תחזית יומית ובלוג – יום שני – 7 לספטמבר 2020

 

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני  7/9

ירח בשור 120 שמש  ויופיטר – משולש הרמוני גדול

שמש בבתולה 120 אורנוס ויופיטר – משולש הרמוני  180 נפטון (כניסה)

מרקורי במזל מאזניים 60 ונוס 120 סטורן

ונוס במזל אריה  180 סטורן (יציאה) 90 מרס (יציאה)

מרס במזל טלה 90 סטורן (יציאה) מאט הילוך

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

הירח שוהה היום במזל שור המעשי, יוצר זויות הרמוניות עם השמש ויופיטר ומשולש גדול והרמוני נוצר לאיטו, כזה שמאפשר זרימה חופשית בין משולש עם שלושה קודקודים לכל מי שמוכן לקפוץ קדימה ולעשות מעשה, אבל..

השמש כבר נכנסת לזוית העימות עם נפטון, וזו אולי אחת הזויות שאותן נרגיש בעוצמה בימים הקרובים ביחד עם הילוכו האחורי של מרס.

האמת שכבר הבוקר אני מרגיש אותה, את זוית העימות עם נפטון. היו לי כמה וכמה תכניות ליום הזה, אבל נראה דברים מתמסמסים, ובעיקר מה שמתמסמס אצלי זה התשוקה לעשות. לקום לעשות לכתוב ליצור כמו שאני יודע ואוהב רבאק… אני יושב ובוהה ובסוף אני הולך לישון.  והנה עוד הורוסקופ שיתפרסם בצהריים, תתבייש לך!

אז כן, ההרמוניה הזו של הירח עם השמש ועם יופיטר בגדי ובהמשך עם שאר הכוכבים שאר באמת חביבה, אבל היא לא מגרדת לי את קצה הביצה, כי מרס כבר מתחיל לעצור בבית הראשון שלי, השמש מול נפטון.. לאט לאט חורקים הגלגלים והרכבת נעצרת, רק המזגן ממשיך לעשות פוזה ממול ורועש במלוא המרץ: הם כולם יעלמו ואני אמשיך בפול ווליום, הוא אומר לי, אל תדאג! נפטון עוד יקבל אצלי שיעורי העצמה, תאמין לי.

מאמין, כן. אבל פה העניין הוא להריץ קדימה את השורות של הטכסט שמסבירות לאחרים למה צריך עכשיו לגרד את שאריות התשוקה מהשטיח – כן, שטיח גם בקיץ כדי שהילדים ישחקו עליו – כדי להזין את התנור הפנימי שצריך לייצר אנרגיה חדשה במלים שאמורות להיות הדלק לאחרים, כדי שזה גם יזיז אותך. ככה זה כשיש לך חמישה כוכבים בבית השביעי מול האופק: אתה יכול להזין חמש מטרות רעבות מולך כמו חמישה גוזלים בפה פעור בסרטי הטבע האלה כשהאמא קורעת להם איזו לטאה שתפסה על הסלע, ורק אחרי שתתן להם את זה גם יחזור אליך, ויסעיר-יבעיר אותך.

לקח לי שנים להבין את המנגנון הזה, ולא רק אותו. אין, אין על אסטרולוגיה והבנות העומק האמיתיות שלה. כמה חבל שאין פה אסטרולוגים אמיתיים כמו שהיו לי פעם שאפשר היה לזרוק איתם רעיונות חדשים ומסעירים ולמצוא עוד זויות חשיבה, במקום כל מיני אסטרולוגים טכניים צעירים עם טכסטים טכניים זקנים צפויים, או אסטרולוגיות רוחניות עם התגובות של מאממת!… מדהימה שאת.. אויש איך אני מתחברת..אוי ממש על הפלוטו שלי… ומי מביאה עוגיות מחר לשיעור, בנות? שויין, אני כבר אחטוף על זה, ברור. שוב הילד הרע חזר. חחח את מי להאשים בזה? את נפטון. אני תמיד חף מפשע. ילד הוא ילד. אוףף. מיכה פלנר.. איפה הוא כשאני צריך אותו כדי לדגדג קצת את המוח…סיעור מוחות קטן היה גורם לי להריץ שורות, ולא רק עם עצמי, לשם שינוי.

 

נחזור ליום הזה: מרקורי כבר במזל מאזניים ןמביא איתו את הפטפטת המודעת הצפויה של אני ואתה ובלה בלה בלה.. זה הזמן של השיחות הנפלאות של אחד על אחד, וכל התובנות הקטנות וכוסות הקפה ופתאום לילה.. כן כן. 

ונוס במזל אריה מביאה איתה את הגנדרנות הסקסית שלה, קו המותן הצר והמבט הפרובוקטיבי, ומרס – הערס הזה כבר מקפל את הבסטה ורוטן לעצמו: עוד תתגעגעו אלי…

אני כבר מתגעגע. למי? אלי, למרס הזה שבתוכי, בעצם, לתשוקה שהוא מביא ומריץ קדימה. אתה נשאר פה! זה שהוא הולך לא אומר שגם אתה צריך להיעלם. הוא..יש לו סידורים. אתה נשאר פה וחוזר להדליק לי את המוח. קדימה!

עוד יום מוזר של כוכבים הרמוניים ואנמים שמתחילים לארוז כי התעייפו והם צריכים לטעון מצברים, אבל אסטרולוג אמיתי נשאר עד הסוף,  כמו דינוזאור עתיק שמרגיש שהגיעה חללית וזה אומר שמסתיים עידן, נשאר עד שבאמת טיפת האנרגיה האחרונה תיעלם, ובאמת לא יהיה עם מי לדבר ולחלוק, אבל אז פתאום יכנסו הילדים בדלת, והחיים יחזרו כמו איזה שמונה מרסים שחוזרים כמו צבי הנינג'ה מהחלון עם ג'וינט ענק ומתיישבים מולך: רצית חיים? יאללה יאללה קומכבר!

מחרתיים. ואז יתחילו סגירות המעגל האמיתיות. אני נשען אחורנית, נינוח, ומחכה לראות מי יצא מתוכי כשזה יקרה. יהיה מעניין…(או סתם מעצבן. גם אני במתח לראות, האמת..)

 

ובינתיים – שירו של מרס בהילוך אחורי: אהבתם? שתפו. 

 

 

תחזית האהבה השבועית שלי

 

 

 

ואחרון אחרון: הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי זה רלוונטי מתמיד.

 

 

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

 

ובינתיים.. רק אהבה!

מיאיר 🙂

 

ומה קורה למזלות?

שני 7/9

טלה

הירח שוהה  הבמזל שור ועוזר לכם להשלים תהליכים שהחלו אתמול, ולהתבונן לעומק בנעשה בחשבון הבנק. מרס שליט המזל שלכם מתחיל להאט את הילוכו כי בעוד יומיים וחצי יעבור להילוך אחורי. תהליכים שאתם נמצאים בהם עלולים להאט עכשיו. סבלנות.

שור

זהו יום נוסף שבו שוהה הירח במזל שלכם, שוורים, והקסם האישי שלכם יכול לעזור לכם כעת לקדם תכניות שחשובות לכם. יום שמתאים לשיחות משמעותיות הקשורות לתקופה הקרובה, לשיחות בירור יעילות, ואם הלב פנוי – אפילו לדייט, בשעות הערב.

תאומים

יש לא מעט תכניות ליום הזה שבו מרקורי שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל מאזניים, אבל מיקומו של הירח במזל שור מוצא אתכם שלא במיטבכם. יום שבו כדאי לעשות קצת פחות, לנוח יותר, ואת הפגישות החשובות שלכם לדחות למחר או מחרתיים, תאומימים.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה גם היום במזל שור המאכלס את התחום החברתי שלכם, אבל הצמידות שלו עם כוכב אורנוס התזזיתי עלולה לגרום לתקשורת עצבנית וחסרת מנוח, ואולי גם צורך גדול יותר בספייס וחופש אישי. חשוב לא לנתק קשרים היום או להגיב בחוסר סבלנות.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם יוצרת זוית הרמונית לכוכב אורנוס וזוית הרמונית ליופיטר כוכב השפע, ותוך כדי כך – משולש הרמוני גדול שעשוי להביא איתו מזל ועוצמה לאלה מכם שלוקחים היום יזמה, ומתרגמים את האנרגיה הזו לפעולה.

בתולה

מיקומו של הירח במזל שור מביא איתו מינון גבוה של פתיחות לרעיונות חדשים, יכולת לראות את כל התמונה, ולהגדיר מחדש את המטרות שלכם לתקופה הקרובה. מרקורי שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל מאזניים, והפתיחות שלכם לעולם ולאנשים חדשים גדלה בהדרגה. תקופה מעניינת.

מאזניים

מרקורי כוכב התקשורת עושה צעדים ראשונים במזל שלכם, מאזנאים, אלמנט שמביא איתו תקשורת משופרת עם הפרטנרים שלכם, ויכולת לדבר על מה שחשוב לכם ועד עכשיו החזקתם בבטן. זה הזמן לאפשר למלים שלכם לפעול באופן אקטיבי יותר אתכם – ועבורכם.

עקרב

דיאלוג – זו מלת המפתח של היום הזה, עקרבים. דיאלוג שבינו לבינה, דיאלוג עם שותפים, דיאלוג עם הבוס – זהו זמן לשיחות של אחד על אחד בארבע עינים, כדרך הטובה ביותר היום להגיע לקשב מקסימלי ולהבנת זה שנמצא מולכם, עקרבים. הנקודה היא – לדבר, והרבה…

קשת

הירח הזה במזל שור פועל באופן איטי וזה עלול להטריף את הקשת שלנו שזקוק שהדברים ינועו בקצב מהיר וסוחף. אולי משום כך אתם עלולים היום לפגוש קצרים בתקשורת, ולהיות גם חסרי סבלנות כלפי אנשים אחרים. נסו לתעל את האנרגיה האיטית הזו לתחום המקצועי.

גדי

מיקומו של הירח במזל שור מביא איתו צורך בהרחבת אופקים, ובחשיבה מחוץ לקופסה, גדיים. אתם זקוקים עכשיו לעשייה מסוג אחר שתלהיב ותרגש אתכם, וזהו זמן טוב ליצור קשרים חדשים עם אנשים שחושבים כמוכם, למצוא לכם שותפים לרעיון, ואולי גם לתכנן לכם טיול מעניין לסוף השבוע לנופים אחרים, כדי לרענן את השורות.

דלי

צמידות בין הירח לבין אורנוס שליט המזל שלכם מלווה את היום הזה, ועלולה לגרום לתקשורת עצבנית וחסרת שקט, דליים. ביום שכזה כדאי לקחת לעצמכם פסק זמן אם אפשר, או ריחוק מה לצורך התבוננות מהצד, ללא מעורבות רגשית גבוהה מדי שעלולה להרגיז ולעייף אתכם. מצאו זמן פנאי איכות לעצמכם, דליים.

דגים

השמש שוהה עדיין בבית הזוגיות והיחסים שלכם ומאפשרת לכם להשקיע קצת בדיאלוג הזוגי, להעמיק קשר רגשי קיים, ואם הלב הדגי העדין פנוי – לצאת לדייט מסעיר: כעת כשהירח בבית התקשורת שלכם, המלים בהחלט יוכלו לעבוד לטובתכם בזמן ההיכרות. חומר למחשבה.

ובינתיים – יום מפוהק

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן