תחזית יומית – יום שלישי 23 ליוני 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

 

שלישי  23/6

ירח בסרטן 180 פלוטו ויופיטר 120 מרס ונפטון  

שמש במזל סרטן  150 סטורן

מרקורי  בהילוך אחורי במזל סרטן  60 אורנוס 

ונוס  בהילוך אחורי במזל תאומים .120 סטורן

מרס במזל דגים 60 יופיטר ופלוטו

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

הירח פותח את הבוקר הזה כשהוא עדיין במזל סרטן המשפחתי, והמעורבות הרגשית שלנו ממשיכה להיות גבוהה ואפילו יותר מכך: זויות של עימות שיוצר הירח עם הכוכבים פלוטו ויופיטר שנמצאים במזל גדי שממול, מצביעות על יום שנפתח באופן מאתגר במיוחד.

האתגר של הירח מול כוכב פלוטו הוא להתעמת עם רגשות 'שליליים' שקשה לנו לבטא באופן ישיר או בכלל, כמו כעסים ותסכולים אם על מי שנמצא ממול, ואם על עצמנו. פלוטו הוא כוכב עוצמתי שמנסה להכריח אותנו לפעול כשהוא נמצא מול הירח ויוצר סוג של קונפליקט בין הצורך לרוץ קדימה ובין הצורך לנקות את כל המשקעים שמפריעים לנו לעשות זאת, עד שננקה אותם ונפתח דף רגשי חדש, בעיקר עם עצמנו.

האתגר השני של הירח הוא עם יופיטר: כאן הרצון לפרוץ גבולות, להמריא להתפשט להרחיב ובאופן עקרוני פשוט לצמוח, אם דרך נסיעות אם לימודים ואם יזמות חדשות שמגבירות את התשוקה להרחיב אופקים ולכבוש יעדים.

יופיטר מביא איתו אנרגיה שמחה ואופטימית לעומת האנרגיה העוצמתית הכועסת או האגוצנטרית של פלוטו – ואת שניהם אנחנו עשויים לפגוש ביום הזה. מה המשותף להם? היכולת שלנו להתמודד עם הרגשות שהם מוציאים מאתנו, ולהכנס לסטייט אוף מיינד של ניקוי פנימי ושל צמיחה, שני כוחות שאם נפעל איתם בחכמה נהפוך את היום הזה למנוע עוצמתי באמת של החלטות הגדרות מצב ואולי אפילו התחלה חדשה.

וזה אפשרי.

השמש כעת עדיין בזוית של מתח עם סטורן, שגם היא זוית מאתגרת: אנחנו זקוקים היום למכשול או לתחושת מצוקה מסויימת כדי שכוח החיים שלנו ירצה להתמודד איתו או איתה בהצלחה והעוצמה שיפעיל תחזיר אותנו לעצמנו ואל הכוח האמיתי שלנו שזקוק להפעלות נוקשות ממול כדי להפגין נוכחות.

מצוקה כזו יכולה להיות תשלום חשבונות גבוה שקיבלנו, בדיקה בחשבון הבנק שמראה שהמצב לא טוב, או לחילופין שיפוט נוקשה שלנו עצמנו את הפעולות – או אי הפעולות – שלנו, וכעס פנימי על אוזלת ידינו או אלה שמולנו.

זוהי זוית קצרה שמסתיימת מחר או מחרתיים, אבל כדי להשתמש בה כדי לתת למצוקה הזו להוביל אותנו לעשייה שתשחרר אותנו אחת ולתמיד ממנה או ממצוקות מסוג זה, ותראה לנו בעיקר שהשליטה במצבים שכאלה היא בעיקר שלנו אם נרצה.

לשם כך צריך מינון גבוה של מודעות לעצמנו ולכוחות המפעילים אותנו, אבל זה לא בשמים: כעת זהו זמן טוב עבור רבים מאתנו להתמודד עם קשיים לא קונבנציונליים שהמציאות החיצונית מביאה אלינו, ומכאן לחזור לבסיס האמיתי שלנו, אל שורשי הרגש והעוצמה שיתכן שקצת נחלשו והתרופפו בשנה האחרונה, ולשאוב מהם את הכוח לחזור למציאות מחוזקים רעננים ובעיקר מאמינים שוב בעצמנו.

וגם זה – אפשרי. אבסולוטלי.

ונוס תחזור עוד כמה ימים לעצמה ותחזיר גם את ההרמוניה לחיינו אם כי זה לא יקרה ברגע, מרס תיכף עובר למזל טלה ומחזיר את עוצמת האש שאיבד בחודשיים האחרונים לכל מי שזקוק למצת הנכון שידליק אותו שוב, וכל אלה בזמן שמרקורי עוזר לנו במזל סרטן לשדרג מחדש את התקשורת הביתית והשורשית שלנו עם העולם, להתפייס איתו ועם עצמנו, ובאמצע יולי לחזור בכוחות מחודשים לתקשורת יוזמת ואפקטיבית.

כנכן, עוד יום שכזה…

 

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

@

 

ומה קורה היום למזלות?

שלישי 23/6

טלה

הירח עדיין פותח את היום הזה במזל סרטן הביתי ומצבי הרוח אינם יציבים עד שעות הצהריים, ולכן החלטות חשובות כדאי לדחות להמשך היום. בהמשך עובר הירח למזל אריה, האנרגיה הטובה חוזרת בהדרגה, והערב מסתיים בחיוך.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם מתחילה להאט את קצב הילוכה האחורי, ובקרוב תחזור שוב להילוך רגיל. נראה שדברים מתחילים ולהאט ולהיעצר, אך כדאי לא להילחץ מכך: בקרוב תשתנה המגמה והדברים יחזרו לקצב הרגיל כפי שהיה לפני חודשיים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך בהילוכו האחורי במזל סרטן הרגשי, ונושאי חומר וכספים הופכים להיות רגישים במיוחד כעת. החלטות עסקיות וכלכליות כדאי לבחון שוב ושוב, ולהזהר ממהלכים שמביאים איתם הוצאות גבוהות מדי, תאומימים. סבלנות.

סרטן

השמש הירח ואפילו מרקורי בהילוך אחורי – כל אלה נמצאים גם היום במזל שלכם, מאפשרים לכם להשלים תהליכים שהחלו ביומיים האחרונים, ולצאת בהמשך היום ובעיקר מחר לדרך של מימוש וביצוע. שעות הבוקר יתאימו ליזמות חדשות שלא הצלחתם לממש עד כה.

אריה

אתם לא ממש במיטבכם בשעות הבוקר והצהריים, ולכן כדאי לשמור על פרופיל נמוך כעת, לעשות קצת פחות, ולנוח יותר.  אולם משעות הערב האנרגיה הטובה חוזר אליכם, ואיתה גם הקסם האישי. ממחר – האריה שלנו חוזר לעצמו: זה הזמן להעביר הילוך, אריות.

בתולה

מקבץ הכוכבים במזל סרטן שהגיע לסביבה משפיע עליכם גם היום, בתולות, ושעות הבוקר יתאימו להרבה אקשן הקשור למוסדות וארגונים בחייכם. זהו זמן טוב לסידורים מסוגים שונים, לתשלומי חשבונות, שיחות בירור למיניהן, וסגירת מעגלים. משעות אחה'צ – מתחילים להאט. קחו אויר.

מאזניים

נראה שהמאזנאים שלנו נמצאים היום באור הזרקורים, לפחות בשעות הבוקר והצהריים. זהו זמן מצוין להזיז דברים במהירות כל זמן שיש אפשרויות לכך, להתמקד במה שחשוב באמת, ולא למסמס תהליכים והחלטות. בערב – מפגש עם חברים טובים שמזמן לא ראיתם.

 

 

עקרב

מקבץ  הכוכבים הגדול במזל סרטן מדגיש את הצורך לשמור בשעות הבוקר על ראש פתוח, לראות את כל התמונה, ולפעול באופן יצירתי. אולם ככל שהיום עובר אתם הופכים אמביציוזיים וממוקדי מטרה, והאמביציה הזו רק תתחזק בהמשך. בנו לכם לו'ז מדויק יוזם ואקטיבי למחר.

קשת

ונוס הרגשית שנמצאת בבית הזוגיות והשותפויות שלכם מתחילה לעצור את הילוכה האחורי, ועוד יומיים תחזור להילוך רגיל. כעסים ריבים סכסוכים ועימותים שחוויתם בשבועות האחרונים – זה בדיוק הזמן להרגיע את הרוחות, להתפייס ולנקות משקעים שהצטברו, כדי לפתוח בקרוב דף חדש.

גדי

שעות הבוקר והצהריים מאפשרות לכם לפתוח בעיות וסכסוכים דרך דיאלוג ישיר של אחד על אחד, גדיים, ובגובה העינים. זהו גם זמן טוב להתחיל תהליכים חדשים הכוללים אדם נוסף. המשך היום עלול להיות מתוח ולחוץ יותר: נסו לחפש את המכנה המשותף בכל שיחה כעת, ולא לריב עם אנשים קרובים שלא לצורך.

דלי

אחריות ומחוייבות במינון גבוה – אלה המלים שפותחות את היום הזה, דליים. זהו זמן להשקיע קצת יותר בתחום המקצועי, ואולי גם להגדיר את המטרות המקצועיות שלכם לתקופה הקרובה. שעות הערב יתאימו לבילוי סולידי, או ליציאה רומנטית בשנים…

דגים

הדגיגים שלנו נינוחים למדי בתחילת היום הזה, עם מקבץ הכוכבים הגדול במזל סרטן, אולם האווירה משתנה בהמשך היום ואז גם נעלמת הנינוחות: הירח שעובר למזל אריה מביא איתה עצבנות אי שקט ודרמות קטנות ומרגיזות. נסו לא לאבד את הראש וצאו לפעילות פיזית וספורטיבית כדי לפרק מתחים.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן