תחזית יומית ובלוג – שני 31 לאוגוסט 20

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ירח בדלי  150 מרקורי 90 אורנוס

שמש במזל בתולה 120 אורנוס

מרקורי במזל בתולה 120 אורנוס 180 נפטון (יציאה)

ונוס במזל סרטן 180 פלוטו (יציאה) 180 סטורן (כניסה) 90 מרס 120 נפטון

מרס במזל טלה 90 סטורן (יציאה) מאט הילוך

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

והנה, יום חדש בפתח (לקראת צהריים, כן, אבל עדיין פתח) והוא כבר טעון פחות מאתמול, וטוב שכך..

נתחיל משתי זויות העימות שהגיעו אתמול לדיוקן, והפכו את אתמול ואת תחילת השבוע בכלל לטעונה ומבולגנת למדי: הזויות האלה נמצאות ביציאה, או בירידה, או בהתפוגגות – בחרו את המלה המתאימה – והלחצים שיצרו בירידה, למרות שבכל זאת הספקתי כבר לריב בגלל הזוית הזו בין ונוס לפלוטו (איזה יתרון לאסטרולוג – להאשים את הזוית ולצאת נקי..) 

אבל הזוית בין מרקורי לנפטון עדיין משפיעה עלינו לא מעט,  וארחיב בהמשך.

נתחיל מהירח: שוהה גם היום במזל דלי בעל האוריינטציה החברתית, מה שאומר שכל נושא המדיה כולל העיסוק במעגלים החברתיים שלנו מודגש היום, אבל את המתחים שליוו את הירח ואותנו אתמול הירח מעביר גם ליום הזה אם כי בקונסטלציה מעט שונה.

למשל.. זוית הפעולה של הירח עם אורנוס התזזיתי עדיין פועלת, אם כי לקראת שעות אחר הצהריים היא תיעלם. הזוית הזו מביאה איתה עצבנות חוסר שקט ובעיקר חוסר יציבות, המשך ישיר למה שחווינו אתמול, אבל מי מאתנו שמצליח בכל זאת להתרכז לרגע יכול לעוף עם הצד היצירתי שלו קדימה ממש בקלות, אם יצליח לנטרל את רעשי הסביבה והרעשים שיש לו בראש פנימה שקוראים לו בחיאת, עזוב הכל  ולך לבריכה! עכשיו!

אבל הבריכה היא לא ממש האישו, והיא יכולה לחכות, בניגוד לערפול והבלבול שהזוית של מרקורי מול נפטון מביאה איתה גם היום עם כי בעוצמה מוחלשת: נראה שהשלישי הה הפך סימן דרך להרבה מאוד דברים, לא רק לימודים וגם אלא סוג של סכר שמאחוריו ים של עוצמה וציפיות שהולך להפתח מחר, אבל יש כל כך הרבה סימני שאלה של איך ומה אפילו ברגע זה, עד שקשה ממש להתמקד בעובדות כפי שהן, והן נראות לרגע חיוורות ותלושות מהמציאות.

זוית נוספת הירח יוצר היום היא זוית של מתח בת 150 מעלות אבל היום הוא לא יוצר אותה עם השמש אלא דווקא עם… מרקורי, כן שוב עם השובב הזה שאחראי על התקשורת שלנו, והמתחים האלה לא בריאים לכולנו, כיון שהם משפיעים מאוד על התקשורת שלנו שבין אדם לחברו, שדווקא היום, עשרים וארבע שעות לפי הדי דיי שיחול מחר, כל כך משמעותית ומצד שני כל כך מעורפלת ולא מדויקת…

חוסר ודאות? חוסר בטחון? חוסר אונים? נראה שכמעט כלמלה שאפשר לשים אחרי המלה חוסר תתאים, ובתור אחד ששולח ילד אחד לבית הספר וילדה אחת לגן, אפשר לראות את בלבול וערפול המערכות האלה מקרוב, בעיקר אלה שקשור למשרד החינוך, כי בכל אזור כשלעצמו יכולת האלתור הנפלאה של הגננות המורות והסייעות מביאה איתה תוצאות נפלאות – מי כמוהן רגישות לכל הנושא הזה של הילדים שנכנסים עכשיו ברגל מהססת לעידן חדש של אי ודאות חדש, ועושות את המכסימום כי להקל עליהן, בעיקר כשהמערכת למעלה מראה עד כמה מינוים פוליטיים שלא מותאמים למערכות האלה והאנשים שבהם לא מגיעים מהבפנים אלא מחוץ למערכת יכולים להקשות לקלקל ואפילו להרוס לטווח ארוך בגלל שיקולים פוליטיים ארורים, וזו באמת אחת הרעות החולות של מערכת החינוך עכשיו, ולא רק.

אבל.. די עם הפוליטיקה. לכוכבים לא ממש אכפת מהנושא הזה, מכאיב ככל שיהיה: הם מכריחים אותנו להיות כאן ועכשיו ומתייחסים בעיקר ליומיום שלנו. וביום הספציפי הזה, היום של לפני בית הספר והגן, חוסר השקט וחוסר המיקוד לא עושים לנו חיים קלים, בעיקר לאלה מאתנו שכל דבר קטן משפיע עליהם בקלות כזו, כמוני למשל.

בדיוק עכשיו סיימתי שיחה עם המחנכת העתידית של בני, אשה סופר אינטליגנטית וחכמה שרואה את הדברים כמוני, ואני בטוח שהוא יקבל יחס מדהים, הילדון שלי. איזה אושר! לבי הותיק מתרחב לו.. כיף.

ומבט קדימה: זוית העימות של ונוס מול סטורן מתחילה היום ותמשך כמה ימים: זו זוית פרקטית ומכבידה, אבל לזכותה יאמר שהיא בהחלט עוזרת לנו להנחית רגלים על הקרקע, אם כי קצת עמוק מדי וממקום פרפקציוניסטי ואפילו דואג.

לא לא, גם הימים הקרובים יהיו לא קלים, אבל עם ניתוב מדויק והבנה של מה יעבוד ומה לא נוכל לחלק נכון את המשאבים שלנו, ולעבור גם את זה.

אז מה לא? החלטות. זהו זמן גרוע להחלטות אלא אם אלה החלטות שאין ברירה וחייבים לקבל.

לו'ז ועשייה – כן, אבל לצפות להפתעות ולא להתאכזב. רק מה שהכרחי.

יחסים – במשפט אחד: בעדינות אך בתקיפות, ובלי ציפיות…

ועינים פקוחות לרווחה, כאלה שרואות הכל ומסיקות מסקנות ומאלתרות בן רגע פתרון – נעבור גם את היום הזה.

 

@

 

זה ללא ספק שבוע מורכב במיוחד שמצריך גם סרטון וידיאו מושקע במיוחד כדי לעבור אתכם ביחד את השבוע הזה..

 

ואי אפשר שבוע בלי תחזית אהבה הרי

 

 

 

 

ואחרון אחרון: הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי זה רלוונטי מתמיד.

 

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

 

ומה קורה היום למזלות?

שני 31/8

טלה

חברים, מכרים ידידים וקרובים – היום הזה מתאים להשקעה בהם, בקולגות מקצועיות, ובכל מה שקשור למוסדות וארגונים בחייכם, טלאים. זהו זמן טוב להתחבר לצד החברתי שלכם, ולמצוא אנשים שאיתם אפשר לבנות צוות לעשייה, או חברים מעניינים שאפשר להכניס לחייכם. קחו יזמה.

שור

אמביציה ודרייב – גם היום הנושאים האלה משמעותיים במיוחד, שוורים. זהו זמן לחשוב בגדול, ולא לפחד להזיז דברים. ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם יוצאת מזוית העימות עם פלוטו, ונכנסת לאיטה לזוית העימות עם סטורן הנוקשה. הגיע הזמן לשים את כל עודף הרגשות של הימים האחרונים בצד, ולהתמקד בעובדות כפי שהן.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם יוצא לאיטו מתוך זוית העימות עם כוכב נפטון הרגשי והחיים הופכים לאט לאט צלולים וברורים יותר. עדיין קיימת סכנה של החלטות רגשיות שלא מקדמות אתכם אלא להיפך, וכדאי להזהר. השמש ומרקורי במזל בתולה עוזרים לשדרג כעת את הנעשה בבית וסביבתו. זמן טוב לשיפוצים ושינוי אווירה בבית ושדרוג התקשורת הביתית.

סרטן

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם ולעזור לסרטנונים שלנו לפתוח את הלב,  ולתת לאהבה להכנס. הירח הדליי לעומת זאת עדיין מביא איתו מיקום רגיש במיוחד שמכריח אתכם להזהר מאוד הן בנושאי כספים והן בכבישים. חשוב לא לקלקל יחסים כעת בגלל קריזות של רגע. שעות הערב יתאימו לשיחות עומק עד השעות הקטנות.

אריה

הירח שוהה במזל דלי עדיין, והוא מאפשר לכם להשקיע קצת יותר ביכולת שלכם למצוא לכם שותפים ובני ברית, לרעיון או לדרך – וזה בדיוק מה שאריה צריך עכשיו כשהשמש ומרקורי שוהים בבית הכספים שלכם. זמן טוב לבנות תכנית כלכלית חכמה לטווח ארוך, אבל גם לזכור שהחודשיים הקרובים יביאו איתם שינויים לא מעטים בחשיבה ובדרך הביצוע.

בתולה

השמש עדיין חוגגת לכם יומולדת, ומרקורי שוהה במזל שלכם – אלה שתי עובדות שיכולות לעזור לכם כעת לאסוף את עצמכם מחדש, ולייצב את השורות כעת. הירח הדליי שם את הדגש על הצד המקצועי שלכם: השקיעו קצת יותר מחשבה במה שאתם עובדים כעת, נסו לשלב בעבודה גם את הלב… לא קל בתקופה שכזו, אבל אם תתעקשו – זה יקרה.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם מתחילה לצאת בהדרגה מזוית העימות עם כוכב פלוטו היצרי, אבל עדיין חשוב וכדאי להזהר עכשיו מעימותים ווויכוחים שיכולים כעת בקלות להפוך למלחמת זעירה אך כואבת. נסו לוותר על הצדק, והתמקדו בחכמה… הירח הדליי מדגיש את הצד הרומנטי שלכם עכשיו, ואם תוכלו לשלב את הצד היצרי של ונוס עם פלוטו והצד הרומנטי של הירח בשילוב ונוס שבבית הקריירה – היום הזה ואפילו מחר יהיו מעולים בכמה תחומים, לא רק באהבה.

עקרב

זוית העימות בין פלוטו שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית מתחילה להתפוגג, אבל עדיין קיים סיכוי סביר של ריבים וויכוחים מיותרים ביחסים קרובים, או בדיאלוג עם בוסים או הורים. חשוב כעת לראות את כל התמונה לפני שאתם נכנסים לאנרגיה לוחמנית, אלא קל מאוד להכנס אבל קשה לצאת לאחר מכן.. שעות הערב יתאימו לבלוי ביתי אמיתי, ולחזרה לביחד.

קשת

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, קשתים: הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם, והקשת שלנו, אם יוכל להתרכז ולא ללכת על כמה דברים במקביל, יוכל גם לקדם כעת דברים שחשובים לו במיוחד: שיחות בירור מסוגים שונים, חברים בפייסבוק, עמידה מול קהל והסברים ותירוצים שהקשת אלוף בהם – זה בדיוק הזמן לכל אלה, קשתים. דברו, ועל הכל.

גדי

תהליכים שהחלו אתמול אפשר להמשיך אותם היום, בעיקר תהליכים הקשורים לחומר וכספים בחייכם, גדיים. זה בדיוק הזמן לעשייה ממוקדת מטרה כמו שהגדי אוהב ויכול, אבל חייבים להחליט מהר – ולבצע מהר, והירח הדליי הזה בהחלט יכול לעזור בנושא. שעות הערב יתאימו לבילוי סולידי עם אדם קרוב, ושיחות חכמות על קפה בהמשך.

דלי

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה לו במזל שלכם, דליים, אלמנט שעוזר לכם כעת לקדם תכניות ויזמות חדשות, המשך הפגישות החשובות מאתמול, אך בעיקר מה שחשוב עכשיו הוא היכולת שלכם להתמקד בשיחות משמעותיות הקשורות לחודשיים שלושה הקרובים. כעת הזמן לשנות גישה, ולחשוב על דברים הקשורים לאזורי פעולה לא מוכרים, שיכולים להיות אתגר משמעותי עבורכם, דליים, אך גם אתגר מתגמל.

דגים

זוית העימות בין מרקורי לנפטון שליט המזל שלכם עדיין בסביבה, וחשוב ביום שכזה להתמקד בעיקר בפרטים הקטנים, במקום לתת לרגש לסחוף אתכם למקומות מוכרים אבל לא מעשיים או אפקטיביים. תכניות חשובות והחלטות משמעותיות – את אלה כדאי לדחות לסוף השבוע או עדיף לשבוע הבא, דגיגונים.

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן