יום הכיפורים 2020 – זמן לחשבון נפש אמיתי, ובגובה העינים

הורוסקופים ראשון – ערב כיפור – שני כיפור – ושלישי 

 

יום הכיפורים הזה שמחובר לסגר הכולל עוסק בחשבון הנפש שכל אחד מאתנו צריך לעבור עם עצמו באופן משמעותי ורציני יותר מאשר בזמנים אחרים.

הבה ננצל את פרק הזמן הזה לחשבון נפש אמיתי, כן, בינינו לבין עצמנו.

אבל נראה לי שהמדובר לא רק בשלושת הימים האלה אלא גם בשבוע כולו: מרס בהילוכו האחורי יוצר עכשיו זוית פעולה מדויקת לאורך כל השבוע עם סטורן הנוקשה, שמכריח אותנו להתבונן לעומק בכל מה שעשינו בחודשים האחרונים, להגיע למסקנות, להפיל אסימון או שנים, ולקבל החלטות הקשורות לפעולות העבר ולשנוי הגדרות הפעולה שלנו בעתיד.

וזה באמת מצריך שבוע שלם של חשיבה.

ריכזתי כאן הצעות לכל מזל, לאיזה כוונים הקשורים לשנה שחלפה לקחת את חשבון הנפש שלו, ואיזה אסימונים להפיל..

בהצלחה!

 

 

טלה

חשבון הנפש שלכם: לטלאים ולמאזנאים זה אולי המקום לחשבון הנפש המשמעותי ביותר מבין שאר המזלות. מרס שליט מזל טלה שוהה בהילוך אחורי ויוצר זוית פעולה מדויקת עם סטורן שתלווה את כל השבוע. המיקום הה מכריח את הטלה לקחת אחריות להתבגר ולשדרג את הפעילות של החודשים האחרונים. זמן להחלטות משמעותיות ארוכות טווח, הבנה היכן טעיתם בחודשיים האחרונים, ואיך יוצאים מהלופ כדי לחזור לעוצמה של הטלה המוביל והדומיננטי. חושקים שינים, וחוזרים להאמין בעצמכם. מיקומו של הירח במזל דגים בשלישי מראה על צורך לא להסתער קדימה אלא לקחת עוד פסק זמן זעיר, להיות כעת עבור עצמכם, לטעון מצברים, ולחכות עוד יום יומיים לפני שאתם חוזרים אל עולם הדורשני שבחוץ.

 

שור

חשבון הנפש שלכם: הירח הדליי בראשון ובשני מביא איתו צורך בחשבון נפש בנושאי קריירה ודרייב. השור שלנו חייב לקבל החלטות אם ללכת על כל הקופה עם מה שיש לו, או להשאר בתלם ולמקד כוחות בכאן ובעכשיו, בלי חזון. זהו זמן היערך מחדש, רגשית ופיזית, לתקופה דורשנית וקפדנית שתגיע בקרוב. זמן להגדיר מחדש מטרות שיתאימו לתקופה חדשה של שינויים, למרות הפחדים. מעברו של מרקורי למזל עקרב מביא איתו צורך לקבל החלטה על שדרוג בנושאי זוגיות ויחסים, ובמקביל גם בשותפות ובבני ברית בתחום המקצועי, והעמקת קשרים בכלל. בית התקשורת שלכם הופך פעיל ביום שלישי – נצלו אותו כדי לשתף אחרים בתובנות האחרונות שלכם, ולתת למלים לעזור לכם לקדם את מה שהלב כבר עשה ביומיים האחרונים… אל תלכו אחורנית.

 

תאומים

חשבון הנפש שלכם: מרקורי שליט המזל שלכם עובר כבר בראשון למזל עקרב, ומכניס את התאומים לתהליך רגשי עמוק ובו החלטות הקשורות בצורך בשינויים, הן מבחינת רצינות ואחריות בתחום המקצועי והן בנושאי כספים. הירח הדליי מביא איתו יכולת לראות את החיים מזוית רחבה ואת כל התמונה. התאום שלנו חייב להפגין נחישות בזמן הקרוב, לשדרג יחסים עם מוסדות וארגונים בחייו בעזרת הילוכו האחורי של מרס, ולהשתמש בכלים שלו לא כדי לפתוח זירות חדשות לפעולה אלא כדי להעמיק את הישנות. בשלישי עובר הירח למזל דגים, ואתם חוזרים לעצמכם ובגדול. זמן להתחיל לממש את התובנות שהביא איתו יום הכיפורים.

 

סרטן

חשבון הנפש שלכם: הסרטנון שלנו צריך לגדול, וחשבון הנפש הוא לגבי מידת הגדילה והצמיחה הזו, כולל מתן לגיטימציה לעצמכם להרגיש בעוצמה בעזרתו של מרקורי שעבר למזל עקרב. הילוכו האחורי של מרס בבית הקריירה שלכם מראה על צורך לעצב מסלול מחדש בנושאי קריירה ותדמית, ואחרי שנתיים וחצי שסטורן נמצא מול המזל שלכם נראה שסיימתם את מסלול הטירונות: כעת צריך רק להחליט, וזה בהחלט חלק מחשבון הנפש שלכם כעת שמצריך הליכה מקסימלית על כל הקופה עם כל מה שיש לכם לתת בדיוק בזמן שמרס בהילוכו האחורי מביא איתו הסוסים ואי אמון מצד אחד, אך מצד שני – יכולת להחליט עם כל הקושי שזה מה שיש, ולמרות הקורונה הסגר ורגישות היתר שלכם – תוכלו לעשות זאת. במקום לרדת על עצמכם, נצלו את המקום הרגיש הזה כדי לגרד מהתחתית את מה שיש ולהחליט שהפעם זה יהיה אחרת. בשאיפה… בשלישי – הירח הדגי מביא איתו הקלה, נשימה עמוקה, ויכולת לחזור להרמוניה שאתם כה נזקקתם לה.

 

אריה

חשבון הנפש שלכם: הירח ששוהה במזל דלי בערב הכיפורים ובכיפורים מראה על צורך אמיתי להתבונן בעצמכם עין בעין מעבר ליום הכיפורים הזה, ואתם לא זקוקים לתמריץ כדי לעשות זאת: זה קורה ממילא עכשיו בימים אלה. חשבון הנפש הזה עוסק ביחסים שבינכם – לבין העולם: היכן אתם עומדים עכשיו מול הדרישות שלו, ולהיכן לשלוח את האנרגיה העוצמתית שלכם כדי שתהיה אפקטיבית ומדויקת. מכיון שהירח שוהה במזל דלי חלק מהאנרגיה הזו חייב להיות מנותב ליחסים עם מי שממול. זוגיות ושותפויות הן שתי אפשרויות שמצריכות מהאריה לדעת לוותר על האגו ולהכניס אדם אחר לחייו, אם ממקום זוגי או עסקי ואפילו חברתי ולאריות לא תמיד זה קל למרות החביבות הראשונית.. חשבון הנפש אם כך עוסק השנה ביכולת לפנות מקום גם לאנשים אחרים בחייכם, מה שאומר לקחת צעד אחורה ולתת מקום לשני.. זה לא יהיה קל אבל דווקא השנה הדיאלוג הזה הופך פורה ומפרה מתמיד, לאן שלא תקחו אותו. בשלישי עובר הירח למזל דגים, וזהו זמן טוב לדבר על רגשות בכלל ורגשות ספצפיים שקיימים בחייכם כעת, לנתח אותם לרגע, ולראות אם יש לכם את היכולת לתת להם מקום גדול יותר בחייכם, כולל הפקטור של אי הוודאות שהם מביאים איתם.

 

בתולה

חשבון הנפש שלכם: מרקורי עובר לבית התקשורת שלכם, וחשבון הנפש שלכם יהיה קשור לתקשורת שלכם. עד כמה באמת דיברתם ושיתפתם בחודשים האחרונים לגבי מה שאתם מרגישים ורוצים? עד כמה הייתם קשובים למי שמישהו רצה לומר לכם? אולי זה הזמן להחליט שמעכשיו מורידים את הציניות והביקורתיות, ומקשיבים באמת. הירח שנמצא בבית העבודה שלכם מדגיש את הכוון שאליו אתם צריכים לכוון חשבון נפש נוסף: הכוון המקצועי. האם אתם באמת מקשיבים לעצמכם עכשיו בכל מה שקשור לעבודה? האם עשיתם את כל מה שניתן לעשות כדי להתגבר על המכשולים של התקופה הזו? ובנושאי בריאות – האם הקשבתם באמת לגוף שלכם לאחרונה, בתולות? יום שלישי מביא איתו את הצורך להשקיע קצת יותר בזוגיות וביחסים, ולהיות שם עבור אדם קרוב שזקוק כעת לכם ולחכמתכם.

מאזניים

חשבון הנפש שלכם: הירח שבמזל דלי מצביע על הצורך בחשבון נפש בכל מה שקשור לרגשות עדינים וביטויים, מאזנאים. זהו זמן לעסוק בכל מה שקשור ליצירתיות ו..אהבה. כן כן. מה קורה אתכם לאחרונה מבחינה רגשית? האם אתם יודעים לבטא רגשות כעת או מסתגרים מתחת לשיחות ולמלים? ומה עם הצד היצירתי שלכם, שזקוק עכשיו לפוש רציני כדרך לצאת מהדכאון ומהכובד שהתהליך שעובר על כולנו הכניס אתכם אליו? זמן טוב להחליט שמעכשיו – מתחילים לחשוב מחוץ לקופסה, ולא נותנים למציאות לעצור או לדכא אתכם ובטח לא לבדידות שהיא מביאה איתה. כוחו של המאזניים, מזל קרדינלי שיוצר אנרגיה, הוא גם ביכולת שלו ליצור מצבי תודעה חדשים כשהוא מרגיש שהישנים חסומים בפניו. בשלישי – יכולת לתרגם את הדרייב והמחשבות שלכם לגישה יצירתית מבחינה מקצועית, ולפתוח דף מקצועי חדש ומעניין ונכון למה שקורה כעת.

 

עקרב

חשבון הנפש שלכם: מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל שלכם בערב יום הכיפורים מצביע על הצורך שלכם בתקופה הזו לעשות חשבון נפש אמיתי בכל מה שקשור לתקשורת שלכם, עקרבים: האם אתם מרגישים שהסביבה מבינה מה עובר עליכם כשאתם לא משתפים? ואולי הגיע הזמן לנצל את הימים האלה כדי נקות את המשקעים הרגשיים שאגרתם ואולי גם לפתוח דף תקשורתי חדש עם הסביבה, של תקשורת כנה וישירה. זמן טוב לשתף רגשות בזמן אמיתי ובלי דיליי שיגיע בהמשך? הירח במזל דלי מצביע על הבית והמשפחה כמקום שבו אפשר לעשות חשבון נפש אמיתי הקשור ליחסים עם בני הבית, בעוד מרקורי מצביע על העניין עצמו- התקשורת שלכם. הגיע הזמן ללמוד לדבר, עקרבים. בשלישי – הירח עובר לבית היצירתיות שלכם, עקרבים – זמן טוב לתקשורת יצירתית אמיתית עם התובנות של תחילת השבוע

 

קשת

חשבון הנפש שלכם: חשבון הנפש שלכם עוסק במלים שלכם, קשתים: כאלה יש לכם ואפילו הרבה.  הקשת הוא פטפטן נלהב. אבל האם המלים האלה מבטאות את מה שאתם באמת מרגישים, מתחת לפני השטח? כנות ועומק – אלה אולי המקומות שמתאימים לחשבון הנפש המקומי שלכם כעת. מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל עקרב מדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם לתרגם את כל מה שקורה מאחורי הקלעים למלים שאפשר לדבר לשתף ולחלוק, וגם זה – מתחבר לצורך לעשות חשבון נפש אמיתי בקשר לרגשות שנמצאים במלים שלכם בימים אלה. יופיטר שליט המזל שלכם יעבור בתקופה הקרובה למזל דלי, ואז כל הדילמות האלה יעלו ויצופו מעצמן… בשלישי – הירח הדגי מדגיש את הצורך בהשקעה אמיתית בבית ובסביבתו: ארגון הבית, ניקוי ושינוי אווירה – פיזית ומנטלית. הגיע הזמן להשקיע בשורשים שלכם.

 

גדי

חשבון הנפש שלכם: חשבון הנפש שאתם זקוקים לו שקשור לתקופה הזו קשור לכל המלים שמתחברות למלה בטחון, והבטחון הזה קשור פעמים רבות אצל הגדי לנושאי חומר וכספים. זוית הפעולה שמתרחשת ממש עכשיו בין סטורן שליט המזל שלכם לבין מרס שבהילוך אחורי ממילא מביאה איתה צורך בחשבון נפש בכל מה שקשור לחומר כספים עסקים ויזמה בכלל. זוהי תחושה של עצירה לצורך בדק בית אמיתי לפני שממשיכים קדימה. חשבון הנפש שלכם עם עצמכם הוא המחיר ששילמתם עבור החשיבה והמיקוד בתחום הפרקטי הכלכלי והכספי תוך הזנחה מסויימת של התחום הרגשי, מתוך תחושה שהוא פחות חשוב עכשיו, וגישה ריכוזית של רק אתם יודעים הכי טוב בלי לשתף אחרים. הגדי רגיל להיות לבד במערכה, אבל יש הבדל בין לבד לבין בודד, והתחושה שהכל עליכם חזקה במיוחד כעת, אבל זו תחושה שרבים מכם טיפחו מתוך ההרגשה שאי אפשר לסמוך בעצם על אף אחד… אז חשבון הנפש שלכם הוא בדיוק על זה: בני ובנות זוג, שותפים או לדרך, שותפים עסקיים או קולגות מקצועיות – האם תהיו מוכנים לסמוך מעתה והלאה על מי שאתכם או לפחות לנסות? כשסטורן יעבור בסוף השנה למזל דלי וגם ישאר שם זמן רב, תוכלו אפילו לבדוק אם זה באמת השתלם… בשלישי – מלת המפתח היא תקשורת. הירח עובר לבית התקשורת שלכם ויש לכם הזדמנות מצוינת לשתף במלים את כל התובנות האחרונות של הכיפור והסגר והאסימונים שנפלו.

 

דלי

חשבון הנפש שלכם: הירח שוהה במזל שלכם בראשון ובשני, ונראה שחשבון הנפש האמיתי כעת הוא שלכם עם עצמכם. כוכב אורנוס ממשיך להתקדם במזל שור ונמצא כרגע במעלה העשירית, בבית המשפחה שלכם. בית ומשפחה – אלה הנושאים המשמעותיים כעת, וחשבון הנפש שלכם עוסק בשאלה: האם אתם מוכנים לוותר על הצד האינדיבידואליסטי שלכם ועל הצורך החזק בספייס וחופש אישי, תמורת הקמת משפחה ותא רגשי חמים ובטוח? התשובה אינה מובנת מאליה, ודליים רבים גם עושים כביכול את הדבר הנכון מבחינת הקשרים או המערכת המשפחתית, אבל דיפ דאון הם עם עצמם, ומתחברים רק כלפי חוץ. זהו זמן לכנות עם עצמכם: האם אתם מוכנים לוותר על הבונוסים של הלבד האישי – בפועל או ברגש – תמורת המקום שבו אפשר לתת מעצמכם לאנשים אחרים? לתת לתמוך להכיל… להיות שם עבור מישהו אחר גם אם זה בא כביכול על חשבונכם – האם אתם מוכנים להגיע למקום הבוגר הזה, או להשאר עדיין בתוך עצמכם, חסרי אמון שזה אפשרי ושלא תיעלמו מתחת למסגרת משפחתית חמה שדורשת את כל כולכם… חומר נפלא למחשבה בעיקר עכשיו, כשיום הכיפורים והסגר מפגישים אותנו עם עצמנו, ובעוצמה. בשלישי – הירח עובר למזל דגים, המאכלס את בית החומר והכספים שלכם. זהו זמן להתארגן מחדש מבחינה חומרית וכלכלית ולעשות התאמה לתקופה הקרובה שתהיה אפילו דורשנית יותר מזו.

 

דגים

חשבון הנפש שלכם: מיקומו של כוכב מרס בהילוך אחורי בבית החומר והכספים שלכם, מראה על חלק מחשבון הנפש שלכם: הצורך בבטחון חומרי, וברגלים איתנות על הקרקע. מצד אחד אתם כל כך זקוקים לזה, אך מצד שני נראה שאתם הם אלה שיורים לעצמכם שוב ושוב ברגל או לפחות לא מרגישים אף פעם שעשיתם מספיק.. הירח שבמזל דלי מאחורי הקלעים מראה שהגיע הזמן להתחבר יותר לאינטואיציה שלכם ולהקשיב לה, במקום להקשיב לפחדים שלכם ולפעול – או לא לפעול לפיהם. חשבון הנפש האמיתי שלכם איפה הוא הצורך להיות נאמנים לצד שתומך בצמיחה ומאמין ביזמות אישיות, במקום בצד שמאמין שלא באמת מגיע לו לקבל וליהנות מהבטחון הזה וכל הבונוסים שהוא מביא איתו…זה הזמן להתחבר לעולם גם דרך הדגיג היצירתי עם כל היצירתיות והדמיון שיש בו וגם דרך הדגיג השני – זה שמוכן לצאת מהאקוורים, לשים את הסנפירים על הקרקע, ולהוכיח לעולם שהוא יכול גם להתגבר על הפחדים שלו, ולהמציא את עצמו מחדש – בקונספט הוויה אחר, ובפורמט פעולה שונה. ביום שלישי הירח עובר למזל דגים, כמה מעניין, וזה בדיוק הזמן לחבר את התובנות שהיו לכם והאסימונים שנפלו עם הצורך להיות כאן ועכשיו, ולקבוע עובדות בשטח. קדימה!

אז.. גמר חתימה טובה וכל זה, צום נעים למי שהחליט סופסוף על דיאטה (אני למשל), ובינג' הסטרי של כל הסדרות שהקלטתם לכיפור הזה (ואם לא הקלטתם עד עכשיו – אז מהררררר!)

מיאיר 🙂

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן