מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 15 לספטמבר 24

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 

ערפול, בלבול, מתחים וכמובן אלימות – יש בשפע מכל אלה בשבוע שמתקרב אלינו. מה ששונה בו הוא המינון הגבוה של הכובד הבדידות והמעורבות הרגשית הגבוהה, ואלה יקשו עלינו לא רק להסתגל לשבוע הזה אלא גם לחוש בטחון מינימלי, הרמוניה ואפילו אהבה… כן כן, היא תהיה שם, היא תמיד שם, אבל נוכל להגיע אליה רק אחרי שנשרוד את שלל הלחצים שהשבוע הזה מביא איתו, וזה לא יקרה מעצמו.

 

הזויות המשמעותיות בשמים השבוע

@ מרקורי בזוית של עימות 180 לסטורן הנוקשה

@ השמש בזוית של עימות 180 לנפטון המטשטש ומערפל

@ ונוס בזוית של מתח 150 לכוכב אורנוס התזזיתי

 

הזוית הבעייתית של השבוע – זו זוית העימות בין השמש לבין כוכב נפטון המטשטש ומערפל.

השמש  ומרס הם שתי הפלנטות שעוסקות בעיקר בעשייה ופעולה. אולם כשכוכב נפטון נמצא בזוית פעולה או זוית עימות עם אחד מהם, יש לנו בעייה רצינית לממש את מה שתכננו לשבוע הזה, בעיקר מבחינת יזמה מצד אחד, וקביעת עובדות בשטח מצד שני.

נפטון גורם למעורבות רגשית גבוהה במיוחד, ומכאן שמצבי הרוח המשתנים במהירות שלנו הם אלה שיהפכו להיות אחראיים על העשייה שלנו השבוע, ויהיה לנו קשה במיוחד לתרגם את מצבי הרוח האלה לעשייה פרקטית בשטח.

נפטון משפיע לא רק על התפיסה שלנו או על דרך קבלת ההחלטות, אלא גם עם הדרך שבה אנו מממשים בפועל את ההחלטות האלה, אם מבחינת החשק לקום ולפעול ואם מבחינת הקושי לתרגם רגשות לעשיה מדויקת ופרקטית.

התחושה השלטת כשנפטון נמצא בשטח היא חוסר בטחון, ובעיקר חוסר ודאות. זה משפיע על הרצון לפעול כמו גם על משך הפעולה או אפילו איכותה, כשהנטייה שלנו היא בעיקר לדחות את כל מה שקשה לנו או דורש מאתנו כוחות נפש.

אולי משום חשוב במיוחד השבוע לקבוע לו'ז מדויק וחלוקת העבודה למשימות מדויקות ולא להתמודד עם מערכת שלמה של עובדות שצריך לבצע – עם זה יהיה לנו קשה במיוחד בעיקר כשהרגש הנפטוני שולט.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה שור עקרב ודלי, דגים תאומים בתולה וקשת

 

הזוית המכבידה של השבוע – זו זוית של עימות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין סטורן הנוקשה, מכבידה עלינו, וגורמת לצורך בתקשורת יותר פרקטית ורשמית מאשר בתקשורת רגשית ושכלתנית.

זו אחת הזויות הפסימיות והמכבידות על פני גלגל המזלות. סטורן דורש ממרקורי להתמקד במה שמעשי וחשוב באמת, ולא להתפזר, ומהבחינה הזו אנחנו באמת חייבים להתמקד בעובדות ולא ברגשות, אולם הצורך הוא גם לקבוע עובדות גם בנושאים אחרים, כמו חוזים הסכמים דוח'ות ותשלומים, וכל מה שרשמי וקשור למוסדות וארגונים בחיינו.

זמן טוב למכירה או קנייה של אלמנטים שחשובים לנו, אולם זמן פחות טוב מבחינה רגשית ויצירתית, למשל. מצד שני, סטורן מכריח אותנו לבצע את כל מה שהיה לנו קשה ודחינו, ומהבחינה הזו  יש משהו טוב בזוית הזו, שגורמת לנו לנקות את שולחן העבודה מכל המטלות שהצטברו עליו, ולא רק.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים בתולה דגים וקשת.

 

הזוית העצבנית של השבוע – זו זוית המתח בין ונוס הרגשית לבין אורנוס התזזיתי.

ונוס היא זו שאחראית על הצד הרגשי בתקשורת שלנו עם הזולת, וזויות שקשורות אליה משפיעות לא רק עלינו אלא אם ובעיקר על מערכות היחסים שלנו. הזוית הזו בעיקר משפיעה באופן מודגש על הדיאלוג הזוגי, והדיאלוג עם שותפים ובכלל על הקשרים הקרובים שלנו בין אם אלה הקרובים אלינו משפחתית הקרובים אלינו רעיונית וחברתית והקרובים אלינו רגשית.

ונוס עוסקת בקרבה ובהרמוניה, אבל אורנוס עוסק בשינויים וניתוקים פתאומיים, ובצורך שלנו לא בקרבה אלא בעיקר בריחוק, במתן ספייס לעצמנו או לאחרים, ובצורך שלנו להיות לבד לרגע ולהתבונן בדברים מבחוץ ללא מעורבות רגשית גבוהה מדי.

משום כך זוית של מתח בין ונוס לאורנוס עלולה להביא איתה מתחים ולחצים ביחסים הקרובים וביחסים בכלל, וצורך למשל לקחת פסק זמן כדי להמנע ממעורבות רגשית גבוהה מדי שמפריעה לנו לראות מה באמת קורה ביחסים כרגע, בעיקר עם יש משהו ביחסים שדורש התייחסות ואנו מסרבים להתעמת איתו.

זהו זמן של רבים מאתנו עם עצמם, אלמנט שלא קורה ביומיום הצפוף והדחוס הרגיל עם שלל המטלות של היומיום שבו. אולי משום כך גורם אורנוס לעצבנות וחוסר שקט ולריבים קטנים ומרגיזים שבעצם גורמים לנו להתרחק קצת כדי לראות את כל התמונה, ובעיקר את המקום שלנו עצמנו בתמונה הזו על כל המשתמע.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור מאזניים עקרב אריה דלי סרטן טלה וגדי.

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

@

הירשמו לאסטרו טיפ  הטיפ שמעצים את היום שלך – הקבוצה החינמית שלי בוואטסאפ

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

 

@  מפות אסטרולוגיות אישיות – אני עושה זאת בזום, וזקוק בין היתר לשעת לידה מדויקת ככל אפשר. (אפשר גם לפנות למשרד הפנים לשם כך *3450.) טל. 052-4215559    מייל. yairtri@gmail,com   אם אין שעת לידה, נצטרך לסמוך על הזכרון של אמא, הסבתא או הדודה ..:-)

 

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל סרטן ולהביא איתו עצבנות וחוסר שקט בדיאלוג עם הבית ועם בני הבית. חשוב להמנע מריבים, אך מצד שני זהו זמן טוב לעבוד בבית, ואפילו להתמקד בעבודות ושיפוצים שאפשר וצריך לעשות בו.

שור

כוכב אורנוס התזזיתי יוצר זוית של מתח עם ונוס שליטת המזל שלכם וגורם לשבוע הזה להיות עצבני וחסר מנוחה. תנו לגוף להשתחרר מעט צאו למינון גבוה יותר של פעילות פיזית וספורטיבית, ונסו למרות הקושי לא לנתק קשרים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם יוצר זוית של עימות עם סטורן הנוקשה, אלמנט שמכביד על התאומים הרגיש והדינמי, ומכריח אתכם להכנס למשטר של מטלות ומחוייבות גבוה מהרגיל. נסו לא להגזים במשימות, ולמצוא גם זמן איכות פנאי לעצמכם.

סרטן

כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו הרבה מאוד מרץ  ואנרגיה לעשייה ליזמה ולהרבה אקשן.  מצד שני הוא גם מביא איתו עצבנות וביקורתיות ואפילו מירמור וריבים קטנים.. נסו לא לאבד שליטה ולא לקלקל יחסים יפים בגלל קריזות של רגע

אריה

השמש שליטת המזל שמכם ממשיכה לנוע במזל בתולה המאכלס את בית הכספים שלכם, וביחד עם המצאותו של מרקורי כוכב התקשורת שם מביאה איתה אפשרות מצוינת לעשות סדר בבלגן של בית הכספים, לשנות סדרי עדיפויות, ולקבוע סדרי עדיפויות חדשים.

בתולה

השמש ששוהה במזל שלכם ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת כשהיא מביאה איתה למערכת מינון גבוה של עוצמה ונוכחות מכל הסוגים, כמו גם כושר ניתוח מעולה ותקשורת חכמה שתורם מרקורי כשגם הוא כאן: כל שנשאר עכשיו זה לקבוע עובדות בשטח..

מאזניים

השמש ומרקורי מאחורי הקלעים דוחפים אתכם באופן לא מודע לעשייה במינון גבוה אבל גם לשיפוט וביקורתיות פנימיים, בזמן שונוס הרגשית ששוהה במזל שלכם מביאה איתה קסם אישי ואופטימיות. נסו לחבר בין שתי האנרגיות האלה, ובנוסף – לתת מקום גדול יותר לאהבה…

עקרב

מיקומם של השמש ומרקורי במזל בתולה בבית החברתי שלכם עוזר לכם לקדם יזמות ועשייה שחשובה לכם מול מוסדות וארגונים בחייכם. זהו זמן טוב גם להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, ולהכיר אנשים חדשים ומעניינים… קחו יזמה.

קשת

יופיטר שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל תאומים המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, והוא מביא איתו אופטימיות ושמחה למי שבאמת מוכן להשקיע מעצמו בקשרים הזוגיות ובשותפויות, ולא לחשוב רק על עצמו.. זו שנת הזוגיות העוצמתית שלכם, קשתים.

גדי

זוית של עימות בין סטורן שליט המזל שלכם לבין מרקורי כוכב התקשורת מביאה איתה ויכוחים ועימותים או בעיית תקשורת עם מי שנמצא ממול. חשוב להמנע מביקורתיות יתר השבוע, אלא לנהל דיאלוג חכם רצוף עובדות עם כל מי שמולכם, אם בזוגיות ועם בעסקים או בבנק

דלי

זוית של מתח בין אורנוס שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית עלולה לגרום לעצבנות ומתחים בקשרים הקרובים, ולהגביר את הצורך להיות קצת לבד, להבונן בדברים מבחוץ ללא מעורבות רגשית גבוהה. זמן לראות את כל התמונה, אולם חשוב למרות הרצון לא להתנתק.

דגים

זוית של עימות בין השמש לבין נפטון שליט המזל שלכם עלולה לגרום לערפול מטרות ובלבול כהן ביחסים והן בעבודה ובדיאלוג המקצועי. חשוב לא לריב עם סמכויות כעת, אולם גם לא לברוח מהעובדות עצמן, ולא לתת לרגש לקבל החלטות שההגיון יצטרך אחר כך לבצע.. היו כאן ועכשיו.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן