תחזית ובלוג יומי – חמישי 6 לאוגוסט 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי 6/8

ירח בדגים 60 אורנוס

שמש במזל אריה  90 אורנוס (יציאה)

מרקורי  במזל אריה  120 נפטון 180 סטורן (יציאה) 180 פלוטו (יציאה)

ונוס  במזל תאומים .  90 נפטון (יציאה) 150 פלוטו (יציאה) 150 סטורן (יציאה)

מרס במזל טלה 90 יופיטר (יציאה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .הגל השני?..

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

 

הירח שוהה במזל דגים השייך ליסוד המים, והמעורבות הרגשית שלנו הופכת גבוהה מהרגיל. זוית מעשית שיוצר הירח עם כוכב אורנוס מביאה איתה יכולת נאה לשיתופי פעולה יצירתיים מכל סוג.

השמש ומרקורי שוהים במזל אריה, לעומת זאת, ויוצרים קונפליקט מסויים בין הירח הזה במזל דגים הרגשני לבין השמש ומרקורי האקטיביים, והתוצאה – דרמות, קטנות וגדולות, מה שנקרא תיאטרון הרגש במיטבו. זה אומר שכל גירוי קטן עלול ליצור היום דרמה גדולה, ותגובות של חוסר פרופורציות בינן לבין מה שיצר אותן.. מעניין.

בשורה טובה יחסית מגיעה מונוס הרגשית עצמה: היא מסיימת את מערכת זויות המתח עם הכוכבים הגדולים, כשהאחרונה שבהן היא זו שעם סטורן הנוקשה שהגיע לפני יום יומיים לשיאה. כעת המתחים הרגשיים במערכות היחסים שלנו יכולים לרדת בהדרגה, אולם המתח בכל מה שקשור לתחום העסקי והכלכלי עדיין בסביבה: המתחים שבין ונוס וסטורן מכריחים אותנו לפתור בעיות הקשורות לחומר וכספים, בגלל הלחץ הרגשי שהן גורמות ותחושות הכובד והבדידות שהין מביאות איתן.

אין ברירה: חייבים להתמודד עם העובדות גם אם הן לא קלות, ולאלתר מתוך מציאות לא קלה ולא מתפשרת.

אבל זוית המתח בין כוכב מרס ליופיטר כוכב השפע והמרחבים עדיין כאן, ונרגיש אותה גם עד תחילת השבוע הבא. זהו זמן טוב לנצל את המומנטום הזה כדי לפרוץ במומנטום חדש עם יזמות חדשות רעיונות יצירתיים וחשיבה מחוץ לקופסה, ולמרות הקושי – עם גישה אופטימית אם כי לא תמיד מציאותית, שיכולה לפרוץ דלתות שעד עכשיו היו סגורות בפנינו כמו גם את מחסום הפחדים שלנו ולהעיז להתמודד עם אתגרים גדולים הן פיזית והן מנטלית חברתית ובעיקר יצירתית.

זהו זמן להמציא את עצמנו מחדש, לפחות מבחינת היכולת שלנו לקחת את מה שיש, להפשיל שרוולים, וליצור מציאות אקטיבית סביבנו שגם תגרום לאלה שאתנו רגשית או מקצועית לשתף פעולה ולהעלות את רמת המעורבות והאנרגיה המשותפות, וגם תגרום לנו עצמנו להאמין בכוחנו לפרוץ מעגלים הקשורים בעיקר לפחדים שלנו ולצאת לדרכים חדשות ומאתגרות של חשיבה ועשייה.

וזה לא רק רצוי – אלא גם אפשרי. בעיקר.

 

וחוצמזה?

מי שלא שמע עדיין את ראפ המחאה שלי – הייתי שמח שיקשיב, ואם ירגיש את המקום שממנו נכתב השיר, שגם ישתף. האמת לפעמים כואבת אבל חייבים לראות אותה כמות שהיא, באומץ  בכנות ובישירות, עיקר אם רוצים שהיא תשתנה.

 

https://youtu.be/I-YwVg5tmIA

 

 

ולמי שמתעניין בקוד הזוגי ובאסרולוגיה של היחסים – הנה השיחה השלישית של עם רויטל מערוץ הזוגיות והיחסים לגבי הכוכבים וחג האהבה, והקונפליקט בין הקוד הזוגי ולקוד ההורי

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

חמישי 6/8

טלה

ירח דגי הוא לא ממש המקום החביב על הטלאים שלנו, ונראה שהגיע הזמן להוריד הילוך אחרי שבוע מתיש למדי, להתחבר מחדש לעצמכם, לבקש ממרס שנמצא במזל שלכם להרגיע, ובעיקר בעיקר – לנוח. מגיע לכם.

שור

גם עליכם עבר שבוע לא קל עם כל הזויות האלה שיצרה ונוס שליטת המזל שלכם עם יופיטר עם פלוטו ועכשיו גם יוצאת מזוית הלחץ עם סטורן הנוקשה, זוית שדורשת מכם מיקוד במטרה וסגירת אובדראפט כולל מיקוד בתחום הכלכלי, כדי לחזור ליציבות. אז..לא מבזבזים – וחוזרים לקרקע.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל אריה האקטיבי, כשהכובד מזוית העימות בינו לבין סטורן הנוקשה עדיין בסביבה. כן, חייבים עדיין להיות ממוקדים בשבע עינים בכל מה שקשור לכספים ולתכניות הפעולה שלכם ולא לשכוח את המסיכה (סטורן מפקח מלמעלה..) אבל הימים הקרובים יהיו כבר שמחים יותר. סבלנות.

סרטן

מעברו של מרקורי כוכב התקשורת מהמזל שלכם לבית החומר והכספים שלכם גורם כעת ללא מעט סרטנונים להתעניין במפתיע או שלא בנעשה בחשבון הבנק, לחפש דרכים חדשות להתפרנס, או לבנות תכניות כלכלית חדשה ומדויקת לתקופה הקרובה. הירח הדגי מביא איתו צורך להרחיב אופקים, וללמוד משהו חדש… קדימה.

אריה

מלים מלים מלים.. מרקורי שעושה צעדים ראשונים במזל שלכם מחזיר את המלים לאריה שלנו, שאחרי שבוע לא קל לומד לדבר במקום לשאוג בתסכול, ואפילו להיות מנומס.. הירח הדגי לעומת זאת עלול להביא איתו שיקול דעת גרוע והחלטות לא שקולות בנושאי כספים: את אלה נסו לדחות למחר, אז תהיו קצת מאוזנים יותר.

בתולה

זוגיות ויחסים – נראה שזה האישו היום, בתולות. הירח שוהה לו בבית הזוגיות והיחסים שלכם ומאפשר לכם להתבונן לעומק בכל מה שקשור לדיאלוג הזוגי בכלל, ולפרטנרים שלכם בפרט. זמן טוב לחזק ולהעמיק קשרים, ואם הלב הבתולי פנוי – גם לצאת לדייט…

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם יוצאת מזוית המתח שיצרה אתמול ושלשום עם סטורן הנוקשה, אבל עדיין כבד לכם על הלב: סטורן דורש מכם לפעול בחכמה בכל מה שקשור לעסקים וכספים, יוצרת תחושות של כובד ובדידות, ומדגיש את העובדה שאתם לבד במערכה. יום להחלטות חשובות בתחום הכלכלי ובנושאי כספים.

עקרב

הירח עובר לבית הביטוי האישי והיצירתיות שלכם, עקרבים, וזה אומר שהרגשות עדינים יותר המלים רכות יותר והעקרב שלנו אפילו רומנטי קצת יותר… זמן טוב לתת לרגש לדבר וליהנות מגישה יצירתית לפתרון בעיות, ולרומנטיקה אמיתית וחיזור עדין עם ערב…

קשת

בית ומשפחה – אלה הנושאים שעשויים להעסיק אתכם ביום הזה, קשתים. זוית הפעולה בין יופיטר שליט המזל שלכם למרס האגרסיבי עדיין בפעולה ואתם אמביציוזיים חסרי שקט ואף תוקפנים למדי, אבל מיקום הירח מזמין לפתור בעיות הקשורות לבית ולמשפחה, ולהשקיע בבית ובסביבתו. זמן לקניות לבית.

גדי

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה מבחינתכם, גדיים: הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם ושם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לדבר לשתף לחלוק ובעיקר לקדם נושאים שחשובים לכם דרך יזמות תקשורתיות ומלים שנאמרות בזמן הנכון לאנשים הנכונים. אל תשמרו דברים בבטן – תנו להם לצאת, גדיים.

דלי

אחרי יומיים שבהם הייתם במיטבכם עובר לו הירח למזל דגים המאכלס את בית החומר והכספים שלכם, אלמנט שמדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול בחכמה בכל מה שקשור לחשבון הבנק. זמן לסגור אוברדראפט אם אפשר, להחזיר חובות, ולחזור לקרקע יציבה מתחת לרגלים.

דגים

נראה שלא ממש הייתם במיטבכם ביומים האחרונים, אבל היום זה משתנה: הירח עובר לו למזל שלכם, הקסם האישי שלכם חוזר ובגדול, וזה בדיוק הזמן לפגישות החשובות והשיחות המשמעותיות של השבוע. מה שלא תספיקו היום – דחו לשבוע הבא, דגיגים.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן