מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 13 לאוקטובר 24

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 

שתי זויות פעולה אגרסיביות וזוית של מתח לפלוטו ושני כוכבים שמשנים מזל – כבר במבט ראשון נראה שזה השלל של האקשן השבועי שלנו, והוא משדר בעיקר לחצים ומתחים גם יחסית לתקופה שבה אלה הן מלות המפתח שצצות מדי שבוע בשבוע.

כשגם מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל עקרב וגורם גם לתקשורת שלנו להיות אלימה יותר, וכשגם ונוס עוברת למזל קשת ומאפשרת זרימה קלה יותר של כניסה לאקשן של מי שמתכנן פעולות אלימות, ועוד עם הזויות של השמש מרס ופלוטו שכבר היום, יום ראשון, יוצר זוית אלימה לפלוטו – יש בהחלט סיבות למתח השבוע.

 

השינויים המשמעותיים במפת השמים

@מרקורי כוכב התקשורת בזוית פעולה לפלוטו הכוחני

@שמש בזוית פעולה לכוכב מרס האסרטיבי

@ שמש בזוית של מתח 150 לפלוטו היצרי

@ ונוס בזוית של עימות לאורנוס התזזיתי

@מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל עקרב

@ונוס הרגשית עוברת למזל קשת

 

הזויות הקשות של השבוע

פלוטו היצרי בזוית פעולה אגרסיבית למרקורי כוכב התקשורת שלנו הזוית הזו שמגיעה לדיוקה היום מזהירה מפני מעורבות רגשית גבוהה שעלולה בקלות לאבד פרופורציות, וליצור תקשורת אלימה כבר בתחילת השבוע, ותימשך עד אמצע השבוע. לא רק זאת – הזוית הזו עלולה לגרום גם לאירוע אלים, וכדאי מאוד להזהר בימים ראשון ושני.

זה אומר בגדול – פתיל קצר, תגובות קיצוניות לכל גרוי ולו גם הקטן ביותר או לכל מלה שלא במקום, ואפילו ניתוקי קשרים או תקשורת אלימה כשדברים יוצאים בקלות מפרופורציות בימים אלה.

מומלץ בימים כאלה לחשוב פעמיים אם להכנס לויכוחים או עימותים שכן אלה עלולים להסלים בקלות, ולאבד שליטה. דווקא בימים כאלה כדאי לחפש את המכנה המשותף ולא את המפריד, ולא לקפוץ בשמחה לכל חילופי דברים קשים במדיה ולהוסיף שמן על המדורה… מאלה – יש לנו מספיק. הגיע הזמן להרגיע את הרוחות ובעיקר – לא להסחף.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים דגים קשת ובתולה, עקרב שור אריה ודלי.

 

השמש בזוית פעולה לכוכב מרס האגרסיביהזוית הזו מלווה אותנו כבר מהשבוע שעבר, ומכיון ששני החברה האלה כאילו יוצרים תהליך מקביל במזלות הקרדינליים סרטן ומאזניים, אין פלא שהמתח שנוצר ביניהם מלווה אותנו בעשרת הימים האחרונים, וגם ברוב השבוע הזה.

גם השמש וגם מרס הן שתי הפלנטות האקטיביות על פני גלגל המזלות וכשהם בזוית פעולה ביניהם אפשר ממש לחוש מתח פיזי כשנוצר ריב או עימות, וכאלה נוצרים בשפע. מה שמאפיין את זוית הפעולה הזו זה הצורך לקום ולחבוט באיש השיחה שלך מילולית ואפילו פיזית לפעמים, והמתחים האלה נשארים בתוכנו גם זמן רב לאחר שהשיחה מסתיימת.

מה עושים? ראשית קצת יותר פעילות פיזית כמו הליכה שחייה או חדר הכושר בהחלט יורידו חלק מהמפלס המתוח הזה. שנית, כשהרוחות מתלהטות אפשר ורצוי לעצור, לזכור שאנחנו נכנסים לשטח אפור שאין לו באמת גבולות עכשיו, ואז להתנצל בנימוס או פשוט להתנצל ולהמשיך הלאה. להשאר ולאפשר לריב הזה לצמוח ולהתלהט זה גול עצמי רציני שלנו לעצמנו.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות טלה אריה מאזניים סרטן וגדי

 

המעברים המשמעותיים של השבוע

מרקורי כוכב התקשורת עובר ממזל מאזניים למזל עקרב – כשכוכב התקשורת שלנו עובר למזל מופנם ותוקפני כמו מזל עקרב, זה משפיע כמובן גם על התקשורת שלנו עם העולם וגם עם אלה שסביבנו.

עם המעבר הזה משהו בצלילות של מרקורי שהיתה במזל מאזנים נפגם, נעלמות להן חלק משיחות הנפש, ואוירת עויינות ואפילו חשדנות מסוימת מלווה את מרקורי שלנו וכמובן גם אותנו.

מצד שני, מרקורי במזל עקרב מאפשר לנו להכנס פנימה לעומק הדברים ולא רק להיות נחמדים וחברתיים, ויש לזה כמובן גם מחיר – כשאנחנו אומרים ומבטאים בצורה ישירה את מה שאנחנו מרגישים אנחנו כמובן צפויים גם לקבל ביקורת כזו או אחרת, למרות שיש משהו טוב בתהליך הכואב הזה – הוא מאפשר לנו לדעת את האמת כפי שהיא, ומשם גם לרפא את החלקים הפגועים.

זהו זמן טוב אכן לנקות משקעים שהצטברו, ובמקביל להשתדל לא לקבל כל סירוב לשתוף פעולה כמשהו אישי נגדנו, הדורש תגובה.

מי בעיקר יושפע מהמעבר? מזלות עקרב שור דלי אריה תאומים בתולה דגים וקשת

 

ונוס הרגשית בזוית של עימות לאורנוס התזזיתי –זו אחת המתוחות של השבוע. ונוס שאחראית על עולם הרגש האמפטיה והחום נמצאת מול אורנוס התזזיתי שיוצר לחצים וניתוקים צורך בשינוי וצורך במינון גבוה במיוחד של ספייס וחופש אישי. הזוית הזו עלולה להשפיע בעיקר על מערכות היחסים שלנו ולהביא איתה קצרים בתקשורת הרגשית אי הבנות ופה ושם גם צורך בניתוק זמני של הקשר ובפסק זמן לצורך מיקוד מחודש בעולם הרגש. חשוב להזהר מניתוקים בזמן שכזה מכיון שכשהזוית תסתיים גם הצורך בניתוק יסתיים. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור מאזניים עקרב אריה דלי סרטן טלה וגדי.

ונוס הרגשית עוברת ממזל עקרב למזל קשת – המעבר הזה בהחלט יכול לחמם קצת את הלב, יחסית לשאר הזויות והמיקומים של השבוע. ונוס היא זו שאחראית על נתינה ועל העולם הרגשי בכלל, ומעברה למזל קשת ההרפתקני והאופטימי כאילו משחרר חלק בתוכנו שרוצה לצאת לחופשי, לטייל להפתח לאנשים חדשים ולהפוך את החיים להרפתקה. מה חבל שבמצב העניינים עכשיו החלק הזה לא ממש יצליח לבוא לידי ביטוי אבל המגמה בהחלט כאן…

גם הדרך שבה אנחנו מפלרטטים הופכת הרפתקנית ושמחה יותר, וגם היכולת שלנו להראות אמפטיה לחבק ולעודד מתחזקת במקביל. זהו זמן טוב להפתח קצת יותר לעולם מבחינת טיולים כבר בסוכות, כמובן במגבלות המצב.

ונוס מביאה איתה יותר שמחה גם ליחסים הקרובים שלנו עם אלה שאנחנו אוהבים, והיא גם מאפשרת לנו להכיר אנשים חדשים ומעניינים, וזה באמת משמח.

מי בעיקר יושפע ממעברה של ונוס? מזלות שור עקרב אריה ודלי, מאזניים סרטן גדי וטלה.

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הירשמו לאסטרו טיפ  הטיפ שמעצים את היום שלך – הקבוצה החינמית שלי בוואטסאפ

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

 

@  מפות אסטרולוגיות אישיות – אני עושה זאת בזום, וזקוק בין היתר לשעת לידה מדויקת ככל אפשר. (אפשר גם לפנות למשרד הפנים לשם כך *3450.) טל. 052-4215559    מייל. yairtri@gmail,com   אם אין שעת לידה, נצטרך לסמוך על הזכרון של אמא, הסבתא או הדודה ..:-)

@

 

@

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם בזוית פעולה לשמש הופך אתכם לעצבניים וחסרי שקט, וגם המיקום של מרס במזל סרטן הביתי הוא לא משהו… חפשו פתרונות לשחרר את הגוף עם הרבה ספורט ואהבה, טלאים.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עוזבת את בית הזוגיות והיחסים שלכם,מקום בו ניסתה לרכך ולהשפיע מטובה, ועוברת למזל קשת. הבעייה שמזל קשת ההרפתקני הוא ההיפך ממה שהשור זקוק לו.. חשוב לא לקחת סיכונים בתקופה הקרובה, שוורים.

תאומים

מעברו של מרקורי למזל עקרב לא עושה לכם חיים קלים, תאומימים, שכן המזל הקליל והתקשורתי שלכם לא ממש מוצא את עצמו במזל עקרב המופנם והתוקפני. יש מצב של התכנסות זמנית פנימה, אבל זה זמני. חשוב לא לריב עם קרובים.

סרטן

כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם, להביא איתו הרבה אנרגיה ועוצמה מצד אחד אבל גם הרבה עצבנות וחוסר שקט מצד שני. השתמשו בו לבנייה של משהו חדש וליזמות חדשות, ואל תאפשרו לו לקלקל לכם יחסים.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל מאזניים החביב אבל זוית הפעולה שלהם עם מרס בימים האחרונים וגם השבוע עלולה להביא איתה רגעים של מרמור וקיטור, עימותים עם סמכויות, וכעסים מתפרצים למיניהם. גלו שליטה ואיפוק!

בתולה

מרקורי עובר לבית התקשורת שלכם והתקופה הקרובה תהיה תקשורתית במיוחד. זהו זמן טוב להתחיל לומר את כל מה ששמרתם בבטן בזמן האחרון וזה לא מעט. ונוס עוברת לבית המשפחה שלכם, ומביאה עדנה ורכות לדיאלוג המשפחתי.

מאזניים

מעברה של ונוס לבית התקשורת שלכם הופכת אתכם לתקשורתיים במיוחד לגבי הרעיונות המקצועיים שלכם. זהו זמן לרוץ קדימה עם יזמות חדשות ועם שתופי פעולה שעוזרים לכם לממש את החלומות של הזמן האחרון.

עקרב

מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם ומביא לעקרב המופנם את בשורת התקשורת העוצמתית, את הסמול טוק שמזמן לא השתמשתם בו, ואת היכולת להפוך יזמות תקשורתיות לבסיס לפעולה בתקופה הקרובה. קדימה.

קשת

משהו טוב קורה לכם השבוע, קשתים: ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, והלב הקשתי ההרפתקני נפתח לרווחה, ומאפשר עכשיו בניית מסלול נפלא לאהבה… זמן מצוין להתאהב למי שעוד לא הצליח, ולאהבה עצמית למי שהתאכזב וברח…

גדי

מרקורי כוכב התקשורת עובר לבית החברתי שלכם ועוזר לכם לבנות קשרים חדשים, ולחדש קשרים שקצת נעלמו לאחרונה. זהו זמן טוב לשדרג יחסים עם מוסדות וארגונים בחייכם, ולקדם תכניות ויזמות בתחום המקצועי.

דלי

מרקורי עובר השבוע לבית הקריירה שלכם, וזהו זמן מצוין לשדרג תקשורת עם מוסדות וארגונים בחייכם, ובמקביל להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, ולהכניס לחייכם אנשים חדשים ומלהיבים, כמו שהדלי אוהב. קדימה.

דגים

ונוס הרגשית עוברת לבית הקריירה והתדמית שלכם, והדגיג שלנו הולך להיראות מקסים ויצירתי לעולם וגם לקבל חיבוק ממנו…מעברו של מרקורי למזל עקרב מחזק את הצורך בהרחבת אופקים  וצמיחה אישית. זמן טוב ללמוד משהו חדש.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן