תחזית יומית – ראשון 16 לאוגוסט 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ראשון  16/8

ירח בסרטן 180 יופיטר ופלוטו 90  מרס

שמש במזל אריה  120 מרס 150 פלוטו (יציאה)

מרקורי במזל אריה צמידות שמש (כניסה) 120 מרס 150 פלוטו (מדויק!)

ונוס  במזל סרטן 60 אורנוס

מרס במזל טלה 90 פלוטו )יציאה)

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי

אז אחרי כל מה שנאמר ונכתב בתחזית השבועית, הנה זה גם קורה בשטח: השבוע נפתח כשיום טעון מאוד לפנינו, אבל כבר אמרתי שכל השבוע הזה טעון ומתוח, אז זה רק עוד אחד מאלה שבהם נצטרך להתעורר, להסתכל בשעון, ולחשב בזהירות את הצעדים שלנו כדי שלא להקלע לכל מיני מלכודות רגשיות שיגרמו לנו להגיב רע, ולקלקל לעצמנו את היכולת לשלוט במה שקורה, כי שליטה היום – ובעצם כל השבוע – היא שם המשחק.

אבל המשחק הזה לא קל, והוא תפור במיוחד לאנשים הקולים האלה שלפעמים נדמה שקרח זורם להם בורידים. שום דבר לא מזיז להם כלפי חוץ, לפעמים כך זה נדמה, ואני תמיד מסתכל עליהם בקנאה: גאד דמיט, למה לי אין את התכונה הזו, והאופק הטלאי שלי עם המרס בקשת מגיבים לפעמים אפילו בלי להודיע לי לפני זה.. אוף.

אבל ביום שכזה, שבו גם השמש עדיין בזוית של מתח לפלוטו, גם מרס עדיין בזוית פעולה לפלוטו, ומרקורי יוצר זוית מדויקת של מתח לפלוטו – כדאי מאוווד להיות בשליטה, כי למרות השלווה החיצונית שנראה שיש לדברים ולאנשים סביבנו, דיפ דאון הפתיל הקצר הקוסמי הזה שפלוטו בחיוך המעצבן שלו מפעיל אצל כולנו, רק מחפש סיבה להתפוצץ.

זה התחיל בגדול שלשום והמשיך אתמול, ונראה שזה גם הפעיל איזה פתיל אצל אלה ששלחו קסאמים ובלוני נפש לנגב ועשרות שריפות ובית מגורים שספג פגיעה מספרים את הסיפור, והאמת שכל השבוע הזה עלול להתלקח עכשיו אם יש לאנשים שם איזה פלוטו במפת הלידה שמחפש לעשות לנו דווקא…

האמת שאני לא מקנא בו, בזה עם הפתיל, כי גם בצד שלנו יש כמה עם פלוטו מאוווד חזק, וטוב שכך. האם זה גורם לי לישון בשקט? לא ממש. כמי שמכיר את הכוכבים מצד אחד ואת מערכת קבלת ההחלטות אצלנו מצד שני, אין לי הרבה מאוד סיבות לישון בשקט, אבל בלילות פלוטוניים קסומים כאלה, מי בכלל רוצה לישון?

אבל המתח הזה מתחיל היום מהירח: הוא יוצר זוית פעולה עם כוכב מרס, וכמובן – איך לא – זוית של עימות עם.. פלוטו, נכון: המאניאק הזה מתגנב לכל חור, מושך בחוטים של כל כוכב שבא לו, ומי אוכל אותה בסוף באפים ובדאונים האלה, בריבים המטופשים שתמיד מסתיימים רע למרות שאף אחד לא זוכר איך התחילו, ובשתיקות הרועמות האלה במטבח או בסלון? אנחנו, איך לא.. באסה איתו.

וחוץ מהירח? השמש יוצרת זוית הרמונית שלא משפיעה על כלום עם מרס ולא מרגישים אותה בכלל כשכל האקשן הזה רץ מסביב, מרס ממשיך לחטוף את הזוית מפלוטו, ורק ונוס המתוקה שלנו פתאום מגלה שיש לה בן ברית חמודי – אורנוס.. זוית פרקטית איתו יכולה לאפשר לנו דווקא היום להכנס למוד יצירתי ושתופי פעולה עם מי שיודע ויכול לכוון את האנרגיה החמה והמכילה הזו לכוונים יצירתיים, ירויח בגדול, כולל אלה שרבו אתמול והיום מתחרטים – אז עם ונוס אפשר גם לקחת יזמה, ובעינים מושפלות להציע קפה – ולהתפייס.. אה? אה?

כן, אין כמו ונוס שלנו. חבל רק שהיא יוצרת סוף סוף איזו זוית נורמלית עם מישהו רק עכשיו אחרי שבוע שהיתה בהסגר ודווקא אז היינו כל כך צריכים אותה..

כנכן, שבועיים שכאלה, זה שהיה – וזה שמגיע. בום! בקיצ, אם זה לא מספיק ברור, אז אומר זאת ברור: ילדים, היום – לא לריב! ואם לא הבנתם עד הסוף למה, אני מסביר את זה כאן בסרטון:

 

 

ואם כבר הגענו לכאן – הנה תחזית האהבה החדשה של השבוע הזהתחזית אהבה 16/8 20 עם פתיח חדש! טה-רהה! ואשמח לשמוע מה דעתכם על התחזית ו.. עם או בלי משקפיים? 🙂 מה דעתכם?

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

 

ומה קורה למזלות?

 

ראשון 16/8

טלה

הירח פותח את השבוע בטאץ' ביתי ומשפחתי, כשהוא שוהה במזל סרטן, והטלה שלנו מביא איתו לשולחן כמה דרמות לתיאבון: מרס במזל טלה וירח במזל סרטן, אש ומים, הם צירוף בדוק לדרמה. נוסיף לכך את זוית הפעולה של מרס עם פלוטו רק שלשום נכנסה לדיוקה, והרי לנו טלה שחייב לפעול היום בזהירות מכסימלית. בי קול!

שור

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה שפותחת שבוע תקשורתי במיוחד, שוורים: הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם, וונוס לשם שינוי גם יוצרת זוית עם כוכב אחר – הפעם אורנוס, כוכב השינויים, וזו זוית פרקטית. מעבר לתקשורת זהו זמן מצוין לחיפוש שיתופי פעולה בשבוע הזה, שוורים.

תאומים

זוית מתח מדויקת בין מרקורי לפלוטו היצרי עלולה להביא איתה גישה תוקפנית והחלטות שגויות. דחו אותן לאמצע השבוע. נושאי חומר וכספים מעסיקים אתכם במיוחד בפתיחתו של השבוע, תאומימים. זהו מיקום שמדגיש את הצורך שלכם בקרקע יציבה מתחת לרגלים, והתבוננות עומק בחשבון הבנק ויזמה לסגירת האוברדראפט, רק תעשה לכם טוב. אל תדחו, תאומימים.

סרטן

נראה שאתם הם אלה שנמצאים במיטבכם בתחילת השבוע, סרטנונים, כשהירח שוהה לו במזל שלכם והקסם האישי בשיאו. אבל זויות עימות בין הירח ליופיטר ופלוטו וזוית פעולה עם מרס עלולות להפוך את היום הזה לסיר לחץ עבורכם, ולמעורבות רגשית שמביאה איתה החלטות פזיזות ולחוצות. התייעצו לפני כל החלטה והחלטה, ואל תנתקו קשרים.

אריה

השמש ששוהה במזל שלכם יצרה אתמול זוית מתח מדויקת עם כוכב פלוטו והיום היא עדיין בטווח הזוית הזו, חשוב לגלות עכשיו איפוק מכסימלי ולא לריב עם סמכויות, ובעיקר להשתדל להיות רגועים עם עצמכם ולא לפעול תחת לחץ פנימי לפעול במהירות: החלטות פזיזות כאלה הן שגיאה אמיתית. סבלנות.

בתולה

היום הזה נמצא מרקורי שליט המזל שלכם בזוית של מתח עם פלוטו היצרי וחשוב מאוד להזהר לא לריב או להתווכח על שטויות ולהמנע ממאבקי כוח ואגו. הירח שבמזל סרטן מדגיש את הצורך להשקיע היום בשיתופי פעולה עם אחרים כדי להתמודד עם אתגרים גדולים, ולא לפעול לבד. המנעו מגישה צינית שרק מרחיקה.

 

מאזניים

גם הירח וגם ונוס שוהים בבית הקריירה שלכם, אלמנט שהופך את היום הזה לאמביציוזי במיוחד. מחר הירח כבר יעבור הלאה ולכן כדאי דווקא היום להתמקד ביזמות חדשות והתחלות מעניינות ואפילו בפריצות דרך של נושאים שעד עכשיו הססתם אם להכנס אליהם.  יום מצוין להיכרויות חדשות ומעניינות, ולשדרוג התדמית שלכם.

עקרב

פתיחות לרעיונות חדשים מאפיינת את היום הז הראשון של השבוע הזה, עקרבים: זהו זמן טוב לצאת קצת מהמקום המוכר ומגישה שמרנית ולנסות גישה חדשה שמפגישה אתכם עם רעיונות מקוריים ולא מוכרים. בין אם המדובר בסטרט חדש, עשייה שלא במסגרת רגילה או שיחות עומק עם אדם מעניין ולא מוכר – זה הזמן לאלה.

קשת

הירח ששוהה במזל סרטן הוא ממש לא המקום החביב על קשתים מכל סוג: הסרטן הוא מזל מופנם וביתי ואילו הקשת – הרפתקן אמיתי! זה בדיוק הזמן להוריד הילוך, ולהזהר במיוחד בכבישים ובדרכים ביום הראשון של השבוע הזה. מעורבות רגשית גבוהה מדי עלולה לגרום לכם להוציא כספים מדי שלא לצורך, וחבל.

גדי

ונוס והירח ממשיכים לחגוג עדיין בבית הזוגיות והיחסים שלכם, מיקום שבהחלט שם את הדגש עכשיו על היכולת שלכם לשדרג את הקשר הזוגי וקשרים רגשיים בכלל. אם לגדי שלנו אין כרגע נפש תאומה בנמצא – הים הזה מתאים לערב היכרות מעניין, ולדייט או שנים למציאת נפש תאומה שכזו. קחו יזמה, גדיים.

דלי

גם השמש וגם מרקורי שוהים עכשיו בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומאפשרים לכם להעמיק מערכת יחסים קיימת, לשתף בתכניות וברגשות, ולדבר על הכל. מבחינה מקצועית זהו זמן לשיחות בירור מעשיות, ולשיחות עומק מקצועיות של אחד על אחד, ראיונות עבודה, אודישנים, והיכרויות של ידידים וחברים.

דגים

בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם פעיל היום במיוחד, וזהו יום שבו כדאי לתת מקום גדול יותר לדמיון לאינטואיציה וליצירתיות שלכם, דגיגים. כעת הזמן לפתוח את הלב, להשקיע בדיאלוג רגשי עדין ובשעות הערב לצאת לבילוי רומנטי אמיתי, דגיגונים.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן