלה נצטרך להפגין השבוע מכסימום של חום ואמפטיה, למרות שגם ונוס שוהה במזל בתולה הביקורתי..

 

@ונוס בזוית פעולה מדויקת 90 מעלות לכוכב מרס הלוחמני – זו זוית לוחמנית ועצבנית במיוחד שמביאה איתה פתיל קצר, וחשוב להזהר מאוד עם הפתיל הקצר הזה שלא לקלקל יחסים יפים בגלל קריזות של רגע. גלו איפוק ושליטה כשאתם מרגישים את הכעס עולה וחפשו דרך לרדת מעימותים שאינם חשובים באמת, בעיקר השבוע.

 

@ונוס בזוית של עימות 180 לסטורן הנוקשה – זו זוית מכבידה שנרגיש אותה כבר מתחילת השבוע, והיא מגיעה לשיאה בימים שני ושלישי. סטורן בזוית הזו הוא כמו מורה זקן וקפדן שיושב עלינו ושופט אותנו באופן מחמיר וביקורתי, ומכריח אותנו לחזור שוב ושוב על פעולות כדי להבטיח שהן אכן בסדר, ומפעיל בעצם את הצד הפרפקציוניסטי שלנו בעוצמה. גישה פסימית וקפדנית, שיפוט מחמיר, נוקשות וקשיחות – כל אלה יכולים להופיע עכשיו ממול כדמות כלשהי (הורה או מורה) שיורד עלינו, אך אלה יכולים להיות גם אנחנו שעושים לעצמנו חיים קשים עם ביקורתיות יתר וחוסר אמון שדברים יכולים גם להשתפר. חשוב כעת להיות סלחנים ומכילים יותר, בעיקר לעצמנו ולקרובים אלינו.

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

@

הירשמו לאסטרו טיפ  הטיפ שמעצים את היום שלך – הקבוצה החינמית שלי בוואטסאפ

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

 

@ חזרתי לערוך מפות אסטרולוגיות אישיות. אני עושה זאת בזום, וזקוק בין היתר לשעת לידה מדויקת ככל אפשר. (אפשר גם לפנות למשרד הפנים לשם כך *3450.) טל. 052-4215559    מייל. yairtri@gmail,com   אם אין שעת לידה, נצטרך לסמוך על הזכרון של אמא, הסבתא או הדודה ..:-)

@

 

 

ולמזלות עצמם

טלה

זוית פעולה בין מרס שליט המזל שלכם לונוס והזוית בין מרס לסטורן עלולות לגרום לשבוע טעון רגשית ולא קל. נסו להיות סלחניים יותר ולא להגיב באופן קיצוני כשדברים יוצאים משליטה. אם זה כבר קרה – נצלו זאת לשיחות עומק וניקוי משקעים.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם בזויות לא קלות למרס וסטורן הופכת את השבוע הזה לדורשני במיוחד, ומציבה לפניכם כמה מטלות הן פרקטיות והן רגשיות. בכל מקרה, חשוב לא להסעיר את הרוחות שלא לצורך, ולהמנע מריבים קטנים שעלולים להסלים בקלות

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי במזל אריה הדרמטי, ואכן חוזר לדרמות פה ושם בזויות של מתח הן לפלוטו היצרי הן לנפטון הרגשני ואפילו לאורנוס התזזיתי. שבוע שכדאי לנצל לחשבון נפש אמיתי, אבל ללא ניתוקי קשרים אם אין צורך

סרטן

מעברה של השמש למזל בתולה עוזר לכם ליצב את השורות, ולקבל החלטות פרקטיות. כניסתו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו להילוך אחורי במזל אריה עלולה לגרום לאיבוד שליטה בהוצאות ובחשבון הבנק. זה הזמן להתארגן כאן מחדש.

אריה

מרקורי כוכב התקשורת נמצא בהילוך אחורי במזל שלכם ועוזר לכם להתארגן מחדש, ובעיקר לסגור מעגלי תקשורת שמיצו את עצמם, ולדייק מעגלי תקשורת קיימים. זמן מצוין לשיחות סטייל פנינו לאן, ולמלים שחיכו זמן רב ולא אמרתם עד כה..

בתולה

ונוס הרגשית שוהה במזל שלכם, ועוזרת לכם לפתוח את הלב ולאפשר למינון גבוה יותר של חום אמפטיה קבלה עצמית ואפילו אהבה להכנס, ולרכך אתכם, ציניים שכמוכם. זמן טוב לתת לרגש לדבר בלי לשפוט אותו או להעביר עליו ביקורת…

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל בתולה הביקורתי מאחורי הקלעים ונדמה שחשוב עכשיו לא לפעול יותר מדי במרכז הבמה אלא לפגוש את הפחדים והחרדות שלכם, לנקות ולהוריד אותם מהסיסטם, ולשתף אנשים קרובים במה שאתם מרגישים באמת.

עקרב

מרקורי כוכב התקשורת שוהה בהילוך אחורי בבית הקריירה שלכם, וזה אולי הזמן לסגור מעגלים שנשארו פתוחים בתחום הקריירה, לסגור דברים עם הבוסים,לחשוב על שינוי בקריירה או על עזיבה, ואולי גם במקביל לשנות תדמית, ולאפשר לעולם להכיר אתכם

קשת

ונוס במזל בתולה בבית הקריירה שלכם, מקום אליו גם עוברת השמש השבוע, יכולה לעזור לכם לא רק לשנות תדמית אלא גם להשג דברים ברכות, ובאופן אישי יותר. זהו זמן לתת לאמביציה שלכם לצאת, ובמקביל גם להגדיר מטרות לתקופה הקרובה.

גדי

זוית העימות בין ונוס הרגשית לסטורן שליט המזל שלכם עלולה לגרום לתחושות של תסכול כשאתם מרגישים שלא מבינים אתכם מספיק ולא קשובים לדרישות שלכם. במקום להסגר, נסו להבין קצת יותר את מי שנמצא ממול ואת הדרישות והבקשות שלו

דלי

הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת במזל אריה בבית היחסים והזוגיות שלכם עשוי להביא איתו יכולת לשדרג את התקשורת הזוגיות, להיות קשובים יותר לפרטנרים שלכם, ואולי גם לנקות משקעים שהצטברו ולא דיברת עליהם עד כה. שווה נסיון…

דגים

השמש וונוס מהשבוע בבית היחסים שלכם יכולות לאפשר לכם להפתח קצת יותר לאהבה בעדינות וברכות. זהו זמן טוב לדגיג הרגשני להקשיב ללב, ולאפשר לו להוביל מהלך למרות הפגיעות והרגישות, ואולי דווקא בגללן… זה נכון ליחסים – ולנושאי חומר וכספים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן