מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 14 ליולי 2014

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

שבוע מתוח עם כמה דרמות ושינויים לא צפויים מגיע אלינו, וכדאי להיערך בהתאם. לכאורה יש רק שינוי דרמטי אחד במצב הכוכבים השבועי והוא הצמידות בין הכוכבים מרס כוכב האקשן הלוחמני ואורנוס התזזיתי, אבל כל מי שמכיר את ההשפעות של שני הכוכבים האלה ועוד כשהם בצמידות, יודע שכדאי להתכונן לשינויים דרמטיים ובעיקר מפתיעים ולא צפויים, כשמפלס האלימות במקביל עלול לעלות לרמה גבוהה במיוחד.

משום כך חייבים להזהר מאוד השבוע, ולא לקחת שום נושא או סיטואציה כמובנים מאליהם: הדרמות האלה עלולות להגיע גם בתחום האישי וגם בתחום הפוליטי והמלחמתי. חשוב כעת פשוט להמנע מריבים וסכסוכים עד כמה שאפשר, ובמקביל – להמנע מניתוקי קשרים כאלה  ואחרים. בשבוע הבא הדברים יראו כבר אחרת.

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ צמידות מרס ואורנוס במזל שור

 

הזוית הקשה של השבוע – זו הצמידות בין כוכב מרס הלוחמני, לכוכב אורנוס התזזיתי.

כוכב מרס ביחד עם השמש אחראי על האקשן העשייה והפעילות שלנו, בעיקר הפעילות הפיזית, כמו גם כל מה שקשור למלחמה על טריטוריה, שמירה אישית, וכל מה שקשור לאגו ולביטוייו הרבים. מספיק אם נזכור שכוכב מרס קרוי על שמו של אל המלחמה הרומאי.

כוכב אורנוס לעומת זאת אחראי על כל מה שקשור לשינויים ולניתוקים בחיינו, ועל נושאים כמו טכנולוגיה, וצמיחה והתפתחות אישית ועל הצורך ליצור מעין ריחוק או בידול או סוג של בועה אליה אנחנו בורחים בשיא הלחץ.

צמידות בין שני הכוכבים האלה מראה על אינטנסיביות רגשית רבת עוצמה, שאותה נחוש כולנו. הצורך לפעול לשנות ולהלחם עלול להיות תזזיתי וטעון מאוד, , או להגיב בתוקפנות ואפילו באלימות על כל מלה שלא במקום – לפי הפרשנות שלנו כמובן – ומעורבות רגשית במינון מאוד גבוה שבה כל שינוי עלול להביא איתו התפרצות כעסים כזו או אחרת וסערת רגשות לא פשוטה.

הצמידות הזו עלולה להביא איתה לא מעט אקשן שלילי בכמה מישורים בחיינו, החל ברמה האישית כפי שציינתי עם ניתוקים פתאומיים או תגובות קיצוניות, וכלה בהתפתחות לא פשוטה במישור המלחמתי כולל החטופים והלוחמה בכלל, וכלה בשינוי פתאומי של עמדות בפוליטיקה שלנו או במצבנו הגלובלי בכלל.

חשוב במיוחד השבוע להיות עם שתי רגלים על הקרקע, ולא להסחף כשדברים משתנים: בשבוע הבא דברים יראו אחרת. השבוע יש מכקום לכל הדיעות בתנאי שידברו על הכל ולא יפתיעו אותנו כך או אחרת.. ואם אנחנו רוצים לעזוב עכשיו קשר או מערכת מסויימת -נסו לדחות זאת לשבוע הבא כי אז אכן דברים יראו אחרת.

מי בעיקר יושפע מכל זה|? מזלות טלה מאזניים סרטן וגדי, דלי אריה עקרב ושור 

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

@ הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו לראות ולהגיב לתחזית השבועית שלי!

אסטרו טיפ  הטיפ שמעצים את היום שלך – הקבוצה החינמית שלי בוואטסאפ

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

ואחרון חביב ומלהיב:

בת זוגי היצירתית מירית מעלה את lindos ערוץ התכשיטים המדהימים 

https://www.facebook.com/lindos.mir

@

שלום לכם
היום יש לי בשבילכם מתנה
הדרכה אינטרנטית חינמית לשיפור האהבה העצמית
כאן לוחצים להרשמה>>

ממליץ בחום על ההדרכה לטיפוח אהבה עצמית שתעביר ידידתי דליה רזניצקי בשבוע הבא. היא תדבר על ארבעה עקרונות שמאפשרים לנו לבנות מערכת יחסים מלאת אהבה עם עצמנו: חמלה עצמית, ראיית היש, שינוי השיח הפנימי וריפוי פצעי ילדות.
זה חינמי לגמרי, ההרשמה כאן: https://daliaresnitzky.ravpage.co.il/web.selflove?ref=yair

https://daliaresnitzky.ravpage.co.il/web.selflove?ref=yair

@

ולמזלות עצמם

טלה – שבוע סופר רגיש וטעון מאוד, כשמרס שליט המזל שלכם נצמד לכוכב אורנוס התזזיתי ויוצר עצבנות חוסר שקט ורצון לפתור דברים בכוח. כדאי להתאזן, ולוותר על הכוח.

שור

הצמידות בין מרס לאורנוס במזל שלכם לא עושה לכם חיים קלים השבוע, והשור היציב שלנו מיטלטל בין הצורך לפעול לבין הצורך להגיב בעוצמה ואף להתנתק. פעלו בזהירות מכסימלית,  והמנעו מהחלטות קיצוניות.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל אריה ויש הרבה אקשן באויר, כשזוית התמיכה הפרקטית עם כוכב יופיטר יכולה להביא איתה שתופי פעולה מעשיים וצמיחה אישית מהירה. זמן לפעול.

סרטן

השמש שוהה עדיין במזל שלכם השבוע וממשיכה לחגוג ימי הולדת לסרטנונים שנולדו לקראת סוף המזל. ונוס ומרקורי ששוהים כעת בבית החומר והכספים שלכם עלולים לגרום להוצאות גבוהות מהרגיל… זהירות

אריה

גם  ונוס וגם מרקורי כוכב התקשורת שוהים כעת במזל שלכם ומביאים איתם כמה וכמה הזדמנויות מעניינות לצמיחה אישית והרחבת אופקים. זויות מעשיות בין השמש למרס ואורנוס מדגישות אפשרויות של פריצה קדימה בנושאים חדשים.

בתולה

הצמידות בין מרס לאורנוס עלולה ליצור מאבקי כוח ואגו, וכדאי להזהר שלא לקלקל קשרים יפים בגלל קריזות של רגע. שבוע של קצת פחות ציניות וקצת יותר אהבה… בשאיפה.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל אריה ומביאה איתה מעורבות רגשית ואישית גדולה יותר בדיאלוג עם מוסדות וארגונים בחייכם. זמן טוב לקדם את עצמכם ולשפר עמדות, מאזנאים.

עקרב

גם ונוס וגם מרקורי שוהים בבית הקריירה שלכם וחשוב כעת להמנע מטעויות בשיפוט מול סמכויות, וריבים מיותרים. זהו זמן טוב לדבר על מה שחשוב באמת, ולנקות משקעים שהצטברו.

קשת

מרקורי  וונוס במזל אריה מביאים איתה כמה אפשרויות של עשייה באזורי פעולה לא מוכרים, נסיעות לא צפויות,  והחלטות הקשורות לחו'ל. זהו זמן טוב לראות את כל התמונה, ולקבל החלטות בהתאם.

גדי

השמש שוהה עדיין בבית השותפויות והיחסים שלכם, וזהו זמן מצוין להשקיע קצת יותר גם בדיאלוג הזוגי וגם בהיכרויות חדשות אם הלב פנוי. זמן מצוין להתבוננות עומק במערכות היחסים, ולשיחות של קרבה.

דלי

הצמידות בין כוכב מרס לכוכב אורנוס שליט המזל שלכם עלולה לגרום לשבוע מתוח וסוער, ולעיתים גם רצון להתרחק, להיות קצת לבד, או לחילופין – לריב ולהתעמת על הדברים שחשובים לכם. אל תנתקו קשרים.

דגים

השמש עדיין שוהה בבית היצירתיות והרומנטיקה שלכם, ומדגישה את היכולת שלכם לשלב רגשות עדינים גם בצד המקצועי וגם בצד היצירתי שלכם. הקשיבו קצת יותר ללב, והיו נאמנים לעצמכם, דגיגים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן