תחזית יומית – ראשון 21 ליוני 2020

 

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ראשון  21 ליוני

ירח בסרטן צמידות שמש 60 אורנוס   150 סטורן

שמש עוברת למזל סרטן (!)  150 סטורן (מדויק!)

מרקורי  בהילוך אחורי במזל סרטן  60 אורנוס 

ונוס  בהילוך אחורי במזל תאומים .120 סטורן

מרס במזל דגים 60 יופיטר ופלוטו

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

המיקוד היום עובר למזל סרטן: השמש עוברת לשם, מה שאומר בגדול מזלטוף, סרטנונים! וגם הירח שם, ואפילו מרקורי כוכב התקשורת שם אבל בהילוך אחורי, מה שעלול לבלבל לא מעט: אתה רוצה לזוז קדימה ולפעול אבל התקשורת והחשיבה שלך לוקחות אותך אחורנית, כאילו מצב של רגרסיה מסויימת, אולי קצת חוסר בטחון ולכן או הליכה על בטוח או הליכה על משהו מוכר, למרות שהירח והשמש רוצים להריץ אותך קדימה, שלא לדבר על כך שגם ונוס הרגשית עדיין בהילוך אחורי עד אמצע השבוע, וגם רגשית אתה עדיין לא בשל לתנועה מהירה ואסרטיבית קדימה…

מבולבלים? חכו עד שמרס יתחיל בקרוב לנוע בהילוך אחורי, אוהו…

כן, והיום יש גם ליקוי. מה המשמעות שלו מבחינתנו? אני אחד מהאסטרולוגים שחושבים שאין לו שום משמעות מיוחדת, האמת. אחרי הכל מה זה ליקוי בעצם? הסתרה ויזואלית של חלק מהשמש בזוית הראייה שלנו… ושוב, זה רק מהזוית שלנו, זוכרים?

בימי קדם אנשים נכנסו לפניקה מזה, ונראה שגם היום יש אסטרולוגים שמדווחים על זה כאירוע דרמטי שאומר ש.. שמה בעצם? אף אחד לא יודע באמת מה אומר הליקוי הזה. לפעמים מוצאים אירועים שקרו בזמן הליקוי ולפעמים.. לא, מה שאומר שזה אירוע רנדומלי לא משמעותי במיוחד מבחינה קוסמית, וכמובן – לדעתי. אך ורק לדעתי…:-)

מה לעשות, פעמים רבות אני חושב וחשבתי אחרת מרוב האסטרולוגים, בדיוק כמו אופי חיי האימפולסיבי והאינטואיטיבי: מקשיב לעצמי מבפנים, וכנ'ל גם באסטרולוגיה. אבל כמובן תמיד מוכן לשמוע דעות אחרות, ולהשתכנע אם זה משכנע.

אז.. מה עוד יש לנו היום? רגע, לפני כן – מה אומר כל המקבץ הזה במזל סרטן? בגדול מזל סרטן מסמל בית ומשפחה, אבל למעשה הוא מעמיק יותר מזה: האסטרולוגיה בסופו של דבר היא תורה סימבולית השוואתית ומזל סרטן כמו גם הבית הרביעי שאליו הוא קשור מיתולוגית מסמלים נקודות רגשיות עמוקות בחיינו שעליהן הם בעצם מושתתים, משהו שקשור לפאונדיישן הרגשי שלנו, המקום העמוק ביותר מבחינה רגשית שבו אנחנו נולדים חשופים וחסרי ישע וזקוקים לחום ובטחון בכמויות מסחריות – האם באמת קיבלנו את כל אלה במידה שהיינו צריכים? ומה קורה כשמישהו או משהו מצליח לגעת רגשית במקום הזה? או לחילופין כשמגיע מצב כוכבי שכזה?

אלה שאלות מעניינות, ואם נקשיב היום קצת יותר פנימה אולי נוכל להתחבר למקומות האלה בעצמנו, ולהרגיש אותם שם, עמוק בפנים, מאותתים לנו, שואלים אותנו: האם אנחנו מוגנים מספיק היום? ואם לא – מה אתה עושה כדי להבטיח את הבטחון שלנו, ובעצם שלך?

כן כן, מן מחשבות שכאלה. וכשמרקורי בהילוך אחורי – ולא רק – אני נהנה לחפור בהן בכיף.

השמש יוצרת היום גם זוית מדויקת של מתח עם כוכב סטורן הנוקשה, וסביר להניח שגם אותה נרגיש היום: זוהי תחושת כובד ודאגה מסויימת, והיא תהיה שם לאורך היום גם אם לכאורה לא תהיה לה סיבה אמיתית, סוג של כובד ובדידות קטנה, עם עצמנו. אבל זה לא הכל: היום לא רק השמש יוצרת זוית של מתח עם סטורן הנוקשה אלא גם הירח יוצר בדיוק אותה זוית עם סטורן! בגדול, זה עלול להקשות ולהכביד עוד יותר, לגרום לנו להרגיש שהכל נמצא על כתפינו הצנומות, להתאכזב היום כשדברים לא קורים כפי שרצינו, ולגלות גישה פסימית גם כלפי המשך השבוע, אם כי כמובן זה ישתנה בהמשך.

סטורן בזויות מודגשות לשמש ולירח עלול אכן לגרום לנו להיות ביקורתיים ושיפוטיים כלפי עצמנו, ולשפוט את עצמנו לחומרה לגבי דברים שעשינו בימים האחרונים או לא עשינו, ולכן חשוב לא אפשר לו לסטורן המעצבן הזה להרוס לנו את היום (וגם חלק ממחר). היו נדיבים וסלחניים כלפי עצמכם. פשוט סובבו לו את הגב, זה הכל. (אני יודע שהוא כועס ואני כבר אשלם על זה… מילא. שיתפוצץ.)

בקיצ, היום הזה הוא סוג של נדנדה: נע קדימה בצורך באקשן, ונע אחורנית בצורך לשמור על עצמנו ולא להפגע, עם כל הרגישות הזו של השמש הירח ומרקורי במזל סרטן.

אז מה צפוי לנו ביום שכזה? רגישות ורגשנות, העלבויות, דרמות, פגיעות יתר, ופתאום.. רגע של אושר קטן ולא צפוי, מצלילי מוסיקה של מכונית עוברת… כיף!

 כן כן. גם זה אפשרי היום, לא בדוגמא הזו דווקא, אבל בהחלט במינונים.

יום שכזה..

 

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

@

 

ומה קורה היום למזלות?

 

ראשון 21/6

טלה

מה לא הייתם רוצים כדי שהשבוע הזה יתחיל ממקום אנרגטי וברגל ימין… אלא שממש על ההתחלה הירח שוהה במזל סרטן הביתי, השמש עוברת למזל סרטן הביתי, ושניהם פוגשים שם את מרקורי בהילוך אחורי ב..נכון, מזל סרטן הביתי. ואכן, בית ומשפחה הם נושאים שפותחים את השבוע, והדרמות באויר..

שור

בית התקשורת שלכם פעיל במיוחד בתחילת השבוע הזה כשהירח השמש ומרקורי נמצאים בו, והשור שלנו יכול לנצל זאת באופן פרקטי לכמה יזמות תקשורתיות חדשות ומעניינות, מה שאומר להרים כמה טלפונים, ולהתחיל לקחת אחריות ו..ליזום. דברים לא יקרו מעצמם. קדימה.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי ולהביא איתו את הצורך בסגירת מעגלים לפני שבקרוב תמשיכו שוב הלאה כרגיל. זוית מעשית שהוא יוצר עם כוכב אורנוס מראה על צורך בשיתופי פעולה עם אחרים, ולו רק כדי שתשארו באקשן ולא תזלגו הצידה בתשומת לב לנושאים אחרים…פוקוס, תאומימים!

סרטן

מזלטוף, סרטנונים: השמש עוברת למזל שלכם היום, ואפשר כבר להתחיל במסיבות ההפתעה שהסרטנונים כל כך נהנים מהן, למרות שזה בפרצוף סובל: אוף, לא הייתם צריכים.. יש תחרות בין הסרטן לדגיג מי הוא הגרסה הפולנית המוצלחת יותר, בעיקר כשזה מגיע לימי הולדת, למשל. היום לא רק השמש עוברת אליכם – גם הירח שוהה במזל שלכם וגם מרקורי בהילוך אחורי… קדימה לחגוג!

אריה

משהו מעניין מתרחש היום: השמש שליטת המזל שלכם עוברת ממזל תאומים האוורירי למזל סרטן הרגשי והכבד, וזהו מיקום לא קל לחודש הקרוב כמו בכל שנה.. אבל כאילו כדי להוסיף חטא על פשע – גם הירח שוהה היום במזל סרטן, וגם מרקורי בהילוכו האחורי וכולם מאחורי הקלעים שלכם… אין ברירה: ה יום ומחר מורידים הילוך, והולכים לנוח עד יעבור זעם.

בתולה
מצד אחד אנחנו מוצאים את ונוס בהילוך אחורי בבית הקריירה שלכם, מרקורי בהילוך אחורי בבית החברתי שלכם, ומרס הכסחן בבית הזוגיות והיחסים… לא ימים קלים לבתולות, שדווקא עכשיו נראה שעמוסות למדי במטלות מקצועיות ודאגות לא קטנות. חשוב להמנע מריבים וסכסוכים עם שותפים פרטנרים ובני או בנות זוג: אלה עלולים להסלים עכשיו בקלות. בי קול!

מאזניים

השבוע נפתח באופן אמביציוזי במיוחד מבחינתכם: אל בית הקריירה שבו נמצאים גם הירח וגם מרקורי בהילוך אחורי עוברת היום השמש, ומאפשרת לכם לבלוט ולהרשים במיוחד בתקופה הקרובה. זהו זמן טוב להשקיע קצת יותר בדיאלוג עם סמכויות, לעמוד מול קהל, ולקדם את מה שחשוב לכם באמת.

עקרב

מקבץ כוכבים גדול במיוחד פותח את השבוע הזה, והדגש כעת הוא על הצורך שלכם לקפוץ מדרגה, לעלות פאזה, ולהשקיע בעצמכם לטווח ארוך. זמן טוב לראות את כל התמונה,להגדיר לעצמכם מטרות לתקופה הקרובה, ומחר להסתער עליכם באופן אסרטיבי במיוחד. זמן טוב לתכנן לעצמכם לימודים מסוגים שונים.

קשת

היום הזה כדאי לפעול בזהירות רבה, קשתים, ולא לעשות שטויות. הקשת הוא הרפתקן באופיו ומעט פזיז בהחלטותיו, ועם מקבץ הכוכבים הגדול במזל סרטן המעורבות הרגשית הגבוהה לא מביאה איתה שיקול דעת מוצלח במיוחד. זהו יום שבו כדאי להזהר מאוד בכבישים ובדרכים. יום מצוין לשיחות עומק מכל סוג.

גדי

זוגיות יחסים ושותפויות – אלה מלות המפתח של היום הזה, גדיים. השבוע נפתח כשהשמש עוברת לבית היחסים שלכם מקום בו נמצאים כבר הירח ומרקורי, והדגש הוא על מי שנמצא ממול. כעת הזמן לשיחות בירור מסוגים שונים, להשקעה בבן או בת הזוג שלכם, ואם הלב הגדיי הקשוח פנוי לו – זה בדיוק הזמן לדייט מקסים עד השעות הקטנות.

דלי

חשבון הבנק שלכם מצריך היום עין בוחנת במיוחד, דליים. כעת הזמן לחשוב פעמיים לפני כל הוצאה, ולא לבזבז כספים שלא לצורך. זהו זמן טוב לבנות תכנית כלכלית לחודשים הקרובים בעזרתו של סטורן הנוקשה שנמצא במזל שלכם, ומכריח אתכם לעשות חושבים ולהיות מעשיים במיוחד. התחום המקצועי מצריך מחשבה מדויקת ונוכחות מסיבית מצדכם. יתכן והגיע הזמן לשינוי גם כאן.

דגים
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם, ולהביא איתו רעיונות מעניינים ויוזמות חדשות ואם תאפשרו להן הן גם יצאו לפועל, דגיגים. אולם מרס מביא איתו גם עצבנות וחוסר שקט, וחשוב להזהר כעת מריבים בעיקר עם אנשים קרובים ואהובים, שעלולים לקלקל קשרים יפים. ספרו עד עשר לפני שאתם כועסים, דגיגים.

ובינתיים.. יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן