הורוסקופים סופשבוע: 7-8/10

אז.. מה קורה לכוכבים בסופ'ש?

ירח  בדגים 150 ונוס 150 שמש  

שמש במזל מאזניים 120 סטורן ומרס

מרקורי במזל בתולה 120 פלוטו 180 נפטון (יציאה)  90 מרס (יציאה)

ונוס במזל מאזניים

מרס במזל תאומים 120 סטורן 90 נפטון  (כניסה)

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (מדויק!) בנסיגה

יופיטר במזל טלה בהילוך אחורי

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים 60 פלוטו

פלוטו בגדי

 

שבת 8/10

ירח  בדגים צמידות נפטון 180 מרקורי 90 מרס 60 פלוטו  

שמש במזל מאזניים 120 סטורן ומרס

מרקורי במזל בתולה 120 פלוטו 180 נפטון (יציאה)  90 מרס (יציאה)

ונוס במזל מאזניים

מרס במזל תאומים 120 סטורן 90 נפטון  (כניסה)

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (מדויק!) בנסיגה

יופיטר במזל טלה בהילוך אחורי

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים 60 פלוטו

פלוטו בגדי

 

אז.. מה קורה בסופ'ש? בסוף השבוע הזה נחווה ירידה במצב הרוח, מעין צלילה כזו פנימה, אחרי שבוע של אפים ודאונים, כמו מזג האוויר שמשתנה במהירות בתקופת המעבר הזו – גם הרגשות משתנים עכשיו, ומיקומו של הירח במזל דגים רק מגביר את תחושת חוסר הודאות, הרגישות והפגיעות.

כן, הירח שבמזל דגים העגמומי קצת מוריד אותנו בשישי, וההשפעה הזו אפילו מתחזקת בשבת עת הוא נצמד לנפטון הרגשני: הצירוף של השנים האלה יחד הוא באמת סוג של נדנדה רגשית, לכאן ולכאן, וכדאי למצוא דרכים כדי שהרגש לא ישפיע עלינו באופן קיצוני כל כך.

בנוסף ממשיכה זוית הפעולה בין סטורן הנוקשה לאורנוס התזזיתי להשפיע עלינו, כשהיא מעניקה לנו פתיל קצר תגובות קיצוניות ופה ושם גם אגו נפיץ במיוחד שעלול לזהות כל תגובה או מלה כמופנית אישית נגדו, וחבל.

סוף שבוע עם מעורבות רגשית גבוהה ועצבנית, שבו מומלצת פעילות פיזית במקומות שקטים, עם אנשים רגועים, ולא מקומות בילוי אגרסיביים או פקקים מעצבנים… אם יש כאלה.

מעכשיו יש לנו חופש סוכות עד יום רביעי.. עד שהילדים כבר התחילו קצת לחזור למסלול ושוב הכל מתנתק ונצטרך להתחיל מהתחלה.

ואנחנו? שוב לחפש ביאוש מקום מוצל ולזחול בפקקים כדי לפגוש שם העתקים שלנו רבים בדיוק את אותם ריבים?…

מודה, אני קצת פסימי לגבי הימים הקרובים. אולי כשהירח יעבור בראשון לטלה ויצמד ליופיטר יגיעו יום או יומים אנרגטיים ואופטימיים..

בשאיפה.

אצל הילדים נראה שכל החגים כבר הפכו לעיסה דביקה ולא ברורה. כשמיה ויונתן שמעו שאני הולך לכלבו הם ביקשו שאביא סופגניות. הצעתי שבמקום זה אביא אוזני המן. בסדר… הם הסתכלו בי באדישות וחזרו לריב כמו שהם אוהבים.

חגים עליך, ישראל.

כשאחזור מהכלבו יתחיל הויכוח של קיבלתם שעורים לחופש? ברור שלא… שמענו, שמענו. ועכשיו, לך תביא מהר את היומן אם אתה רוצה אחר כך לשחק עם רן!

שויין. הפכתי להיות אבא צפוי ומשעמם כמו כל אלה שלא רציתי להיות כמותם.. מקווה שהם ישרדו אותי. בעצם אני אותם. כולנו בעצם במסע ההשרדות הזה.  

זהו, נגמרו האידיאלים. הלו מציאות. אין יותר חלומות. הפכתי צרכן של אינפורמציה שימושית שפעם בזתי לה כל כך.. אוף. רגע,  ילדים – תגידו לי רק דבר אחד: מי הכניס גרב כחולה לתוך קערת המים של החתול?

ועכשיו.. או, הנה שיעורי הבית: מי יודע מה ההבדל בין לימון לאתרוג? יונתן? מיה? הלו??

שנטובה, חתימה טובה, סוכה טובה, וחקשמח ומבדח, אנשים.

 

 

וכך נראית מפת השמים בסוף השבוע

@

 

 המכללה לאסטרולוגיה וקורס הדגל שלי: קורס אסטרולוגיה און-ליין – Master1

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך והאנשים הקרובים אליך ולשלוט בחייך?

ב קורס מאסטר1 תלמד לעשות זאת בשיטה הייחודית שלי תוך שלושה חודשים בליווי אישי שלי

כל הפרטים – נמצאים כאן – Master1

 

@

רוצים  לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

@

ומה קורה למזלות?

טלה

נראה שבסוף השבוע הזה כדאי לעשות הרבה פחות,  טלאים. הירח במזל דגים ממליץ בעיקר על מנוחה, ואכן, זה בדיוק הזמן לטעון מצברים, ולא לעייף את עצמכם לקראת שבוע מעייף בפתח

שור

הצד החברתי שלכם פעיל במיוחד בסוף השבוע הזה, קשתים. זהו זמן להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, לפגוש אנשים חדשים, ולאפשר להם להתקרב. טיול למקום חדש ירחיב את הלב.

תאומים

זהו סוף השבוע הראשון של מרקורי מאז יצא מהילוך אחורי, ועדיין לא חזר לעצמו מבחינת איכות וקצב. זהו זמן לשדרג תקשורת משפחתית, ולחזור למלות הקרבה ותחושת הביחד שחסרה לכם.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שבמזל דגים מביא איתו צורך בתנועה, בהרחבת אופקים, ובטאץ' של נופים אחרים. זמן מצוין לנסוע, לחוות, ליהנות ממקומות לא מוכרים, ולהיטען באנרגיה חדשה.

אריה

סוף השבוע הזה עלול להיות רגשני מדי לאריות תאבי האקשן שלנו. שיקול הדעת שלכם אינו במיטבו. זמן מצוין לשיחות עומק מרגשות, אבל גם לזהירות מכסימלית בכבישים ובדרכים.

בתולה

זוגיות ויחסים – נראה שאלה הנושאים המשמעותיים בסוף השבוע הזה, בתולות. הירח שוהה בבית היחסים שלכם, וזהו זמן איכות מצוין להעמקת יחסים וקשרים קרובים, או..לצאת לדייט

מאזניים

השמש חוגגת לכם סוף שבוע, וונוס עוזרת לכם לפתוח את הלב אך כמעט ולא יוצרת זויות עם כוכבים אחרים. זהו סופ'ש רגשני, וכדאי לבלות עם אנשים שאוהבים אתכם כפי שאתם, ולא להשאר לבד.

עקרב

הירח שוהה היום במזל דגים המאכלס את בית הרומנטיקה שלכם, השייך גם הוא ליסוד המים. המיקום הזה הופך את הסופ'ש לרומנטי במיוחד: פתחו את הלב, ותנו מקום לאהבה.

 

קשת

הקשת אוהב מאוד נסיעות וטיולים כידוע, אבל הרבה יותר מתאים בסוף השבוע הזה לבלות בבית, ובחיק המשפחה. זמן לארגן את הבית, לשנות אווירה, לארח או להתארח, ולחזור לסוף שבוע של ביחד, כמו בעבר.

גדי

הירח שוהה בבית התקשורת שלכם בסוף השבוע, וזהו זמן מצוין להוריד קצת את השריון הגדיי הקשוח, לדבר לשתף ולחלוק את השבוע הטעון שעבר עליכם. מרקורי מביא איתו רצון לנסיעות שלא התאפשרו לאחרונה.

דלי

השישי הזה יתאים למסע קניות גדול לבית למשפחה ולעצמכם. זהו סוף שבוע שמתאים לסדרת מפגשים שמחים עם חברים שמזמן לא פגשתם. זוית הפעולה בין סטורן לאורנוס עלולה לגרום ללחצים ושינויים פתאומיים במצב הרוח.

דגים

הירח שוהה במזל שלכם בסוף השבוע הזה, אלמנט שמוצא אתכם במיטבכם עם מינון גבוה של נוכחות וקסם אישי. זמן מצוין למסיבה טובה, למפגשים חברתיים, ולכל מה שעושה לכם טוב על הלב.

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן