תחזית שבועית – מה קורה בכוכבים? 5 ליולי 2020

 

בתמונה למעלה: הכוכבים סטורן ויופיטר במזל גדי

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

מתח עצבים וחוסר סבלנות, פתיל קצר וגישה אלימה – כל אלה עלולים להופיע ובגדול בשבוע האחרון להילוכו האחורי של מרקורי במזל סרטן, ובזוית שהוא יוצר עם מרס האגרסיבי.

לכן כדאי להזהר השבוע במלים שלנו. טוב שיש את ונוס הרגשית בזוית פרקטית למרס, כדי לנסות ולאזן. אבל לך תאזן את סוס הפרא הזה…

אבל זה לא רק הוא: סטורן הנוקשה חוזר בהילוך אחורי למזל גדי שם ישהה עד סוף ספטמבר, ויחזיר שוב את המועקה והמצוקה הקשורה לצד הכלכלי של כולנו. הכובד המוכר הזה השתנה כשהוא יצא לגיחה קצרה לא מזמן במזל דלי, ואז פתאום הגיעה התקוה, והיתה תחושה של שינוי חיובי, כולנו הרגשנו שאפשר לשנות גישה וזה גם יצליח, אנשים התחילו לחייך והקורונה כך נדמה הבינה את הרמז והתרחקה…

אבל כעת עם הילוכו החוזר של סטורן במזל גדי יש לנו שוב פרק זמן מעביד ומעיק של שלושה חודשים בערך של אימוץ שרירי השרדות קיטורים ולחצים מכוון חשבון הבנק שלנו, לפני שיתחיל ללכת שוב קדימה אבל למזל דלי יחזור ממש בימים האחרונים של דצמבר…

וזה אומר מעכשיו בגדול עד סוף השנה – השרדות הוא שם המשחק! (האמת שמבאס אותי אפילו לכתוב את זה אבל..).

ובינתיים – צירוף הלחצים של סטורן הנוקשה שהולך אחורנית במזל גדי, הצמידות בין פלוטו ליופיטר שמחזירה איזה שביב קורונה לגל שני זעיר, אורנוס שרץ קדימה במזל שור ומכריח אותנו לאלתר להבריק למצוא פתרונות ודרכי מילוט ומרס האלים ומרקורי שעוד שבוע טוחן את ההילוך האחורי המעצבן הלא נגמר הזה – שבוע שכזה.. אשכרה.

המפחידה יותר היא האלימות המתחזקת: גם המשטרה הפכה פה אלימה מאוד, ונכנסת באוטיסטים ובצעירים חסרי ישע בלי רחמים, אוזקת ומכה בגלל מסיכה עלובה או תעודת זהות בלי לשאול או לברר..

ריבונו של עולם, המשטרה היא למען האזרחים ולא להיפך, נכון? או שאולי אני זה שטועה..

אז זה, וגל הרציחות המתחזק והדקירות שחוזרות עם מרס שעבר לטלה – כל אלה גם הם בעלייה עכשיו: אני מתחנן – לכו עם מסיכה, ואל תתנו לשום ערימת שוטרים אלימה סיבה להתנפל עליכם ולאזוק אתכם לקרקע – הרשת מליאה סרטונים כאלה של שוטרים שאיבדו את הצפון, שבמחשבה שניה כבר הרבה זמן בעצם לא היה שם…ומה שמפחיד יותר שהתחלנו להתרגל גם לזה.

מכביד, אלים, קצת מייאש אבל כזה שמכריח אותנו למצוא תשובות ופתרונות למרות הכל – זה השבוע שלנו. אוףףףף!

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@ מרס בזוית פעולה למרקורי בהילוך אחורי

@ ונוס בזוית מעשית למרס לאורך כל השבוע

@ השבוע האחרון של מרקורי בהילוך אחורי

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו שנמצא עדיין בהילוך אחורי, לכוכב מרס האגרסיבי.

מבחינה תקשורתית – זו אחת הזויות הקשות והלא נעימות שאנו יכולים לחוות. הפעולה שמרס עושה למרקורי בזוית הפעולה היא הקצנה: הקצנה של דיעות, של גישה, של דרכי פעולה, ושל פתיל קצר עצבני וחסר סבלנות.

בגדול, מרס הופך את הדיעות שלנו לעקרונות בלתי מתפשרים, ובעיקר הופך אותם לחלק מאתנו עד כדי כך שאנחנו מוכנים ממש להכנס למאבק פיזי עליהם, שלא לדבר על מילולי, עד כדי כך התחושות חזקות.

אי לכך נפגוש השבוע הרבה ויכוחים עימותים מאבקי כוח ודרמות ואפילו אלימות פיזית – בגלל נוכחותו של מרס במזל טלה, כל נושא הסכינים עלול להיות מודגש, וכדאי להזהר.

לכן כדאי השבוע להיות מאוד רגישים לטונים שלנו ושל בני שיחנו, וכשהשיחה מתלהטת – לעצור, לנשום לרגע, לספור עד עשר, ואם אפשר – לחייך. בלי חיוך זה לא יעבוד, חברים, ולכן – הכניסו אותו כרשימת הטו דו ליסט ההכרחית של השבועה הזה, כי השפעתו עשויה להיות מדהימה כשהוא מגיע במקום הנכון.

מה כן? פעילות פיזית – והרבה ממנה, כדרך לשחרר מתחים ולחצים, ולתת לנפש קצת מרגוע, ומשם – גם הגוף ירגע. הליכה, ריצה שחייה וחדר כושר – זה הזמן לכל אלה, ובגדול.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, סרטן גדי מאזניים… ובעקיפין כולנו.

 

הזוית החיובית של השבוע – כן, יש גם זויות חיוביות בכוכבים ואפילו הרבה: הזוית המדוברת היא זו הזוית המעשית בת ה 60 מעלות בין ונוס הרגשית, למרס האגרסיבי.

הזוית הזו עשויה לפעול באופן שמאזן מעט את זוית הפעולה בין מרס למרקורי כוכב התקשורת, למתן את התגובות של כולנו, ולהכניס קצת יותר הגיון אמפטיה ורגשות רכים למערכת החשיבה שלנו, ולאזן חלק מההתלהמות והתגובות הקיצוניות שבין מרס למרקורי.

הזוית הזו גם מראה על אפשרויות מעניינות של שיתופי פעולה נאים, למען הצלחתם של אתגרים משותפים הן מבחינה  עסקית וכלכלית והן מבחינה חברתית.

המיקום הזה עשוי להביא איתו גם קידום מעניין לאנשים שלוקחים עכשיו יזמה, אולם לא רוצים לפעול לבד אלא עם מי שמשלים אותם: זו גישה מעניינת שמאפשרת לכל אחד להתבטא כפי יכולתו, ולא לבטא שתי אנרגיות דומות על משבצת פעולה אחת, אלמנט שעלול להביא איתו מאבקי כוח ואגו.

מי בעיקר יוכל ליהנות מהזוית הזו?  מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה, דלי, טלה סרטן וגדי.

 

התקשורת שלנו – זהו השבוע האחרון של הילוכו האחורי של מרקורי במזל סרטן, וכדאי להיערך לכך.

מאמצע השבוע ואילך מרקורי מאט את הקצב ועוצר לגמרי בסוף השבוע: ביום הראשון בשבוע הבא הוא כבר חוזר להילוך רגיל, אבל יקח לו זמן עד שיחזור לקצב הרגיל שלו, ולכן כדאי לקחת בחשבון את השבועיים הקרובים – זה שמגיע וזה שאחריו – כמקום שבו המימוש היזמה והביצוע שלנו עלולים להיות איטיים מהרגיל, ופה ושם גם לעלות על שרטון: סבלנות ואורך רוח הן מלות המפתח לכל העושים במלאכה, בשבועיים האלה.

מי בעיקר יושפע ממהלכיו של מרקורי השבוע ובשבוע הבא? מזלות בתולה, תאומים, קשת, דגים, סרטן גדי מאזניים וטלה.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם שוהה אמנם במזל טלה שעליו הוא שולט, אבל עם כל האנרגיה העוצמתית הזו ובזוית למרקורי כוכב התקשורת הפתיל שלכם קצר במיוחד. חשוב לא לאבד את הראש כשדברים יוצאים משליטה, ולא לומר דברים שאחר כך תצטערו עליהם. גלו איפוק!

שור

ונוס שליטת המזל שלכם נמצאת בבית והכספים שלכם, מיקום מבורך כלשעצמו למרות שהיא עלולה לגרום להוצאות גבוהות בעיקר על פינוקים ואוכל, וחבל… כשונוס  בשטח – הדיאטה נעלמת. הזוית הפרקטית שלה עם מרס מאפשרת שתופי פעולה נאים.

תאומים

 זהו השבוע האחרון של מרקורי שליט המזל שלכם בהילוך אחורי, וכדאי להשתדל להעביר פגישות חשובות ויזמות חדשות לשבוע הבא, ולא להתעקש על השבוע הזה אלא אם המדובר על תכניות שנדחו שוב ושוב, החזרי חובות, או מכירת נכסים וחפצים: לקנות – רק בשבוע הבא.

סרטן

השמש ממשיכה עדיין להביא איתה ימי הולדת משפחתיים במיוחד כדרך הסרטנים, אבל מרקורי כוכב התקשורת מבלה את השבוע האחרון בהילוך אחורי במזל שלכם: זמן לסגור סופית קשרים שמיצו את עצמם ומצבים שנמשכו יותר מדי, ולפנות מקום – גם בלב – לאנרגיה חדשה.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל סרטן הרגשני, והאריה שלנו סובל ממצבי רוח לא יציבים ומדרמות קטנות וטורדות מנוחה פה ושם. ונוס שהולכת קדימה בבית החברתי שלכם עוזרת לכם לשפץ קשרים חברתיים וקשרים עם מוסדות וארגונים בחייכם כעת.

בתולה

ונוס הרגשית שוהה בבית הקריירה שלכם, בתולות,והפעם בהילוך קדמי: זה בדיוק הזמן לסיים תהליכים שמיצו את עצמם, וליהעזר גם בהילוכו האחורי של מרקורי כדי לסיים סופית דברים וקשרים שהעיקו עליכם לאחרונה: הגיע הזמן לדבר לשתף ו..להחליט.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע קדימה במזל תאומים השייך גם הוא ליסוד האוויר, והקלילות שהיא מביאה איתה ליחסים ולתקשורת שלכם עוזר לכם לקדם נושאים שנעצרו לאחרונה. הילוכו האחורי של מרקורי השבוע מביא איתו חומר למחשבה בנושאי אמביציה וקריירה.

עקרב

הילוכו האחורי של מרקורי בבית הצמיחה וההתפתחות האישית עשוי לעורר געגועים לנסיעות וללימודים, אולם רק מהשבוע הבא ניתן יהיה לראות את כל התמונה ולקבל החלטות בנושא. מרס במזל טלה מביא איתו הרבה מרץ לבית העבודה שלכם, אולם חשוב לשמור על הבריאות כעת ולא להגזים.

קשת

מיקומו של כוכב מרס במזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש עושה לכם טוב על הלב: הוא מביא איתו את כל האנרגיה שהייתם צריכים לאחרונה ולא קיבלתם, כדי לסיים יזמות מעניינות ולקדם תהליכים שחשובים לכם. זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם, ו..לגשת לביצוע.

גדי

הילוכו האחורי של מרקורי במזל סרטן בבית הזוגיות והיחסים שלכם מסתיים השבוע: זה השבוע האחרון שבו הוא יוכל לסייע לכם לפתוח דברים לעומק עם בן או בת הזוג, לנקות משקעים רגשיים, או לסיים קשר שמיצה את עצמו בשבוע הבא – הכל משתנה…

דלי

ונוס שהולכת קדימה בבית הביטוי האישי שלכם, מאפשרת לכם להיות יצירתיים ומרתקים מתמיד. זהו זמן טוב לפנות מקום בלב אם קשר שהיה לכם בעבר עדיין מכאיב בזכרונו, ולאפשר לאנשים חדשים להכנס. זמן טוב לגישה יצירתית מעניינת, ולחשיבה מחוץ לקופסה.

דגים

זה השבוע האחרון שבו מרקורי כוכב התקשורת שוהה בהילוך אחורי בבית הרומנטיקה והרגשות, וזהו זמן טוב לסיים להתאבל על קשרים מהעבר, או לחילופין לנסות ולהחזיר אהבה שעדיין טריה בלבכם: עשו זאת השבוע – או קבלו החלטה, ובשבוע פתחו דף חדש ואוהב לאהבה, ולעולם בכלל…

 

אז.. שבועטוף!

מיאיר 🙂

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן