מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 11 לאוגוסט 24

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 

הצירוף של כוכב מרס הלוחמני שנצמד ליופיטר כוכב השפע ויוצר זוית פעולה מכבידה ומתסכלת עם סטורן הנוקשה, עם מרקורי בהילוך אחורי שחוזר למזל אריה ולזויות המתח שלו עם פלוטו ונפטון, עלול להביא איתו שבוע טעון מאוד ולא קל, בעיקר בנושאים שחשבנו שאיכשהו פתרנו עברנו אותם, והם יוצרים מתחים גדולים כשהם מחזירים את עצמם למרכז האקשן ודורשים התייחסות ופתרונות בזמן האמת, וזה קורה כאשר מרקורי חוזר לאותה זוית של מתח שיצר בסביבה עם פלוטו היצרי בזמן שנוצרו החיסולים בירדן ובטהרן. זה הזמן להיות דרוכים ועירניים במיוחד בגלל חזרתה של הזוית ההיא…

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ מרקורי בהילוך אחורי בזוית של מתח מדויקת 150 לפלוטו הכוחני

@ מרקורי חוזר למזל אריה בהילוך אחורי

@ מרקורי בהילוך אחורי יוצר זוית של מתח מדויקת 150 לנפטון המטשטש ומערפל

@ כוכב מרס יוצר צמידות מדויקת עם יופיטר כוכב השפע

@ כוכב מרס יוצר זוית פעולה מדויקת 90 עם סטורן הנוקשה

 

הזויות של מרס, כוכב האקשן הלוחמני

צמידות בין מרס הלוחם ליופיטר כוכב השפע – מרס נצמד לכוכב יופיטר כוכב השפע, אבל הצמידות הזו עלולה ליצור שפע של פעילות לוחמנית פזיזה ואופטימיות יתר, בזמן שאין סיבות לאופטימיות הזו. שני הכוכבים האלה מכניסים אלמנטים של סופר אקשן מהיר ואגרסיבי למערכת, ולכן אוסף של החלטות פזיזות שכולנו נצטער עליהן עלול להיות פועל יוצא של הצמידות הזו.

באופן אישי – חשוב לא להתפתות כעת לרעיונות על רווחים קלים מבחינה כספית או אקשן מהיר שאמור להיות רווחי, להזהר מאוד בכבישים ובדרכים, ולעצור ברגע שאתם נסחפים קצת לגבי הוצאת כספים מחשבון הבנק.

 

זוית פעולה בין מרס הלוחם לסטורן הקשוח– זו אחת הזויות המתסכלות שיש. אנחנו רוצים להתקדם ולרוץ גם בגלל הצמידות של מרס עם יופיטר אבל זוית פעולה עם סטורן הנוקשה עלולה לגרום לביקורתיות יתר ולאכזבות מההחלטות שלנו. סטורן מעכב תהליכים בדיוק בזמן שהאנרגיה המרסאלית נותנת תאוצה, והתוצאה – תחושות לא קלות של פול גז בניוטרל בתחומים שונים. נוכל לראות זאת גם בהתנהלות הממשלה השבוע, וגם במישורים אחרים.

 

הזויות של מרקורי כוכב התקשורת שנמצא בהילוך אחורי

כשמרקורי נמצא בהילוך אחורי, אפשר לומר שהוא מכניס את כולנו לסוג של חשבון נפש, סטייל פנינו לאן – אבל בינינו לבין עצמנו, ובינינו לבין העולם. חשבון הנפש הזה יכול להתבטא בכמה דרכים, ובגלל עודף הזויות כשהוא יוצר עכשיו והמעבר שלו למזל מאזניים אפשר לומר שזה בהחלט עלול להיות תהליך משמעותי מאוד בשבוע שבועיים הקרובים, ואם נשכיל לזרום איתו, לקחת אחריות על הרגשות והמעשים שלנו להלחם באומץ על העקרונות שלנו ולחלוק את כל זה עם אחרים בשיחות כנות ונלהבות, כי אז כל התהליך הזה של מרקורי שנמצא בהילוך אחורי אכן יתרום רבות לכולנו.

מרקורי בזוית מדויקת של מתח עם פלוטו היצרי – הזוית כזו שהתרחשה כשמרקורי הלך קדימה הפעילה את שני החיסולים של שוכר והניה שגרמו לכל המזרח התיכון להיות בהיכון לקראת הנקמה המובטחת. כעת כשמרקורי חוזר למקום שבו היה אז בהילוך אחורי, ישנה בהחלט אפשרות יותר מסבירה שזה יהיה הזמן ל'נקמה' הזו שאוסף המזוקנים מאירן ומחיזבאללה מבטיח לנו. זה יקרה ברביעי וחמישי ולכן הימים האלה הם המועדים לפורענות, אך גם יום לפני או אחרי יכול להפעיל את הזוית. אולם במקביל מרקורי גם יוצר זוית של מתח עם נפטון, ולכן יכול להיות שוב שהנושא הזה ידחה על ידי החבר'ה האלה. אנחנו חייבים להיות מוכנים בכל מקרה הימים האלה.

 

מרקורי בהילוך אחורי חוזר ממזל בתולה למזל אריה

מרקורי מביא איתו למזל אריה את הצורך החזק בדרמות, ובאקשן עוצמתי וקולני. בשבוע הקודם כשעבר לבתולה הכל היה נראה חוזר לרגע לאיפוק פרקטי מסויים, אבל מרקורי מחזיר אלינו את הדרמות ביג  טיים, וגם זה עלול להיות בין הגורמים שיותר יפחידו אותנו מאשר יעשו נזק אמיתי באופן כללי, ועלולים לגרום לנו בקלות לאבד פרופורציות. אבל יש לזה גם פלוסים: זהו זמן מצוין לפתוח דברים שמעיקים עלינו, וזה אומר לשים אותם על השולחן בשיחות של אחד על אחד ובארבע עינים, לקחת אחריות על המעשים שלנו, ולהעמיק יחסים שקצת עלו על שרטון בדיוק בגלל קצרים בתקשורת מהסוג הזה.

 

מרקורי בזוית של מתח עם נפטון המטשטש ומערפל – מצבי רוח, אפים ודאונים, מעורבות רגשית גבוכה ושינויים קיצונים בהחלטות ובדרך שבה אנחנו רואים את הדברים – כל אלה עלולים להגיע דווקא עכשיו, כאלו לא חסרות לנו צרות… נפטון ממסמס התחלות ועשייה והופך את הכל לתלוי מצב רוח, ולכן גם מקשה עלינו להיות מעשיים ולקבוע עובדות בשטח. מצד שני, בגלל הילוכו האחורי של מרקורי זהו זמן טוב לשיחות עומק ושיחות נפש רגשניות על תהליכים שעברנו ועוברים עם אחרים, על רגשות שלא חלקנו בזמן ועל מעשים שפגעו באחרים מבלי להתכוון.

שורה תחתונה – במקום לסבול מהילוכו האחורי של מרקורי ומהזוית והצמידות של מרס, בואו ניקח אחריות על כל מה שעשינו – או שרצינו ולא עשינו.. – ננסה לראות את הפוטנציאל שלהם לנקות את הלב ואת שולחן העבודה שלנו ולהכשיר את שני אלה להתחלות קרובות של עשייה מסוג אחר, שתגיע כשמרקורי יחזור להילוך רגיל בעוד שבועים פלוס.

אז… סבלנות, ובמנות גדושות בעיקר לקראת אמצע השבוע וסופו.

 

וכך נראית מפת השמים של השבוע

 

@

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

@

הירשמו לאסטרו טיפ  הטיפ שמעצים את היום שלך – הקבוצה החינמית שלי בוואטסאפ

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

 

@ חזרתי לערוך מפות אסטרולוגיות אישיות. אני עושה זאת בזום, וזקוק בין היתר לשעת לידה מדויקת ככל אפשר. (אפשר גם לפנות למשרד הפנים לשם כך *3450.) טל. 052-4215559    מייל. yairtri@gmail,com   אם אין שעת לידה, נצטרך לסמוך על הזכרון של אמא, הסבתא או הדודה ..:-)

@

 

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

שבוע טעון ולא קל, ופה ושם גם מאכזב. מרס שליט המזל שלכם בצמידות ליופיטר מריץ אתכם קדימה, אבל הזוית עם סטורן מביאה איתה עצירות ומקלות בגלגלים, ולא מעט ביקורתיות. חשוב השבוע לפעול באופן אנרגטי ונמרץ, אבל לא להגזים בביקורת הפנימית.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל בתולה השייך גם הוא ליסוד האדמה, ובלי זויות פעולה או מתח בעצם עוזרת לכם לעבור את השבוע הזה באופן נינוח יחסי, ובלי תופעות לוואי. השקיעו במה שחשוב לכם באמת, שוורים.

תאומים

הילוכו האחורי של מרקורי שליט המזל שלכם מביא איתו השבוע סוג של רכבת הרים, מצב רוח משתנים, עולים ויורדים, ותחושות חזקות של חוסר ודאות ומעורבות רגשית גבוהה. נסו לשמור בכל מקרה על איזון, ואת ההחלטות דחו לשבוע הבא.

סרטן

גם ונוס וגם מרקורי שוהים רוב הזמן השבוע בבית התקשורת שלכם. זהו זמן טוב לדבר ולשתף ולחלוק, אבל במקביל גם לדעת להתפייס עם מי שרבתם איתו לאחרונה, לבקש סליחה, ובקרוב גם לדעת לפתוח דף חדש ביחסים.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם פותחת את השבוע עדיין תחת זוית המתח עם סטורן הנוקשה, אבל בהמשך השבוע הזוית מתפוגגת והזויות המעשיות עם מרקורי וונוס מאפשרות לכם להתמקד במה שחשוב עכשיו באמת: שיתופי פעולה ומכל הסוגים

בתולה

ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם ולעזור לכם להוריד את הציניות וחוסר האמון, ולפתוח קצת יותר את הלב. אולם מרקורי שליט המזל שלכם חוזר למזל אריה ויוצר זויות של מתח עם פלוטו ונפטון: זה עלול להיות שבוע סוער למדי. חשוב לא לנתק קשרים ולדחות החלטות

מאזניים

מיקומה של ונוס שליטת המזל שלכם מאחורי הקלעים במזל בתולה הוא לא ממש אידיאלי, בלשון המעטה. המיקום הזה עלול לגרום לעייפות יתר, פיזית או מנטלית, ולתחושה שהאקשן האמיתי מתרחש לו במקום אחר. זהו זמן לעבוד על המינימום, לאסוף כוחות, ו.. לחכות בסבלנות

עקרב

זוית המתח בין מרקורי לפלוטו שליט המזל שלכם בימים רביעי חמישי ואפילו בסופ'ש עלולה להביא איתה מתחים ודרמות מסוגים שונים, אולם חשוב במיוחד עכשיו לסגור מעגלים ולא לפתוח חדשים. זמן מצוין לשיחות עומק ולשיחות נפש, ולתובנות חדשות ביחסים.

קשת

צמידות בין יופיטר כוכב השפע שליט המזל שלכם למרס כוכב האקשן עשויה להביא איתה סערות דרמות והרבה אקשן עם רצון חזק להתפתח ולהתרחב, אולם במקום זאת אתם עלולים להתרחב דווקא באיזור הכרס… קיטור מרמור ואי שקט עלולים להופיע: זמן להרבה פעילות פיזית

גדי

זוית הפעולה בין השמש לסטורן שליט המזל שלכם שמאפיינת את תחילת ואמצע השבוע מכריחה אתכם להתמקד בעובדות כפי שהן ולקבוע עובדות בשטח. המשך השבוע יהיה קל יותר, כשמרקורי במזל בתולה עוזר לסגור מעגלים הקשורים אל הלב.. חשוב לדבר כעת ולא להשאיר דברים בבטן

דלי

צמידות של מרס ויופיטר במזל תאומים המאכלס את בית הרומנטיקה והיחסים שלכם עלולה לגרום למתחים ודרמות, וכדאי לדבר ולשתף ולא להתנתק כעת.  מרקורי כוכב התקשורת חוזר בהילוך אחורי לבית היחסים: זמן לזכרונות עבר, לאקס או אקסית מיתולוגיים, ולהחלטות הקשורות ליחסים

דגים

זוית של מתח שיוצר מרקורי לקראת סופו של השבוע הקרב עם נפטון שליט המזל שלכם עלולה לגרום לשינויים קיצוניים במצב הרוח, אולם גם לגרום לכם לרצות לדבר להסביר או לשמוע הסברים ולקבל החלטות בהתאם במערכות היחסים. חשוב לא לבזבז כספים כעת ובעיקר לשמור על מה שיש.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן