תחזית יומית – שני 30 למרץ 2020

 אז… מה קורה היום בכוכבים?

 

שני 30/3

ירח בתאומים 90 מרקורי ונפטון 60 שמש

שמש במזל טלה .

מרקורי במזל דגים

ונוס במזל שור 120 מרס ויופיטר 60 נפטון

מרס במזל גדי ללא צמידות יופיטר (יציאה) צמידות סטורן (כניסה) צמידות  פלוטו (יציאה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (כניסה) 60 נפטון

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

@

הלחץ שהתחיל אתמול ממשיך ומתחזק גם היום, כשאחד השיאים שלו יגיע מחר, עת כוכב מרס יעבור למזל דלי, ויצמד באופן מדויק לסטורן הנוקשה.

זויות הפעולה שיוצר היום הירח עם הכוכבים מרקורי ונפטון המטשטש ומערפל (מסומנות באדום) ביחד עם התגברות הלחץ כשמרס נצמד כמעט במדויק לסטורן (מסומן באדום) מראות על יום נוסף שבו נהיה חייבים לסנן הרבה מאוד אינפורמציה וליצור לנו לא רק סדר עדיפויות חכם להוצאת האנרגיה שלנו, אלא גם לו'ז מדויק ככל האפשר כדי שסדר העדיפויות הזה יבוא לידי ביטוי, ובאופן המעשי ביותר.

אלא שהמעורבות הרגשית הגבוהה בהחלטות שלנו שיוצר הירח במזל תאומים בזויות שלו למרקורי ולנפטון, מקשות עלינו מאוד ליצור סדר עדיפויות שכזה: תחת זויות כאלה הרגש הוא זה שקובע סדרי עדיפויות, מה שאומר שמה שמלחיץ הכי הרבה זוכה לטיפול הכי מהיר, או לתגובה הכי קיצונית, כששניהם גם יחד מקשים עלינו לא רק לראות את הדברים באופן אובייקטיבי, אלא גם לבחור בתגובה הנכונה שגם תסיר את הלחץ, וגם תחזיר אותנו לבסיס פעולה פרקטי ויציב הנשען על עובדות, ולא רק על רגשות.

אולי משום כך, כדאי שנלך היום בהפוך על הפוך: נקבע את סדר הדברים לפי מידת החשיבות המעשית שלהם ולא לפי מידת הלחץ הרגשי שהם משחררים, למרות שבאופן טבעי זה בדיוק יהיה הכי קשה לעשייה: באופן טבעי אדם רוצה קודם כל להסיר את הלחץ לפני שהוא מתפנה למה שלא מלחיץ אותו באופן ישיר.

לכן מודעות במינון גבוה יותר והחלטות כבר בשעות הבוקר לגבי הדרך הטובה ביותר שבה ננצל את היום הזה באופן המעשי ביותר בלי קשר לאימפקט הרגשי שיש לפעולות האלה עלינו ועל הסובבים אותנו נחוצות ביותר, ואפשר גם לדרוש זאת מאלה שאתנו: בואו נעזוב את כל הרגש הזה לרגע ובעיקר את כל מה שמעורר אותו לעוף איתו ולגרום לנו לאבד פרופורציות כמו טלביזיה שפתוחה נון סטופ וחדשות אינסופיות, אלא ננסה לשנות אווירה כמו מעבר לצ'אנלים אחרים שבהם יש מוסיקה קצבית מעוררת, אנשים שמחים, וכל מה שמחזיר אותנו לפרופורציות ומזכיר לנו שהחיים עצמם חזקים מכל זה, ואלה אנחנו שיכולים לקבוע עד כמה בסופו של דבר נהיה חזקים מול הלחץ גם מבחינת המערכת החיסונית שלנו וגם מבחינת היכולת לתפקד כרגיל, וכך גם לשדר יציבות למערכת סביבנו, אלמנט שיחזור אלינו כמובן וגם יחזק אותנו כתגובה.

ואלה לא חייבות להיות החלטות גדולות. להיפך. אפילו ההחלטות הקטנות ביותר, בעיקר הן, אלה שבאמת קובעות איך יראה היומיום שלנו, יכולות להיות פקטור משמעותי שכזה, כמו לנקות סוף סוף את המקרר (כן, גם את מדף הירקות למטה), להוציא עשבים שוטים מהגינה,  ולקנות לא רק נייר טואלט אלא גם מגבות נייר כי איתן קל יותר להכין מטוגן, למשל. כן, אפילו החלטות כאלה.

וזה – לא רק רצוי, אלא גם אפשרי.

 

@

כוכב סטורן עובר למזל דלי – ואני עובר לאסטרו-זום!

מפת זום אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום – 550 ש'ח, בביט.

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז – 500 ש'ח

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, תהליכים בקשר בשנה הזו – 650 ש'ח.

יאיר טריבלסקי – 0524215559  [email protected]

@

 

ומה קורה למזלות?

 

שני  30/3

טלה

המגמה התקשורתית שפתחה את השבוע מבחינתכם נמשכת גם היום, טלאים. הירח ששוהה גם היום בבית התקשורת שלכם עוזר לכם להשלים תהליכים שהחלו אתמול, ואפילו להביא רעיון או שנים ליזמה תקשורתית חדשה. זמן לדבר לשתף ולחלוק את שעובר עליכם עם אחרים.

 

שור

הכוכבים מדגישים היום את הצורך להסתכל בעין בוחנת בנעשה בחשבון הבנק שלכם, שוורים. זהו זמן טוב להתארגן כלכלית לתקופה הקרובה ואם אפשר לחשוב כמה צעדים קדימה, ולא לעסוק רק בכיבוי שריפות של כאן ועכשיו. בערב – בילוי שקט עם אדם קרוב.

 

תאומים

זהו יום נוסף שבו שוהה הירח במזל שלכם, ומאפשר לכם להשלים תהליכים שהחלו אתמול, ולפעול באופן ממוקד ויעיל. יום מצוין לכל הפגישות הוירטואליות החשובות של השבוע, ולשיחות המשמעותיות שיש לכם בקשר לשבועיים הקרובים.

 

סרטן

היום הזה מתאים בעיקר לשיחות עומק, לניקוי משקעים רגשיים שהצטברו, ולהורדת מפלס הלחצים והמתחים שהגיעו לשיא בשבוע הקודם. כעת הזמן להשקיע קצת יותר מחשבה בבית, לשפר אווירה, ולשדרג תקשורת עם בני הבית. בערב – ארוחת ערב מקרבת לבבות שכולם מכינים.

 

אריה

הצד החברתי שלכם מודגש גם היום, אריות, וזהו זמן טוב לנסות ולהשקיע קצת יותר במעגלים החברתיים שלכם, ואולי אפילו ליצור לכם מעגל או שנים שלא היו קיימים עד כה עם חברים מהרשת שהכרתם בזמן האחרון. נעים.

 

בתולה

אמביציה ודרייב – אלה המלים שמסמלות יותר מכל את האנרגיה של היום הזה, בתולות. מיקומו של הירח מדגיש את היכולת שלכם לבלוט ולהרשים גם אם לא פנים אל פנים, ואת היכולת שלכם לשלוט במה שקורה ולכוון אותו לפי דרככם. שעות הערב יתאימו לחיבוק מול הסדרה החביבה עליכם…

 

מאזניים

השמש שוהה היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם, הירח בבית התקשורת הגבוהה, וביחד עם יוצרים מצב של שיחות עומק עם בן או בת זוג ומינון גבוה של פתיחות ומודעות ליחסים עצמם. זמן לפתוח דברים שהציקו לכם ביחסים, או… ליזום דייט. החורף עדיין בסביבה, והנשמות התאומות מחפשות חיבוק, כמוכם..

 

עקרב

ונוס הרגשית שוהה עדיין בבית היחסים שלכם, ומדגישה את האפשרות עכשיו לעבוד קצת יותר על הזוגיות והיחסים הקרובים. לעקרבים בדרך כלל לא קל עם ביקורת, אבל אם היא בונה אין סיבה שלא יקשיבו.. פתחו את הלב, עקרבים.

 

קשת

לקשתים יש היום צורך בדיאלוג אמיתי בגובה העינים, ורצוי באחד על אחד. כוכב מרס האסרטיבי יצא סופסוף מהצמידות עם יופיטר שליט המזל שלכם באופן סופי אולם הצמידות המדויקת עם פלוטו עלולה ליצור עימותים פתאומיים, וריבים לא קטנים… גלו איפוק ושליטה, קשתים.

 

גדי

סטורן שליט המזל שלכם מתחיל בימים האחרונים לחקור אזור לא מוכר: מזל דלי. כן, הגיע הזמן לצאת מהקופסה הגדיית הסגורה והמוכרת, למקום פתוח מאפשר ובעיקר – חברתי וחברותי יותר. נכון, גדיים: הגיע הזמן להתיידד מחדש עם העולם, ויפה שעה.

 

דלי

נראה שאין לכם יותר מדי מרץ לאחרונה, אבל אל דאגה: אפשר כבר לשמוע מעבר לפינה את נשימותיו ונשיפותיו של כוכב מרס האגרסיבי, שתיכף יעבור למזל שלכם ויביא איתו אוקיינוס של מרץ ואנרגיה. עד אז תנו לירח שנמצא היום בבית הרומנטיקה סיבה טובה לחזור ולהאמין באהבה…

 

דגים

מרקורי כוכב התקשורת נמצא עכשיו במזל שלכם, וזוהי ברכה אמיתית: מרקורי מאפשר לכם לדבר לשתף לחלוק ובעיקר להיות תקשורתיים, להכיר אנשים חדשים ולהרחיב מעגלים חברתיים ברשת. זמן טוב להחליף תמונת פרופיל, לשים וידיאו מדליק, לאסוף לייקים, ולהתאהב מחדש בעצמכם…

 

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר ?

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן