תחזית יומית – שני 1 ליוני 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני 1/6

ירח במאזניים 90 מרקורי 120 שמש וונוס

שמש במזל תאומים 90 מרס (כניסה) צמידות ונוס (כניסה)

מרקורי במזל סרטן 150 סטורן  (יציאה)120 מרס

ונוס  בהילוך אחורי במזל תאומים 90 מרס (כניסה)

מרס במזל דגים 60 אורנוס

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

הירח שוהה היום במזל מאזניים החברותי, ויוצר זוית פעולה פטפטנית עם מרקורי כוכב התקשורת שעושה צעדים ראשונים במזל סרטן הרגשני.

הזוית הזו מביאה איתה תקשורת מאוד אינטנסיבית היום, וזהו אכן זמן מצוין להיעזר באנרגיה הזו לדבר לשתף ולחלוק, ובעיקר להתמקד ביזמות תקשורתיות חדשות, אבל להזהר מדברנות יתר, וחוסר דיסקרטיות. זוית דיסהרמונית בין הירח הרגשי למרקורי עלולה לגרום לטעויות בשיקול הדעת כשאנחנו מדברים, ולכן הזוית הזו מתאימה בעיקר לצד החברתי שלנו ולא לצד הפרקטי ביומיום.

במקביל נכנסת השמש לצמידות עם ונוס ולהעמקת הזוית עם כוכב מרס, מה שנקרא גם מקל וגם גזר (או גזרת..:-) ) במקביל, אך מכיון שגם ונוס נכנסת עמוק יותר לתוך הזוית עם מרס, אפשר לומר שהוא זה שמכתיב פה את סוג האנרגיה, וזו אנרגיה מרסיאלית פרופר: עצבנית, לחוצה, ומחפשת שחרור, לפעמים בכל מחיר, דרך ריבים חסרי סיבה או טוקבקים ארסיים ברשת.

האנרגיה הזו תגיע לשיאה בהמשך השבוע מרביעי והלאה כשהשמש תכנס לזוית פעולה מדויקת עם מרס והשנים גם ינועו בסינכרון מספר ימים, אבל כבר עכשיו אפשר להרגיש לאן הולכים הדברים.

כשהתחילה הזוית הזו התרחש הרצח של פלויד על ידי השוטר בארצות הברית, ובהמשך – גם הרצח – אי אפשר לקרוא לזה אחרת – בירושלים של הצעיר הערבי האוטיסט על ידי שוטר עם אצבע קלה על ההדק, ואלה שני מקרים שממחישים את האנרגיה המרסיאלית שאני מדבר עליה: פעולה מהבטן ללא מעבר לוגי דרך הראש או חשיבה נוספת.

וזה נכון גם לגבי אקטים פיזיים מהסוג שתיארתי, שכעת כוללים גם הפגנות אלימות ברחבי העולם בעקבות הרצח של פלויד שרק הולכות ומתרחבות בעקבות אותו מרס, וגם לגבי מלים קשות ועימותים מילוליים שאנחנו פוגשים עכשיו יותר ויותר בחיינו וברחבי הרשת.

אין ברירה, נצטרך לעבור את השבוע הזה בשלום וזה אומר לשמור על עצמנו לגלות איפוק ולא להסחף למערבולת של מלים מיותרות ופרשנויות גרועות של מי שנמצא אתנו או מולנו, ולזכור שלמרות ההבנה ההגיון והמודעות של כולנו – עם מרס האצבע קלה מאוד על ההדק, וכמו שאומרים במקרים מזעזעים כאלה – תרתי משמע…

בקיצ – זהירות, חברים!

 

 

@

אסטרו-זום ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מפת זום אין ומפת זומולדת – עד סוף השבוע –  ה 30 למאי – ב מחיר קורונה – 400 ש'ח בלבד!

 0524215559  או  [email protected]     

מיאיר  🙂

 

@

 

ומה קורה למזלות?

שני 1/6

טלה

הירח שוהה לו גם היום בבית היחסים שלכם, אבל הדגש כעת הוא לא רק על נושאי זוגיות, אלא בעיקר על שותפויות ובריתות לעשייה משותפת ולהתמודדות עם אתגרים גדולים. זמן טוב לשתף פעולה עם אדם נוסף שמכיר אתכם היטב ולהכפיל את סיכויי ההצלחה.

שור

נראה שהיום הזה מתאים לניקוי שולחן העבודה מכל מה שהצטבר בו בשבועיים האחרונים, כדי לפתוח דף חדש ואסרטיבי השבוע. זמן לתשלומי חשבונות מסוגים שונים, עיריה או מוסך, ביטוח, וכל אותם נושאים שכדאי פשוט להרים טלפונים, לבצע – ולשכוח מהם. בערב – בילוי שקט.

תאומים

הירח המאזנאי מדגיש את היכולת שלכם לתת היום מקום גדול יותר לאהבה, על כל נגזרותיה, מה שאומר גם שיפור ושדרוג יחסים קרובים, וכמה טלפונים שלא הספקתם בחג גם לרחוקים. שעות הערב יתאימו לבילוי כיפי במיוחד, ואפילו לדייט מקסים, אם הלב פנוי…

סרטן

יש לא מעט תכניות ליום הזה, נושאי בית ומשפחה ממשיכים להיות מודגשים גם היום. זהו זמן טוב לקניות גדולות לבית, לארגון מחדש של הבית וסביבתו, ולשדרוג יחסים במקביל עם בני הבית. שעות הערב יתאימו לשעות יפות של ביחד, ולשתף אמיתי וכן ברגשות.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שלכם נכנסת עמוק לתוך זוית הפעולה עם כוכב מרס וחוסר השקט מתחזק, אך במקביל גם נצמדת השמש יותר ויותר אל ונוס והמעורבות הרגשית ביחסים הולכת וגדלה גם היא.. רכות מול אגרסיה – מי ינצח? יש אפשרות לדרמות קטנות, אבל יש גם עוד אפשרויות..

בתולה

הצורך להמשיך את המומנטום המעשי מתחילת השבוע ממשיך גם היום, כשמעבר לביקורת על הנעשה בחשבון הבנק המצב מצריך כעת גם תכנית פעולה כלכלית מדויקת לחודשים הקרובים, כעת כשהכל הולך ומשתחרר.. מה עושים? מתכננים, ובגדול. שעות הערב יתאימו לארוחה טובה עם אנשים קרובים.

מאזניים

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה לו במזל שלכם, והקסם האישי שלכם ממשיך להיות עוצמתי גם היום. כעת הזמן לתרגם זאת לעובדות בשטח, ועם העוצמה הזו להתמקד בבדק בית אמיתי לגבי התכניות שלכם לעתיד הקרוב, ושיתופי הפעולה עם קולגות מקצועיות. ונוס שבהילוך אחורי לא עושה לכם חיים קלים, אבל..אין ברירה.

 

עקרב

למרות הרצון לפעול ולהפעיל,חשוב היום להשאר בעיקר מאחורי הקלעים, עקרבים, ולא בקדמת הבמה. הירח המאזנאי לא מוצא אתכם במיטבכם, לא פיזית ולא רגשית, והגיע הזמן להשלים את תהליך הטענת המצברים שהחל אתמול. זמן להוריד הילוך… עד מחר.

קשת

חברים מכרים ידידים וקרובים – את היום הזה כדאי להקדיש ליחסים איתם, ונוסיף לרשימה גם את הקולגות המקצועיות, אלה שאיתם אפשר היום להחליט על שתופי פעולה מסוגים שונים. זמן לראות את השלם כולו ולא להתמקד רק בחלקיו. הרחיבו את המעגל החברתי שלכם, קשתים.

גדי

קריירה ודרייב – אלה מלות המפתח של היום הזה, גדיים. הירח שוהה לו בבית הקריירה ליום נוסף, ועוזר לכם לקבל החלטות מקצועיות ולתת כר לפעולה לאמביציה שלכם. סטורן שליט המזל שלכם במזל דלי מתחיל לחבר אתכם כעת לאנשים ולסיטואציות מסוג אחר. מעניין.

דלי

המצאותו של כוכב מרס בבית החומר והכספים שלכם הופכת אתכם לאמביציוזים יותר מצד אחד, אך מצד שני עלולה לגרום להוצאות גבוהות הרבה יותר ממה שתכננתם. חשוב לשמור על הכסף שלכם כעת, ולא לאפשר לרגש לנהל לכם את חשבון הבנק, דליים. שמרו על הקיים, וחכו בסבלנות.

דגים

מרס ממשיך לנוע במזל שלכם, וכדאי להזהר מגישה תוקפנית ומתגובות קיצוניות בימים אלה. מרקורי כוכב התקשורת לעומת זאת נמצא במזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המים, ונראה שאתם מצליחים לתקשר לשתף ולהעביר את המסרים שלכם בקלות רבה יותר. תנו לרגש לצאת, ולמלים הנכונות – לעטוף אותו.

ובינתיים – יום רגוע!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן